eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu W OBIEKCIE CZYNNYM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 510188776-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu W OBIEKCIE CZYNNYM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569804-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540144119-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu W OBIEKCIE CZYNNYM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

28/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. 2. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia: 1) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa, Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1935), 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), 3) obmiary, 4) obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym. 3. Postępowanie prowadzone jest w trzech częściach: 1) Część pierwsza przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1 - Remont nawierzchni, usunięcie awarii wodociągu, 2) Część druga przedmiotu zamówienia: zadanie nr 2 - Remont schodów, montaż stolarki drzwiowej, 3) Część trzecia przedmiotu zamówienia: zadanie nr 3 - Wykonanie ogrodzenia działki 58/55. 4. Zamawiający nie ogranicza ilości części przedmiotu zamówienia (zadań), o które może ubiegać się Wykonawca. 5. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 obejmuje wykonanie remontu nawierzchni w okolicy bramy wjazdowej od strony ul. Żwirki i Wigury w Radomiu i w okolicy komory ciepłowniczej zlokalizowanej na terenie KWP oraz usunięcie awarii wodociągu, a w szczególności: 1) zerwanie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) korytowanie pod wykonanie podbudowy, 3) wymianę gruntu w okolicy komory ciepłowniczej (kruszywo), 4) wykonanie podbudowy z kruszywa, 5) ułożenie krawężników drogowych, 6) regulację studzienek i krat wpustowych, 7) wykonanie nowej nawierzchni z betonu drogowego, 8) lokalizację uszkodzenia wodociągu, 9) roboty ziemne polegające na dostaniu się do uszkodzonego miejscach, 10) naprawę uszkodzenia, 11) przywrócenie terenu do stanu poprzedniego. 6. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 obejmuje: 1) demontaż balustrady, 2) skucie nawierzchni z kamienia naturalnego, 3) poszerzenie biegu schodowego i spocznika do wymaganej szerokości, 4) ułożenie nawierzchni na schodach i spoczniku z kamienia naturalnego (granit płomieniowany o gr. 2 cm), 5) montaż wycieraczki systemowej, 6) montaż balustrady z nierdzewki, 7) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w wybranych pomieszczeniach, 8) rozkucie otworu pod montaż nowych ościeżnic (zmiana szerokości drzwi z 80 na 90 cm), 9) montaż stolarki drzwiowej (stolarka drzwiowa po stronie Zamawiającego), 10) obróbka otworów drzwiowych po wykonaniu prac montażowych. 7. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia dla zadania nr 3 obejmuje: 1) wykonanie ogrodzenia działki nr 58/55 od strony ul. 11 Listopada i ul. Żwirki i Wigury w Radomiu, 2) zamontowanie, podłączenie i uruchomienie 4 kompletów szlabanów dwuramiennych (8 jednoramiennych), 3) montaż kontrolerów kontroli dostępu do szlabanów w hermetycznych skrzynkach, 4) montaż czytników kart magnetycznych (8 sztuk) na słupkach na wjeździe i wyjeździe, 5) szlabany, kontrolery, czytniki kart oraz karty magnetyczne dostarcza Zamawiający, 6) wszystkie inne materiały konieczne do montażu i uruchomienia szlabanów pozostają w zakresie Wykonawcy, 7) miejsce zamontowania szlabanów wskaże Zamawiający. 8. Przedstawiony zakres robót zostanie przeprowadzony w trakcie normalnego funkcjonowania obiektu Komendy Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom. 9. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej przedmiarami robót - załącznikiem nr 5A dla zadania 1, załącznikiem nr 5B dla zadania 2 i załącznikiem nr 5C dla zadania 3, które w szczegółowy sposób opisują przedmiot zamówienia. 10. Zamawiający w celu poprawnego przygotowania oferty zaleca Wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy i zapoznanie się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 11. W ramach wizji lokalnej należy stwierdzić, czy informacje podane w przedmiarze obejmują pełen zakres robót niniejszego postępowania i są zgodne z rzeczywistością. 12. Zamawiający dodatkowo w odniesieniu do zadania nr 3, podaje dzień: 10.08.2020 r. i zakres czasowy: od godz. 10:00 do godz. 15:00, do przeprowadzenia wizji lokalnej, podczas której wskaże Wykonawcy miejsce zamontowania szlabanów. 13. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przedmiaru robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 14. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych, na dzień rozpoczęcia odbioru. 15. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 17. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę: 1) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy - w przypadku, gdy zajdzie konieczność uzyskania tego typu decyzji, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy, 5) wszelkie inne prace nie objęte SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie powinno być wykonane oraz oddane do użytku w następującym terminie: Część pierwsza: zadanie nr 1 - do dnia 30.10.2020 r., Część druga: zadanie nr 2 - do dnia 30.09.2020 r., Część trzecia: zadanie nr 3 - do dnia 30.10.2020 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont nawierzchni, usunięcie awarii wodociągu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43394.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BRUKER Artur Piwowarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wośnicka 96
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont schodów, montaż stolarki drzwiowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 2 nie została złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Zabezpieczenie kanałów ciepłowniczych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu W OBIEKCIE CZYNNYM", dla zadania nr 2, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp tj.: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepolegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie ogrodzenia działki 58/55

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89527.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BRUKER Artur Piwowarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wośnicka 96
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.