eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyrów,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA" - Budowa altan i małej architektury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 510188721-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Gmina Przyrów: ,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA" - Budowa altan i małej architektury.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531799-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przyrów, Krajowy numer identyfikacyjny 54983200000000, ul. ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-34 35 54 120-123, e-mail zamowienia@przyrow.pl, faks 0-34 35 54 120 wew. 21.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.przyrow.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW UL. ŚW. MIKOŁAJA" - Budowa altan i małej architektury.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PLP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja zadania polegać będzie na wykonaniu zagospodarowania przestrzeni publicznej ul. Św. Mikołaja w Przyrowie na działkach numer 106, 340, 328 obręb Przyrów. tj: robót polegających na budowie trzech typów altan: 1. Altana nr 1 - 1szt. o pow. użytkowej 29,71m2, szerokość 3,20m, długość 10,30m, wysokość 3,57m., o konstrukcji drewnianej na słupach nośnych(12 szt.), o wymiarach 140/140 mm, zakotwiczonych na stopach żelbetowych. Rodzaj drewna -sosna. Dach dwuspadowy o koncie nachylenia 40°, zadeskowany, kryty gątem bitumicznym. Wokół altany palisada z desek, na pióro wpust, na wysokości 90cm. Drewno zaimpregnowane przeciwgrzybicznie i pomalowane na kolor brązowy. Podłoga drewniana na legarach. Altana powinna być wyposażona w 4 komplety stół + ławka (stół o wymiarach 150/81/75)+2 ławki o wymiarach 150/36/45). Pozostałe elementy konstrukcyjne do zaproponowania przez wykonawcę. - przykładowy pogląd na zdjęciach 2. Altana nr 2 - 7szt. każda o pow. 7,83m2, szerokość 3,20m, długość ,2,72m, wysokość 3,57m pow. o konstrukcji drewnianej na słupach nośnych, o wymiarach 120/120 mm. zakotwiczonych na stopach żelbetowych. Rodzaj drzewa-sosna. Dach dwuspadowy o koncie nachylenia 40°,Pokrycie dachu deskami modrzewiowymi /naprzemiennie/ . Drewno zaimpregnowane przeciwgrzybicznie i pomalowane na kolor brązowy. Altana powinna być wyposażona w stół o wymiarach 150/81/75)+2 ławki o wymiarach 150/36/45). Pozostałe elementy konstrukcyjne do zaproponowania przez wykonawcę.- przykładowy pogląd na zdjęciach. 3. Altana nr 3 - 2szt. każda o pow. 7,83m2, szerokość 3,20m, długość ,2,72m, wysokość 3,57m pow o konstrukcji drewnianej na słupach nośnych, o wymiarach 120/120 mm. zakotwiczonych na stopach żelbetowych Rodzaj drzewa-sosna. Dach dwuspadowy o koncie nachylenia 40°.Pokrycie dachu deskami modrzewiowymi /naprzemiennie/ . Drewno zaimpregnowane przeciwgrzybicznie i pomalowane na kolor brązowy. Altana powinna być wyposażona w stół o wymiarach 150/81/75)+2 ławki o wymiarach 150/36/45). Altana powinna być zadeskowana z jednej strony(ażurowa). Pozostałe elementy konstrukcyjne do zaproponowania przez wykonawcę. 4. Stanowisko do grillowania -2szt. o pow. 61,85m2, szerokość 8,53m, długość 8,61m, wysokość 0,41m. Wyposażone w stół, ławy i siedziska drewniane - zgodnie z rys. A-9 - dot. poz. 4 przedmiaru. 5. Zadanie obejmuje również zamontowanie elementów małej architektury tj: - przebieralnie z drzewa sosnowego, obudowa kabin WC i punkt gromadzenia odpadów stałych - jako układ gotowych kabin, wykonanych z paneli gotowych do skręcenia.- rysunek w załączeniu. - uliczny kosz na śmieci - 15szt., - siedziska/ławki -6szt., - lampa solarna parkowa - 2szt., - stojak na rowery - 2szt., - stojak ogrodowy na hamak + hamak - 3 podwójne komplety, - bujak sprężynowy - 2szt., - huśtawki- 2szt., oraz obsadzenie terenów zielenią: zieleń niska i wysoka: - zagospodarowanie trawników dywanowych z nawożeniem - 1054,15 m2, - nasadzenie drzew i krzewów liściastych form piennych tj: 1) Betula pendula-Betula alba-Betula werrucosa-Brzoza brodawkowata 175-200cm wys. - szt 6 2) Platanus aceliforia- Platanus hispanica-Platan klonolistny 120-180cm. Wys.,- szt.4 3) Ouercus robur-Dąb szypułkowy 110-150cm. - Szt.5 4) Prunus cerasifera Pissardi- Śliwa wiśniowa Pissardi 130-180cm. -szt.5 5) Acer rubrum- klon czerwony 180-20cm. -szt.5 oraz zieleni ozdobnej (krzewy i byliny ozdobne). - pow. nasadzeń - 82,63m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KABEX MiK Bogunia Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Janów ul. Żurawska 41
Kod pocztowy: 42-253
Miejscowość: Janów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234900.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Do realizacji zadania wybrano firmę która uzyskała najwyższą liczbę punktów w/g kryteriów oceny ofert wykazanych w SIWZ. Zgodnie z art.24aa, po ocenie ofert firma ta znalazła się na I pozycji i po wezwaniu złożyła wszystkie wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków zamówienia. Wobec powyższego należało uznać, że firmą tą można podpisać umowę.Zamówienie jest zgodne z przepisami art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.