eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówBudowa dróg ul. Skowronkowa i Łabędzia w Kruszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-02

Ogłoszenie nr 510191478-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.

Gmina Sulechów: Budowa dróg ul. Skowronkowa i Łabędzia w Kruszynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579771-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540164689-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail zpb@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dróg ul. Skowronkowa i Łabędzia w Kruszynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPB.271.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Budowa dróg ul. Skowronkowa i Łabędzia w Kruszynie", polegających w szczególności m.in. na: 1) rozebraniu istniejących obrzeży, krawężników, nawierzchni z kostki betonowej, płyt betonowych itp., 2) demontażu istniejącego oświetlenia ulicznego w ul. Skowronkowej, w zakresie wska-zanym przez Zamawiającego, 3) ustawieniu krawężników na ławach betonowych z oporem i obrzeży na ławach be-tonowych zwykłych, 4) wykonaniu: a) kanalizacji deszczowej - odwodnienia pasa drogowego, b) koryta drogowego pod nowe nawierzchnie, c) warstw odsączających, d) podbudów z kruszywa łamanego, e) nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, f) nawierzchni drogi i części zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, g) linii kablowej do zasilania oświetlenia ulicznego w ul. Skowronkowej, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, h) wycinki drzew i humusowania terenu przyległego do drogi, 5) montażu lamp oświetlenia ulicznego z demontażu, 6) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w części dotyczącej budowy ulicy Skow-ronkowej i Łabędziej, określa projekt budowlany zatwierdzony decyzją nr 859/14 Staro-sty Zielonogórskiego z dnia 25.09.2014 r., opracowany przez AR-DOM Biuro Projekto-wo-Usługowe mgr inż. Arkadiusz Żurakowski z siedzibą w Prudniku przy ul. Mierosław-skiego 19, oraz przedmiary robót które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbu-dowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią wła-sność Zamawiającego. Stosowane podczas realizacji robót materiały muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stoso-wania w budownictwie. 1.4. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych. Użycie przez Wykonawcę materiałów wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związa-nym z użyciem określonych materiałów. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Posta-nowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 1.7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 1.6 powyżej. W ramach upraw-nień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrud-niania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.6 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiąz-ków opisanych w ppkt 1.6 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.6 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 1.8. Zamawiający zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez Wykonawcę: a) robót ziemnych, b) warstw konstrukcyjnych podbudów, c) montażu obrzeży i krawężników wraz z wykonaniem ław, d) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. 1.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 1.11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365836.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane "SPIDBUD" Daria Krawczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tłoki 1
Kod pocztowy: 64-200
Miejscowość: Wolsztyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387028.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387028.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 538359.55
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.