eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno"Zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 510188950-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej: "Zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pn. "Pomagajmy Razem", finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, zgodnie z umową ROPS-I.9112.7.5.2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583848-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 96369000000000, ul. Wielbarska 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 242 288, e-mail szczytno@dps.pl, faks 896 246 498.
Adres strony internetowej (url): http://dpsszczytno.ssdip.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A.P.361.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie". Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup i przeprowadzenie testów na koronawirusa SARS-CoV-2 dla pracowników DPS w Szczytnie zgodnie z listą pracowników przekazaną przez Zamawiającego dla 132 pracowników Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczytnie wraz z Filią w Spychowie w miesiącach wrzesień, październik, listopad 2020 r. - po uzgodnieniu z Zamawiającym, w siedzibie Zamawiającego. Łącznie zostanie wykonanych 396 testów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1do SIWZ. 1. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia realizowany został zgodnie z następującymi warunkami: 1. Czas oczekiwania na wynik 1-2 dni robocze. 2. Wyniki dostępne w formie elektronicznej. 3. Zestawy pobraniowe w cenie testu. 4. Transport próbek do laboratorium, po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga wyznaczenia przez Wykonawcę koordynatora realizacji umowy, dostępnego telefonicznie w dni robocze (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7.00-15.00, do kontaktu z pracownikami DPS. 2. Zamawiający wymaga, że Wykonawca: 1. zapewnia, że badania stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane przez osoby o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych przewidzianych w obowiązujących przepisach, zgodnie z zasadami wiedzy medycznej, przy poszanowaniu praw pacjenta, 2. gwarantuje jakość i terminowość wykonywania badań będących przedmiotem zamówienia, w szczególności ich zgodność z przepisami prawa i normami obowiązującymi w tym zakresie, 3. zapewnia ciągłość świadczeń wynikających z przedmiotu zamówienia, niezależnie od urlopów, absencji chorobowej i nieobecności z innych powodów. II.5) Główny kod CPV: 85121000-3 Usługi medyczne Dodatkowe kody CPV 85145000-7 Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85121000-3


Dodatkowe kody CPV: 85145000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150480
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Corten Medic Tomasz Sikora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dunikowskiego 10
Kod pocztowy: 02-784
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109962
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109962
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126720
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.