eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 510194895-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569255-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540149520-N


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Obrona

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

81/ZP/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp. 2.Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi: a)być wysokiej jakości, b)zgodny z wybrana ofertą w ww. postępowaniu, c)wysokiej jakości, d)posiadać cechy Producenta, e)być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia), f)posiadać certyfikat CE albo kartę charakterystyki towaru, zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim. 3.Towar musi być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11). 4.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, jako część składową oferty, następujących próbek - modeli ofertowych: Zadanie 1 - ochronniki barków ( kręgosłupa ) - L Zadane 2 - obuwie medyczne - rozm. 38 -- kamizelka ratownika medycznego - XL - fartuch biały - M 5.Zamawiający zastrzega możliwość wyprania i wyprasowania otrzymanych próbek - modeli ofertowych. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych, od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych, dostarczy do Wykonawcy szczegółowe informacje dotyczące podziału towaru na poszczególne magazyny oraz wymiarów poszczególnego towaru, opracowane na podstawie dostarczonych tabel rozmiarowych. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie. 7.Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. 8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawek krawieckich odzieży roboczej i ochronnej zgodnie z zapisami w umowie (załącznik nr 5 do SIWZ, § 1 pkt. 8 - 10). 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na określoną ilość towaru w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. 10.Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi wynosić 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia gwarancyjnego w dniu odbioru przedmiotu umowy. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - Odzież dla kierowców pojazdu czterokołowego Zadanie 2 - Odzież dla ratowników oraz personelu medycznego Zadanie 3 - Odzież ochrony indywidualnej - rękawice Zadanie 4 - Odzież ochrony indywidualnej - maska na twarz 13.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań. 14.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18130000-9


Dodatkowe kody CPV: 33199000-1, 18830000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odzież dla kierowców pojazdu czterokołowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne: Unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 1 dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odzież dla ratowników oraz personelu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95837.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "LOOGAN" Jakub Wyrębak
Email wykonawcy: biuro@loogan.pl
Adres pocztowy: ul. Mokra 17
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wieluń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123369.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122790.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176904.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Odziez ochrony indywidualnej - rękawice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5050.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe "MADA" kosiec i Wspólnicy Spółka Jawna
Email wykonawcy: mada@mada.com.pl
Adres pocztowy: ul. słowicza 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5842.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5842.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5842.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Odziez ochrony indywidualnej - maska na twarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy
Email wykonawcy: mada@mada.com.pl
Adres pocztowy: ul. Słowicza 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7503.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7503.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15621.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.