eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "OPRACOWANIE I WDROŻENIE PROGRAMU KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI W AWFIS W GDAŃSKU Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH NARZĘDZI DYDAKTYCZNYCH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186541-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "OPRACOWANIE I WDROŻENIE PROGRAMU KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI W AWFIS W GDAŃSKU Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH NARZĘDZI DYDAKTYCZNYCH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558074-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 00032787600000, ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5547190, 58 5547442, e-mail ei@awf.gda.pl, zamowienia.publiczne@awf.gda.pl, faks 58 5547227.
Adres strony internetowej (url): awf.gdansk.sisco.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "OPRACOWANIE I WDROŻENIE PROGRAMU KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI W AWFIS W GDAŃSKU Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH NARZĘDZI DYDAKTYCZNYCH"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.260.10.2020.DN.UE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Niniejsze zamówienie publiczne realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego - Projekt "Opracowanie i wdrożenie programu kształcenia nauczycieli w AWFiS w Gdańsku z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi dydaktycznych", umowa POWER.03.01.00-00-16/18. Projekt jest nadzorowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i urządzenia do monitorowania aktywności fizycznej w ramach realizacji projektu pn. "Opracowanie i wdrożenie programu kształcenia nauczycieli w AWFiS w Gdańsku z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi dydaktycznych". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie ilościowo-wartościowe zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Artykuły i sprzęt sportowy Wymagania Zamawiającego: o Dostarczony sprzęt sportowy musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać ważną gwarancję producenta, jeżeli dla danego produktu jest ona wymagana. o Reklamacje realizowane będą na bieżąco, o Zamawiający ma prawo do składania reklamacji ilościowych i jakościowych w terminie 21 dni od otrzymania towaru, o Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wady jawne i ukryte towaru. o W przypadku zgłoszenia reklamacji jakościowej, Wykonawca zobowiązuje się do odebrania na swój koszt od Zamawiającego wadliwego towaru będącego przedmiotem reklamacji w celu jego wymiany na wolny od wad i dostarczenia do Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych (lub 7 dni roboczych, gdy przedmiot zamówienia sprowadzany jest z zagranicy) od dnia zgłoszenia reklamacji. o W przypadku zgłoszenia reklamacji ilościowej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć brakującą część zamówienia w terminie 5 dni roboczych (lub 7 dni roboczych, gdy brakująca część sprowadzana jest z zagranicy) od dnia zgłoszenia reklamacji. o Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje wynikające z tytułu wprowadzenia do obrotu towaru nie spełniającego wymogów określonych obowiązującymi przepisami i normami. Rozwiązania równoważne: o Wszystkie podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry techniczne są parametrami minimalnymi/maksymalnymi. o Wykonawca może zaproponować sprzęt sportowy o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. o W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu sportowego. o Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ dopisuje wyrazy: "lub równoważny". o W przypadku zaoferowania sprzętu sportowego równoważnego do opisanych w Załączniku 1 jako wzorce jakościowe Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. o Opis zaproponowanych towarów równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanego sprzętu sportowego w stosunku do opisanego przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37400000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41692.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Interplastic Roger Żółtowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdyńska 45, Tuchom
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48070.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48070.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64452.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.