eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze"Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021- zamówienie dodatkowe"



Ogłoszenie z dnia 2020-10-02

Ogłoszenie nr 510191017-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.

Miasto Orzesze: "Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021- zamówienie dodatkowe"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000, ul. ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323248800, e-mail rzp@orzesze.pl, faks +48323248826.
Adres strony internetowej (url): www.orzesze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021- zamówienie dodatkowe"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRZP.271.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Dzienny dowóz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 zamówienia obejmuje około 15 ( na dzień 02.09.2020r.) uczniów dowożonych na trasie Gardawice - Mościska-Gardawice- Mościska-Gardawice. Transport uczniów realizowany będzie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych ogłoszonych przez MEN, wakacji oraz ferii zimowych jak również przerwy świątecznej. Uczniowie dowożeni będą do SP Nr 8 w Orzeszu-Mościskach ul. B. Chrobrego 64. Wskazany do przewozu bus (pojazd) powinien posiadać min. 20 miejsc siedzących. Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN - 77 dni (od 04.09.2020 - 31.12.2020r.). Trasa i godziny przejazdu autobusu zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy zgodnie z obowiązującymi planami zajęć w placówce. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy. Zamawiający wymaga posiadanie co najmniej 1 busa (pojazdu) 20 osobowego. Dodatkowy transport konieczny był do uruchomienia z uwagi na zastosowane oboszczenia w zbiorowym transporcie publicznym spowodowane pandemią COVID 19. Transport realizowany przez linię "Z" dla mieszkańców miasta oraz uczniów dojeżdżających do orzeskich placówek oświatowych był transportem nieodpłatnym. Z uwagi na Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 sierpnia 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U poz. 1356 z późn.art. 23 zmianami została znacznie ograniczona ilość osób mogących korzystać z przejazdów zbiorowym transportem publicznym, co spowodowało konieczność uruchomienia dodatkowej trasy przewozu uczniów zamieszkałych w Gardawicach a uczęszczających do SP Nr 8 w Orzeszu-Mościskach. 2.2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia t.j. całości zamówienia. 2.3. Dowóz świadczony będzie środkami transportu do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych Dyspozytor - koordynowanie godzin przejazdu pojazdów (autobusów), a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów. UWAGA: Zamawiający pod pojęciem autobus rozumie definicję wynikającą z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm.) 2.4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 2.5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2.6. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "TRANSMARKO" Marek Masny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grota Roweckiego 5
Kod pocztowy: 40-748
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49896.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49896.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49896.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. Art. 66 i 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pod pojęciem "zamówienie dodatkowe" wskazane w tytule postępowania zamawiający rozumie zamówienie wynikające z zapisów Art. 67 ust. 1 pkt. 6 tj.: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Zamawiający przewidział takie zamówienie w postępowaniu nr WRZP.271.24.2018 na Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019 prowadzonym w podziale na dwie części. W SIWZ jak również w ogłoszeniu o zamówieniu wskazano, że Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tych samych usług, o których mowa w punkcie 1.2.1 i 1.2.2 niniejszej SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z wybranym wykonawcą.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.