eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubomierzDostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Izery" Sp. z o.o. w Lubomierzu" w trybie przetargu nieograniczonego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-06

Ogłoszenie nr 510193534-N-2020 z dnia 06-10-2020 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o.: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Izery" Sp. z o.o. w Lubomierzu" w trybie przetargu nieograniczonego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577507-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 20394147000000, ul. ul. Kargula i Pawlaka 16, 59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 510 093 507, e-mail zuok.izery@onet.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): www.e-izery.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Izery" Sp. z o.o. w Lubomierzu" w trybie przetargu nieograniczonego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.01/08/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: w zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 17 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie ZUOK "IZERY" Sp. z o.o. w Lubomierzu, ul. Kargula i Pawlaka 16. Zaznacza się, że Zamawiający posiada zbiorniki na paliwo o pojemnościach 2500 l. oraz 5000 l. Realizacja dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Każda dostawa oleju napędowego będzie wynosiła minimum 6000 litrów. 1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy - olej napędowy 2. Wielkość zamówienia: Szacunkowe ilości paliw służące do kalkulacji ceny ofertowej: a) olej napędowy - 170 000 l Zamówienie dotyczy zakupu ww. ilości paliw w okresie 17 m-cy Podane ilości paliw mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb. 3. Wymagania jakościowe Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015.1680) oraz określone przez normę PN-EN 590:2013-12 4. Forma płatności Każdorazowa sprzedaż paliwa dokonywana wg ceny hurtowej dnia dostawy podanej na www.orlen.pl będzie realizowana w systemie bezgotówkowym. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za przedmiot zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT każdorazowo po dostawie paliwa przelewem na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. 5. Warunki gwarancji: Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami). 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej. 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zmian cen wynikających ze zmiany kursów walut. 9. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacja zamówienia określa wzór umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 560000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PETROJET Sp. z o.o
Email wykonawcy: marcin.mroz@petrojet.pl
Adres pocztowy: Kieszek 52
Kod pocztowy: 26-670
Miejscowość: Pionki
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 532610.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 532610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 538730.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.