To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-30
Ogłoszenie nr 510188776-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu W OBIEKCIE CZYNNYM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569804-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540144119-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000,
ul. 11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu W OBIEKCIE CZYNNYM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):28/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. 2. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia: 1) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa, Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1935), 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), 3) obmiary, 4) obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym. 3. Postępowanie prowadzone jest w trzech częściach: 1) Część pierwsza przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1 - Remont nawierzchni, usunięcie awarii wodociągu, 2) Część druga przedmiotu zamówienia: zadanie nr 2 - Remont schodów, montaż stolarki drzwiowej, 3) Część trzecia przedmiotu zamówienia: zadanie nr 3 - Wykonanie ogrodzenia działki 58/55. 4. Zamawiający nie ogranicza ilości części przedmiotu zamówienia (zadań), o które może ubiegać się Wykonawca. 5. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 obejmuje wykonanie remontu nawierzchni w okolicy bramy wjazdowej od strony ul. Żwirki i Wigury w Radomiu i w okolicy komory ciepłowniczej zlokalizowanej na terenie KWP oraz usunięcie awarii wodociągu, a w szczególności: 1) zerwanie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) korytowanie pod wykonanie podbudowy, 3) wymianę gruntu w okolicy komory ciepłowniczej (kruszywo), 4) wykonanie podbudowy z kruszywa, 5) ułożenie krawężników drogowych, 6) regulację studzienek i krat wpustowych, 7) wykonanie nowej nawierzchni z betonu drogowego, 8) lokalizację uszkodzenia wodociągu, 9) roboty ziemne polegające na dostaniu się do uszkodzonego miejscach, 10) naprawę uszkodzenia, 11) przywrócenie terenu do stanu poprzedniego. 6. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 obejmuje: 1) demontaż balustrady, 2) skucie nawierzchni z kamienia naturalnego, 3) poszerzenie biegu schodowego i spocznika do wymaganej szerokości, 4) ułożenie nawierzchni na schodach i spoczniku z kamienia naturalnego (granit płomieniowany o gr. 2 cm), 5) montaż wycieraczki systemowej, 6) montaż balustrady z nierdzewki, 7) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w wybranych pomieszczeniach, 8) rozkucie otworu pod montaż nowych ościeżnic (zmiana szerokości drzwi z 80 na 90 cm), 9) montaż stolarki drzwiowej (stolarka drzwiowa po stronie Zamawiającego), 10) obróbka otworów drzwiowych po wykonaniu prac montażowych. 7. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia dla zadania nr 3 obejmuje: 1) wykonanie ogrodzenia działki nr 58/55 od strony ul. 11 Listopada i ul. Żwirki i Wigury w Radomiu, 2) zamontowanie, podłączenie i uruchomienie 4 kompletów szlabanów dwuramiennych (8 jednoramiennych), 3) montaż kontrolerów kontroli dostępu do szlabanów w hermetycznych skrzynkach, 4) montaż czytników kart magnetycznych (8 sztuk) na słupkach na wjeździe i wyjeździe, 5) szlabany, kontrolery, czytniki kart oraz karty magnetyczne dostarcza Zamawiający, 6) wszystkie inne materiały konieczne do montażu i uruchomienia szlabanów pozostają w zakresie Wykonawcy, 7) miejsce zamontowania szlabanów wskaże Zamawiający. 8. Przedstawiony zakres robót zostanie przeprowadzony w trakcie normalnego funkcjonowania obiektu Komendy Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom. 9. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej przedmiarami robót - załącznikiem nr 5A dla zadania 1, załącznikiem nr 5B dla zadania 2 i załącznikiem nr 5C dla zadania 3, które w szczegółowy sposób opisują przedmiot zamówienia. 10. Zamawiający w celu poprawnego przygotowania oferty zaleca Wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy i zapoznanie się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 11. W ramach wizji lokalnej należy stwierdzić, czy informacje podane w przedmiarze obejmują pełen zakres robót niniejszego postępowania i są zgodne z rzeczywistością. 12. Zamawiający dodatkowo w odniesieniu do zadania nr 3, podaje dzień: 10.08.2020 r. i zakres czasowy: od godz. 10:00 do godz. 15:00, do przeprowadzenia wizji lokalnej, podczas której wskaże Wykonawcy miejsce zamontowania szlabanów. 13. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przedmiaru robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 14. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych, na dzień rozpoczęcia odbioru. 15. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 17. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę: 1) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy - w przypadku, gdy zajdzie konieczność uzyskania tego typu decyzji, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy, 5) wszelkie inne prace nie objęte SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie powinno być wykonane oraz oddane do użytku w następującym terminie: Część pierwsza: zadanie nr 1 - do dnia 30.10.2020 r., Część druga: zadanie nr 2 - do dnia 30.09.2020 r., Część trzecia: zadanie nr 3 - do dnia 30.10.2020 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont nawierzchni, usunięcie awarii wodociągu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43394.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BRUKER Artur Piwowarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont schodów, montaż stolarki drzwiowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 2 nie została złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu W OBIEKCIE CZYNNYM", dla zadania nr 2, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp tj.: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepolegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie ogrodzenia działki 58/55 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
89527.08
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BRUKER Artur Piwowarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.