To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-02
Ogłoszenie nr 510191093-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Miasto Orzesze: "Przebudowa ul. J. Wybickiego w Orzeszu - ETAP I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574864-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000,
ul. ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (url): www.orzesze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ul. J. Wybickiego w Orzeszu - ETAP I"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRZP.271.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: "Przebudowa ul. J. Wybickiego w Orzeszu - ETAP I" Przebudowa drogi na dł. ok. 220 m ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Nadzory branżowe - 1 rycz. 2. Wprowadzenie organizacji ruchu na czas robót - 1 rycz. 3. Roboty pomiarowe w terenie równinnym - 0,22 km 4. Cięcie piłą naw. bitum. Na gł. 5 cm - 3,00 m 5. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum. z wywozem materiału - 6,00 m2 z rozbiórki - zjazd z ul. Kościuszki 6. Rozebranie krawężników wraz z ławami oraz obrzeży beton - 15,00 m na podsypce cem-piaskowej 7. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki - 0,90 m3 8. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 40x40cm pod krawężniki - 50,00 m i ławy krawężnikowe 9. Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 3,00 m3 10. Krawężniki beton najazdowe i wystające o wym 15x22cm - 50,00 m oraz 15x30cm na podsypce cem-piask 11. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sortowanym - 2,50 m3 zagęszczanym mechan o śr gr warstwy po zagęszczeniu do 10cm uzupełnienie nawierzchni na zjazdach 12. Przełożenie naw. z kostki beton z częściową wtymianą na nową - 14,00 m2 PODBUDOWY I NAWIERZCHNIE 13. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 488,40 m3 (wykop pod drogę i zjazdy wraz z odwozem i utylizacją urobku) 14. Profilowanie i zagęszczanie mech podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 814,00 m2 nawierzchni w gruncie kat. I - IV 15. Podbudowy z betonu popiołowego o RM=2,5MPa docelowa gr. 30cm - 814,00 m2 16. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm - 814,00 m2 frakcja 0/63mm 17. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8cm - 814,00 m2 frakcja 0/31,5mm 18. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 8,00 szt 19. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 8,00 szt 20. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asf. podbudowy - 792,00 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 21. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 792,00 m2 (warstwa wiążąca - gr. 5 cm) 22. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asf. naw. bitumicznej - 770,00 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 23. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki - 770,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 24. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,15m3 - 110,40 m3 (wykop pod pobocza chłonne) 25. Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach o średnicy - 20,00 m nomin. 100-125mm (przyjęto fi 160 mm rura drenażowa) 26. Przebicie otworów o pow. do 0,05m2 w elementach z betonu żwirowego - 1,00 szt o gr. do 10 cm - włączenie drenażu do studzienki wodościekowej 27. Zabezpieczenie rurociągów drenarskich o śr 15cm - 20,00m przez obsypanie żwirem 28. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sortowanym zagęsz mechan - 110,40 m3 pobocza chłonne z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63mm z piaskowca 29. Humusowanie skarp wartswą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 200,00 m2 30. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza -1rycz. II. Zakres zamówienia: 1. Roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 2. Zaplanować harmonogram robót w sposób umożliwiający demontaż kolidujących słupów nieczynnej linii telekomunikacyjnej przez firmę ORANGE zgodnie z pismem Orange Polska z dnia 07.07.2020r. (deklarowany termin demontażu do końca września 2020r.) 3. Przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu oraz wszystkie roboty nieujęte w przedmiarze i dokumentacji projektowej, a konieczne do prawidłowego wykonania przebudowy ww. drogi. 4. W wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych, wewnętrznych lub powiatowych poza terenem prowadzenia robót drogowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego. 5. Uzasadnione roszczenia osób trzecich powstałe w trakcie robót lub wynikające z prowadzonych robót obciążają Wykonawcę. 6. Roboty budowlane w pobliżu istniejącej sieci uzbrojenia terenu należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w dokumentacji projektowej. 7. Oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz decyzją zatwierdzającą ten projekt. 8. Powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia. 9. Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców (7 dni przed) wprowadzeniem ograniczeń w ruchu drogowym związanych z prowadzonymi robotami oraz o planowanym terminie ich ukończenia. 10. Przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót. 11. Umożliwić w razie konieczności dojazd do posesji samochodem uprzywilejowanym. 12. Po zakończonych robotach usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren. 13. Na 7 dni przed zakończeniem robót Wykonawca powiadomi o terminie wprowadzenia stałej organizacji ruchu zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych i Komendę Powiatową Policji w Mikołowie. 14. W dniu odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół odbioru wprowadzenia stałej organizacji ruchu. 15. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej drogi, a jej wykonanie uwzględni w kalkulacji ceny oferty. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Oznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień co do przedmiotu zamówienia 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 1.10. Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot lub osobą nadzorującą roboty ze strony wykonawcy, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z przebudową nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193500.15
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Rzymek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130585.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Zakup dwóch samochodów asenizacyjnych.
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2026.
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni ulic polegający na ułożeniu destruktu asfaltowego z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem
- Przebudowa drogi nr G035P Grodziec-Stare Grądy
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Cisowej w miejscowości Minkowice
- "Utworzenie ogrodu kieszonkowego na terenie Kazimierzy Wielkiej" w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy Wielkiej.
- Remont drogi gminnej Witnica - Bożatki
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





