To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510195160-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach: Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej: rękawiczki chirurgiczne w ilości 30.000 par.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Powiat Kielecki w walce z koronawirusem SARS-CoV-2 - działania zmierzające do przeciwdziałania i zwalczenia epidemii, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Poddziałania 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550163339-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000,
ul. ul. Wrzosowa
44,
25-211
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 200 12 00, e-mail
zamowienia@powiat.kielce.pl, faks
41 200 12 10.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej: rękawiczki chirurgiczne w ilości 30.000 par.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SR-II.272.1.37.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej: rękawiczek chirurgicznych w ilości 30.000 par. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka w Kielcach, ul. Prosta 30, 25 - 371 Kielce. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do składania ofert: Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu asortymentu w wysokości -10% w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia ilości zakupu asortymentu do -10% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w Zaproszeniu do składania ofert, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w wysokości maksymalnie 30% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w Zaproszeniu do składania ofert oraz w załącznikach do Zaproszenia: 1) W Zaproszeniu, w tym w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do Zaproszenia) Zamawiający określił przewidywaną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że maksymalny zakup przedmiotu zamówienia w przypadku skorzystania z prawa opcji wyniesie dodatkowo 30% wielkości przedmiotu zamówienia określonego w Zaproszeniu i załącznikach do Zaproszenia; 2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może się zwolnić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia objętych zakresem prawa opcji. 3) W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. 4. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać pierwszej klasie jakości oraz posiadać termin przydatności do użytkowania min. 12 miesięcy. W celu weryfikacji zaoferowanego w ramach przedmiotu zamówienia asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca był zobowiązany do podania w formularzu cenowym nazwy producenta, nazwy modelu/typu oraz terminu przydatności. Z podanych danych musiało jednoznacznie wynikać, jaki asortyment Wykonawca zaoferował. 5. Wykonawca był zobowiązany do dołączenia do oferty: a) deklaracji zgodności CE produktu; b) deklaracji zgodności, dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i znajduje się w bazie danych wyrobów medycznych, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 186); c) certyfikatu zewnętrznej instytucji, potwierdzającego zgodność z normą PN EN 455 (1-3); d) certyfikatu zewnętrznej instytucji, potwierdzającego zgodność z normą ASTM F 1671; 6. Wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 35113400-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146341.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mercator Medical S. A
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020. W dniu 14.07.2020r. Zamawiający ogłosił postępowanie w 2 częściach zgodnie z zasadą konkurencyjności na Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej: Część I - rękawiczek diagnostycznych w ilości 17.083 opakowań i Część II - rękawic chirurgicznych w ilości 30.000 par. W przedmiotowym postępowaniu w Części II (zakres niniejszego postępowania) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści Zaproszenia do złożenia oferty. Biorąc pod uwagę powyższe oraz fakt, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione, zasadnym jest zastosowanie trybu z wolnej ręki na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 728 na odcinku od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Remont orynnowania, obróbek blacharskich i konserwacja instalacji odgromowej w Inspektoracie ZUS Opatów
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
- Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych j. u. dla SP ZOZ w Bogatyni
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i środków ochrony osobistej
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- "Dostawa wyrobów medycznych do biopsji mammotomicznej wraz z zestawem drenów wspomagających próżniowo"
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.