eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510188329-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Urząd Miejski w Blachowni: Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580132-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540163709-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Blachowni, Krajowy numer identyfikacyjny 52361400000000, ul. ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, woj. , państwo Polska, tel. 034 3270409, 3270461, e-mail umblachownia@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł z przeznaczeniem na: - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego : 1 670 000,00 zł - spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek : 1 330 000,00 zł 1) Okres kredytowania : do 20 grudnia 2027 roku. 2) Kwota kredytu : 3 000 000,00 PLN. 3) Karencja w spłacie kredytu : do 19 lutego 2020 roku. 4) Spłata kredytu : 20 luty 2020 r. - 10 000,00 PLN 20 luty 2021 r. - 10 000,00 PLN 20 marzec 2022 r. - 100 000,00 PLN 20 luty 2023 r. - 10 000,00 PLN 20 marzec 2024 r. - 100 000,00 PLN 20 sierpień 2024 r. - 200 000,00 PLN 20 luty 2025 r. - 10 000,00 PLN 20 luty 2026 r. - 100 000,00 PLN 20 marzec 2026 r. - 100 000,00 PLN 20 kwiecień 2026 r. - 100 000,00 PLN 20 maj 2026 r. - 50 000,00 PLN 20 czerwiec 2026 r. - 50 000,00 PLN 20 lipiec 2026 r. - 60 000,00 PLN 20 sierpień 2026r. - 100 000,00 PLN 20 wrzesień 2026 r. - 100 000,00 PLN 20 marzec 2027 r. - 300 000,00 PLN 20 kwiecień 2027 r. - 200 000,00 PLN 20 maj 2027 r. - 100 000,00 PLN 20 czerwiec 2027 r. - 100 000,00 PLN 20 lipiec 2027 r. - 200 000,00 PLN 20 sierpień 2027 r. - 200 000,00 PLN 20 wrzesień 2027 r. - 200 000,00 PLN 20 październik 2027 r. - 200 000,00 PLN 20 listopad 2027 r. - 300 000,00 PLN 20 grudzień 2027 r. - 100 000,00 PLN

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66130000-0


Dodatkowe kody CPV: 67154000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 781230.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 111
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 476871.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 476871.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 625893.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęły cztery oferty. Podczas otwarcia ofert Komisja przetargowa poinformowała zgromadzonych o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia oraz odczytała informacje zawarte w złożonych ofertach. Po przeprowadzeniu badania ofert Komisja przetargowa stwierdziła, że złożone oferty odpowiadają przedmiotowi zamówienia oraz wszyscy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wszystkie oferty zawierały kwoty niższe od tej, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie ul. Kościuszki 111, 42-300 Myszków, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wezwano do uzupełnienia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. Na wezwanie oferent odpowiedział niezwłocznie. Wobec powyższego wybrano do realizacji zadania Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie ul. Kościuszki 111, 42-300 Myszków.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.