To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-02
Ogłoszenie nr 510191005-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń operacyjnych, gipsów, pampersów i flizeliny dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580352-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540173323-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku, Krajowy numer identyfikacyjny 53244846700000,
ul. Szpitalna  
14,
48-200 
Prudnik, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774067890, e-mail
przetargi@pcm.prudnik.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pcm.prudnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń operacyjnych, gipsów, pampersów i flizeliny dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/IX/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 5 niżej wymienionych części (pakietów): Wykaz części zamówienia: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - Obłożenia; wg ZAŁĄCZNIKA NR 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - Zestawy jałowe, podkłady; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - Gipsy, pieluchomajtki, pampersy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - Materiały opatrunkowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) - Flizelina; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV: 33772000-2, 33141115-9, 33141110-4, 33141116-6, 33141000-0, 33141119-7, 33141114-2, 39518000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| 
 CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Obłożenia  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
30/09/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
85747.02
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o. o., ul. Moniuszki 14, 95-200 Pabianice
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
82418.93
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zestawy jałowe, podkłady  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
30/09/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
35092.79
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń
 nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
37995.26
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Gipsy, pieluchomajtki, pampersy  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
30/09/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
90927.20
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń
 nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
91464.97
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Materiały opatrunkowe  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
30/09/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
67138.07
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
67043.52
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Flizelina  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
30/09/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
240870.10
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
175677.13
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Zakup i dostawa kontenerów morskich na cele utworzenia magazynów
 - Zakup samochodu do przewozu 9 osób wraz z zabudową do przewozu osób z niepełnosprawnością
 - Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz z zimowiskiem na dz. ew. nr 607 obręb Jarnołtówek
 
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (ZP-110/2025)
 - DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby SPZOZ w Łukowie
 - 68.25 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego oraz części wymiennych eksploatacyjnych do aparatów dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im.E.Biernackiego w Mielcu
 - Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy
 
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





