To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510194424-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach: DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż dostawa komputera przenośnego objętego przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2, sfinansowana zostanie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Projektu Inteligentny system wspomagania decyzji oparty na algorytmicznej analizie obrazu w działaniach służb wymiaru sprawiedliwości.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566069-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540141935-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 14710000000000,
ul. ul. Konarskiego
2,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 442 095, e-mail
kowalm@ap.siedlce.pl, faks
256 442 045.
Adres strony internetowej (url): www.uph.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna szkoła wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.282.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach. 2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: 1) 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Urządzenia komputerowe; 2) 30213000-5 Komputery osobiste, 3) 30213100-6 Komputery przenośne, 4) 30231300-0 Monitory ekranowe, 5) 30232110-8 Drukarki laserowe, 6) 48620000-0 Systemy operacyjne, 7) 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 niniejszej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części (zadań): 1) Zadanie nr 1 - "Dostawa refabrykowanych jednostek centralnych komputerów stacjonarnych dla Archiwum"; 2) Zadanie nr 2 - "Dostawa komputera przenośnego dla Projektu "Inteligentny system wspomagania decyzji oparty na algorytmicznej analizie obrazu w działaniach służb wymiaru sprawiedliwości"; 3) Zadanie nr 3 - "Dostawa komputera przenośnego z oprogramowaniem dla Wydziału Nauk Humanistycznych"; 4) Zadanie nr 4 - "Dostawa 3 szt. komputerów przenośnych z oprogramowaniem dla Dziekanatu Wydziału Nauk Społecznych"; 5) Zadanie nr 5 - "Dostawa 30 szt. oprogramowania typu "pakiet biurowy" dla Instytutu Informatyki"; 6) Zadanie nr 6 - "Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Ośrodka Języka Polskiego i Kultury Polskiej"; 7) Zadanie nr 7 - "Dostawa komputera stacjonarnego z oprogramowaniem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu"; 8) Zadanie nr 8 - "Dostawa tabletów z akcesoriami dla Wydziału Nauk Społecznych|"; 9) Zadanie nr 9 - "Dostawa stacji dokujących oraz czytników kart bezstykowych dla Wydziału Nauk Społecznych"; 10) Zadanie nr 10 - "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydział Nauk Społecznych"; 4. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach, z zastrzeżeniem Zadań nr 1, w ramach którego wymaga się dostawy refabrykowanych jednostek centralnych komputerów stacjonarnych. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do właściwych jednostek organizacyjnych UPH, położonych na terenie miasta Siedlce (6 miejsc dostawy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa refabrykowanych jednostek centralnych komputerów stacjonarnych dla Archiwum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AVC Multimedia W. Krasuski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1125.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego dla Projektu "Inteligentny system wspomagania decyzji oparty na algorytmicznej analizie obrazu w działaniach służb wymiaru sprawiedliwości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2499
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salon Sprzedaży Hardware Storm
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2759
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego z oprogramowaniem dla Wydziału Nauk Humanistycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i kwota ta nie może zostać zwiększona, postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania nr 3 na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa 3 szt. komputerów przenośnych z oprogramowaniem dla Dziekanatu Wydziału Nauk Społecznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i kwota ta nie może zostać zwiększona, postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania nr 4 na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa 30 szt. oprogramowania typu "pakiet biurowy" dla Instytutu Informatyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AVC Multimedia W. Krasuski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17125.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Ośrodka Języka Polskiego i Kultury Polskiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15853.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AVC Multimedia W. Krasuski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16618.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa komputera stacjonarnego z oprogramowaniem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AVC Multimedia W. Krasuski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3152.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa tabletów z akcesoriami dla Wydziału Nauk Społecznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, iż nie została złożona żadna oferta na wykonanie przedmiotu zamówienia, postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania nr 8 na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa stacji dokujących oraz czytników kart bezstykowych dla Wydziału Nauk Społecznych" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, iż nie została złożona żadna oferta na wykonanie przedmiotu zamówienia, postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania nr 8 na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydział Nauk Społecznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4925.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inforoffice Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5682.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Purzec (WPF 2021-2025)
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa komputerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.