Ogłoszenie nr 550163339-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.
Kielce: Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej: rękawiczki chirurgiczne w ilości 30.000 par. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000,
ul. ul. Wrzosowa
44,
25-211
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 200 12 00, e-mail
zamowienia@powiat.kielce.pl, faks
41 200 12 10.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej: rękawiczki chirurgiczne w ilości 30.000 par.
Numer referencyjny
SR-II.272.1.37.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej: rękawiczek chirurgicznych w ilości 30.000 par. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka w Kielcach, ul. Prosta 30, 25- 371 Kielce.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do składania ofert: Opis przedmiotu zamówienia .
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu asortymentu
w wysokości -10% w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego ze zmniejszenia ilości zakupu asortymentu do -10% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w Zaproszeniu do składania ofert, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia w całości.
Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w wysokości maksymalnie 30% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w Zaproszeniu do składania ofert oraz załącznikach do Zaproszenia:
1) W Zaproszeniu, w tym w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do Zaproszenia) Zamawiający określił przewidywaną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że maksymalny zakup przedmiotu zamówienia w przypadku skorzystania z prawa opcji wyniesie dodatkowo 30% wielkości przedmiotu zamówienia określonego w Zaproszeniu i załącznikach do Zaproszenia;
2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może się zwolnić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację przedmiotu zamówienia objętych zakresem prawa opcji.
3) W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył przedmiot zamówienia po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
4. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać pierwszej klasie jakości oraz posiadać termin przydatności do użytkowania min. 12 miesięcy. W celu weryfikacji zaoferowanego w ramach przedmiotu zamówienia asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu cenowym nazwy producenta, nazwy modelu/typu oraz terminu przydatności. Z podanych danych musi jednoznacznie wynikać, jaki asortyment Wykonawca zaoferował.
5. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty:
a) deklaracji zgodności CE produktu;
b) deklaracji zgodności, dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i znajduje się w bazie danych wyrobów medycznych, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 186) ;
c) certyfikatu zewnętrznej instytucji, potwierdzającego zgodność z normą PN EN 455 (1-3)
d) certyfikatu zewnętrznej instytucji, potwierdzającego zgodność z normą ASTM F 1671
6. Wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
II.5) Główny Kod CPV:
33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
35113400-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie wytyczne w zakresie kwalifikalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dniu 14.07.2020r. Zamawiający ogłosił postępowanie w 2 częściach zgodnie z zasadą konkurencyjności na " Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej: Część I rękawiczek diagnostycznych w ilości 17.083 opakowań i Część II rękawic chirurgicznych w ilości 30.000 par". W przedmiotowym postępowaniu w Części II (zakres niniejszego postępowania) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści Zaproszenia do złożenia oferty . Biorąc pod uwagę powyższe oraz fakt, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione zasadnym jest zastosowanie trybu z wolnej ręki na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Mercator Medical S.A.,
anna.irzykowska@pl.mercatormedical.eu,
ul. Heleny Modrzejewskiej 30,
31-327,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Sukcesywne dostawy odczynników do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR dla potrzeb Pracowni Biologii Molekularnej Zakładu Mikrobiologii WSzZ w Kielcach
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z dostawą starterów do PCR oraz odczynników do przygotowania bibliotek i przeprowadzenia sekwencjonowania w zintegrowanym sekwenatorze Genexus dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
- Wyroby Medyczne j.u. do Apteki Szpitalnej II
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
- Dostawa materiałów okulistycznych
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.