To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-29
Ogłoszenie nr 510187832-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554382-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie, Krajowy numer identyfikacyjny 92358112000000,
ul. ul. Kościuszki
10,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 152 515, e-mail
sekretariat@mpcz.pl, faks
423 152 533.
Adres strony internetowej (url): http://spzoz-mogilno.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):10RMspzoz2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawic medycznych. 2. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne rękawice chirurgiczne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo cenowym - załącznik nr 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141420-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 09:00 nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 09:00 nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 09:00 nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 09:00 nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 09:00 nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14688.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 09:00 nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 09:00 nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Zakup dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu mogileńskiego
- Zakup ładowarki teleskopowej niezbędnej do zapewnienia ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu mogileńskiego
- Sukcesywna dostawa paliw: benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON do pojazdów SP ZOZ w Mogilnie
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Mogilno
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





