eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turośl › "Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turośl ul. Jana Pawła II 49 18-525 Turośl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 49

1.5.2.) Miejscowość: Turośl

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-525

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 504 913 483

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@turosl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2130ca50-18d9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023588/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 " Przebudowa , rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/turosl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/turosl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja między zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej
znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/turosl
Wykonawca na postawie 284 ust.1 ustawy pzp ( Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm. ) może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/turosl Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni
przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa
na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Treść pytań (bez
ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/turosl. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Zamawiający zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1320)–zwane dalej „Rozporządzeniem” określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PadES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CA-dES, ASIC, XMLenc., przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie: pdf. 10. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) pliki Oferty wraz z załącznikami załączone przez Wykonawcę na platformie i zapisane, widoczne są w platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 2) Wykonawca po złożeniu oferty otrzyma na adres email
informację z oznaczeniem czasu odbioru danych przez platformę datę oraz dokładny czas ( hh:mm:ss) 11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub nie działania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres zpioc@turosl.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Turośl,  inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Przemysław Zadroga, kontakt: mail,iod@turosl.pl. tel. 508 965 399,  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl” numer ZPK.271.6.2024 prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez przeprowadzania negocjacji,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. ), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl” w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część I – „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170533B Łacha-Łacha o długości około 2250mb.” 2. Szczegółowo dla Części I zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót dołączone do specyfikacji warunków zamówienia stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót należy przyjąć za wiążące dokumentację projektową. 4. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: minimalny termin gwarancji i rękojmi dla tj. Części I wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego. Wykonawca może przedłu-żyć termin gwarancji i rękojmi do 72 m-cy ; a) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po dniu w którym nastąpił bezusterkowy odbiór końcowy całości zadania będącego przedmiotem umowy, b) gwarancją i rękojmią objęte są wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji i przedmiotu zamówienia, c)okres rękojmi będzie odpowiadał okresowi gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegółowo w Rozdziale XXI - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podanie wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji i rekojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl” w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część II – „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170532B Leman o długości około 1590mb.” 2. Szczegółowo dla Części II zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dla Części II rozpoczęcie budowy nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji ZRID (dla Części II w dniu 10.05.2024r Zamawiający złożył wniosek. Przewiduje się uzyskanie prawomocnej decyzji ZRID do 10.08.2024r.) Przedmiary robót dołączone do specyfikacji warunków zamówienia stanowią wyłącznie element pomocni-czy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót należy przyjąć za wiążące dokumentację projektową. 4. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: minimalny termin gwarancji i rękojmi dla każdej tj. Części II wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi do 72 m-cy ; a) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po dniu w którym nastąpił bezu-sterkowy odbiór końcowy całości zadania będącego przedmiotem umowy,
b) gwarancją i rękojmią objęte są wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji i przedmiotu zamówienia, c) okres rękojmi będzie odpowiadał okresowi gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegółowo w Rozdziale XXI - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podanie wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji i rekojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl” w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część III – „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170530B Cieloszka o długości około 1890mb” . Szczegółowo dla Części III zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dla Części III rozpoczęcie budowy nastąpi po uzyskaniu prawomocnej decyzji ZRID (dla Części III ze wstępnych rozmów ze Starostwem Powiatowym w Kolnie ustalono, że wniosek o ZRID będzie możliwy do złożenia około 15 lipca 2024r. , ponieważ trwają prace związane z podziałem działek wspólnych łączących dwie inwestycje: „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170530B Cieloszka o długości około 1890mb” oraz budowę drogi powiatowej. )

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegółowo w Rozdziale XXI - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podanie wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl” w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, które obejmuje: Część IV – „Nadzór inwestorski dla zadania: „Przebudowa i modernizacja dróg gminnych” Pełnienie nadzoru inwestorskiego Część IV nad realizacją zadania: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Turośl”, która obejmuje nadzór w nw. specjalności: − inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, oraz prace obejmujące: - obsługę geodezyjną zadania, jak również: − prace w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi. Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór obejmują prace w oparciu o dokumentację projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: •„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170533B Łacha-Łacha o długości około 2250mb.” •„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170532B Leman o długości około 1590mb.” • „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 170530B Cieloszka o długości około 1890mb”
Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art.25 i 26 z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zm.), a w szczególności: 1) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
2) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzających niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac; 3) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem);oraz pisemne zgłoszenie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonywanych poprawek dokumentacji projektowej; 4) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 6) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie; 7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową; 8) Sprawdzenie i dokonanie odbioru technicznego: robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego robót oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazania ich do użytkowania; 9) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robot przez Wykonawcę; 10) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu; 11) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykona-nia wadliwie wykonywanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną; 12) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania; 13) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy; 14) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy; 15) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów; 16) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych
z warunkami kontraktu; 17) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkownie obiektu; 18) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
19)Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót; 20) Przygotowywanie na ewentualne roboty dodatkowe protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegółowo w Rozdziale XXI - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podanie wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ustawy Pzp oraz art.109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. 1.2 spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie, c) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: dla Części I - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 złotych, dla Części II - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 złotych, dla Części III - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 700 000,00 złotych, dla Części IV- Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie, d) zdolności technicznej lub zawodowej: •Zdolność techniczna
dla Części I - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł. brutto każda. dla Części II - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wy-konał należycie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto każda. dla Części III - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wy-konał należycie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł. brutto każda. dla Części IV - Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. • Zdolność zawodowa dla Części I
−Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika robót tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w tej branży. dla Części II - Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika robót tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w tej branży.
dla Części III − Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika robót tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w tej branży. dla Części IV
− Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru tej branży. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów* oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2020 r., poz. 220). *Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do czestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2023 r., poz. 334). Wskazana powyżej osoba musi posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazana osoba nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 2. Na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie wymaga potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w SWZ i załącznikach. 3. Wykonawca zgodnie z art.118 ust.1 może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 2.1. Brak podstaw wykluczenia: dla Części I, II, III i IV
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konku-rencji i konsumentów ( Dz. U. 2024 r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, nie zależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających- Opisano szczegółowo w Rozdziale XIII- Oświadczenia i Dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia – podmiotowe środki dowodowe

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

dla Części I, II i III • dla każdej z Części Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). dla Części IV • dla Części IV Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł. ( słownie: pięćset złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Turośl - Bank Spółdzielczy w Kolnie Nr 34 8754 0004 0260 0765 2000 0040 z adnotacją: Wadium przetargowe na wykonanie: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy
Turośl” - z dopiskiem Wadium dla Części…….... (wpisać Część na którą jest składana oferta), 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 299)
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust.7 pkt. 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Zgodnie z art.226 ust.1 pkt.14 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust.2 pkt 3.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli wybrana została oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zaleca się, aby z treści Formularza
Oferty wynikało, że oferta składana jest w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „pełna nazwa wykonawcy, adres, „…..” należy wpisać nazwy wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
( t.j. Dz. U z 2023r, poz.1605) przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności na warunkach określonych w SWZ.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia-łów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (waloryzację), w rozumieniu art. 439 ustawy Pzp
z uwzględnieniem następujących reguł opisanych w paragrafie 13 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/turosl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.