To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510194895-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569255-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540149520-N
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000,
ul. ul. Konstantynowska
85,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
26 1442098, e-mail
31wog.zp@ron.mil.pl, faks
26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Obrona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):81/ZP/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp. 2.Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi: a)być wysokiej jakości, b)zgodny z wybrana ofertą w ww. postępowaniu, c)wysokiej jakości, d)posiadać cechy Producenta, e)być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia), f)posiadać certyfikat CE albo kartę charakterystyki towaru, zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim. 3.Towar musi być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11). 4.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, jako część składową oferty, następujących próbek - modeli ofertowych: Zadanie 1 - ochronniki barków ( kręgosłupa ) - L Zadane 2 - obuwie medyczne - rozm. 38 -- kamizelka ratownika medycznego - XL - fartuch biały - M 5.Zamawiający zastrzega możliwość wyprania i wyprasowania otrzymanych próbek - modeli ofertowych. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych, od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych, dostarczy do Wykonawcy szczegółowe informacje dotyczące podziału towaru na poszczególne magazyny oraz wymiarów poszczególnego towaru, opracowane na podstawie dostarczonych tabel rozmiarowych. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie. 7.Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. 8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawek krawieckich odzieży roboczej i ochronnej zgodnie z zapisami w umowie (załącznik nr 5 do SIWZ, § 1 pkt. 8 - 10). 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na określoną ilość towaru w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. 10.Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi wynosić 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia gwarancyjnego w dniu odbioru przedmiotu umowy. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - Odzież dla kierowców pojazdu czterokołowego Zadanie 2 - Odzież dla ratowników oraz personelu medycznego Zadanie 3 - Odzież ochrony indywidualnej - rękawice Zadanie 4 - Odzież ochrony indywidualnej - maska na twarz 13.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań. 14.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18130000-9
Dodatkowe kody CPV: 33199000-1, 18830000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Odzież dla kierowców pojazdu czterokołowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 1 dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odzież dla ratowników oraz personelu medycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95837.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LOOGAN" Jakub Wyrębak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123369.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Odziez ochrony indywidualnej - rękawice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5050.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe "MADA" kosiec i Wspólnicy Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5842.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Odziez ochrony indywidualnej - maska na twarz |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7503.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH (CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH), AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH DO MAGAZYNÓW SŁUŻBY CZOŁG.-SAM. DLA 31.WOG ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W ZGIERZU, LEŹNICY WLK., TOM.MAZ.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- DOSTAWA BETONU TOWAROWEGO C35/45 ZGODNEGO Z NO-17A-204:2015 W FORMIE PŁYNNEJ W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 600 m2 ORAZ BETONU CHUDEGO B 7,5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 20 m2
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
- 60/ZP/24 Wyburzenie i skruszenie ok. 550 m3 drogi kołowania na lotnisku w Nowym Glinniku oraz rozbiórka estakady murowanej zlokalizowanej przy budynku nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego.
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.