eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnejrękawiczki chirurgiczne w ilości 30.000 par.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 510195160-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach: Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej: rękawiczki chirurgiczne w ilości 30.000 par.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Powiat Kielecki w walce z koronawirusem SARS-CoV-2 - działania zmierzające do przeciwdziałania i zwalczenia epidemii, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Poddziałania 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550163339-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000, ul. ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 200 12 00, e-mail zamowienia@powiat.kielce.pl, faks 41 200 12 10.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej: rękawiczki chirurgiczne w ilości 30.000 par.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR-II.272.1.37.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej: rękawiczek chirurgicznych w ilości 30.000 par. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka w Kielcach, ul. Prosta 30, 25 - 371 Kielce. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do składania ofert: Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu asortymentu w wysokości -10% w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia ilości zakupu asortymentu do -10% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w Zaproszeniu do składania ofert, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w wysokości maksymalnie 30% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w Zaproszeniu do składania ofert oraz w załącznikach do Zaproszenia: 1) W Zaproszeniu, w tym w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do Zaproszenia) Zamawiający określił przewidywaną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że maksymalny zakup przedmiotu zamówienia w przypadku skorzystania z prawa opcji wyniesie dodatkowo 30% wielkości przedmiotu zamówienia określonego w Zaproszeniu i załącznikach do Zaproszenia; 2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może się zwolnić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia objętych zakresem prawa opcji. 3) W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. 4. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać pierwszej klasie jakości oraz posiadać termin przydatności do użytkowania min. 12 miesięcy. W celu weryfikacji zaoferowanego w ramach przedmiotu zamówienia asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca był zobowiązany do podania w formularzu cenowym nazwy producenta, nazwy modelu/typu oraz terminu przydatności. Z podanych danych musiało jednoznacznie wynikać, jaki asortyment Wykonawca zaoferował. 5. Wykonawca był zobowiązany do dołączenia do oferty: a) deklaracji zgodności CE produktu; b) deklaracji zgodności, dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i znajduje się w bazie danych wyrobów medycznych, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 186); c) certyfikatu zewnętrznej instytucji, potwierdzającego zgodność z normą PN EN 455 (1-3); d) certyfikatu zewnętrznej instytucji, potwierdzającego zgodność z normą ASTM F 1671; 6. Wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3


Dodatkowe kody CPV: 35113400-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146341.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mercator Medical S. A
Email wykonawcy: przetargi@pl.mercatormedical.eu
Adres pocztowy: ul. H. Modrzejewskiej 30
Kod pocztowy: 31-327
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020. W dniu 14.07.2020r. Zamawiający ogłosił postępowanie w 2 częściach zgodnie z zasadą konkurencyjności na Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej: Część I - rękawiczek diagnostycznych w ilości 17.083 opakowań i Część II - rękawic chirurgicznych w ilości 30.000 par. W przedmiotowym postępowaniu w Części II (zakres niniejszego postępowania) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści Zaproszenia do złożenia oferty. Biorąc pod uwagę powyższe oraz fakt, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione, zasadnym jest zastosowanie trybu z wolnej ręki na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.