eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania"Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i przebudowa budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych w Mielcu, ul. Kościuszki 15"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186828-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu: Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania: "Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i przebudowa budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych w Mielcu, ul. Kościuszki 15"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569974-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540144364-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 83122086000000, ul. ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 688 25 67, e-mail inwestycje@tarnobrzeg.so.gov.pl, faks 15 688 26 87.
Adres strony internetowej (url): www.tarnobrzeg.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania: "Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i przebudowa budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych w Mielcu, ul. Kościuszki 15"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 261-2/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania: "Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i przebudowa budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych w Mielcu, ul. Kościuszki 15" [dalej" "Zadanie inwestycyjne". Zakres zadania inwestycyjnego polega na budowie budynku wraz z wyposażeniem w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy. 1. Wykonawca będzie świadczył usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym, w tym w następujących branżach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) architektonicznej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 5) zabezpieczeń i instalacji p. pożarowych, 6) instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przygotowanej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Na internetowej stronie Zamawiającego ( link: http://www.tarnobrzeg.so.gov.pl) zamieszczona jest dokumentacja postępowania "Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i przebudowa budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych w Mielcu, ul. Kościuszki 15"-............... zawierająca pytania Wykonawców oraz odpowiedzi Zamawiającego dotyczące wyjaśnień treści dokumentacji projektowej. Odpowiedzi te także należy uwzględnić przy przygotowaniu oferty na świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego. Wymagania stawiane Wykonawcy: ? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. ? Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. ? Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (art. 36a ustawy Pzp) w części niezastrzeżonej do osobistego wykonania Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane w chwili składania oferty. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia obejmującej nadzór na robotami ogólnobudowlanymi, w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej i architektonicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158136
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZDI Spółka z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zdi.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Kiepury 6
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194507.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362850
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.