Ogłoszenie nr 510186417-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.
Gmina Iwanowice: Przebudowa Budynku Szkoły Podstawowej w Celinach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569917-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Iwanowice, Krajowy numer identyfikacyjny 35155583200000,
ul. Iwanowice Włościańskie
99,
32-095
Iwanowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
123 884 003, e-mail
gmina@iwanowice.malopolska.pl, faks
123 884 030.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
iwanowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Budynku Szkoły Podstawowej w Celinach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGKR.271.3.18.2018.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w systemie "zaprojektuj i wybuduj" pn. "Przebudowa Budynku Szkoły Podstawowej w Celinach" obejmujące wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, technicznej i wykonawczej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w wyszczególnionym zakresie oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca powinien zrealizować, z zachowaniem wymagań określonych w załączonym programie funkcjonalno-użytkowym następujące zadania: rozbiórka istniejącej dobudowanej części szkoły (budynek nr 2) przebudowa wraz z nadbudową budynku szkoły w miejscu zburzonego budynku; A. Rozbiórka istniejącej dobudowanej części budynku szkoły (budynek nr 2) W związku z przekroczeniami nośności konstrukcji stropów oraz dachu należy rozebrać następujące elementy budynku nr 2: ściany pierwszej i drugiej kondygnacji, strop nad parterem, pierwszym i drugim piętrem oraz konstrukcję dachu. Elementy które należy pozostawić to: ściany piwnic oraz parteru - jeżeli ich konstrukcja na to pozwoli, strop nad piwnicą oraz fundamenty. W celu wykonania powyższego zadania należy uzyskać stosowne uzgodnienia i pozwolenia. B. Przebudowa i nadbudowa budynku szkoły w miejscu zburzonego budynku W ramach przedmiotowego zadania wykonawca powinien zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym wykonać obiekt, który będzie dobudowany do istniejącego budynku szkoły z zachowaniem wymagań i wielkości parametrów określonych w programie funkcjonalno-użytkowym polegających w szczególności na: a. przygotowaniu dokumentacji projektowej, technicznej i wykonawczej obiektu. Zaprojektowany obiekt musi być dostosowany dla osób niepełnosprawnych oraz być zgodny z obowiązującymi warunkami ochrony przeciwpożarowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszystkich czynności formalno-prawnych związanych z budową, w tym uzyskaniu pozwolenia na prowadzenie robót określonych w opracowanym projekcie; b. wykonaniu technicznym budynku. Nowopowstały budynek należy wykonać na zachowanych fundamentach i piwnicy o wymiarach 10x16 metrów z uwzględnieniem dobudowania zewnętrznej klatki schodowej oraz zewnętrznej windy dla niepełnosprawnych wraz z konstrukcją od poziomu wejścia do 2 piętra. Nowy budynek powinien składać się z zachowanej piwnicy w której znajduje się kotłownia na olej opałowy obsługująca budynek nr 1 i 2, parteru, pierwszego oraz drugiego pietra. Dach płaski, dostosowany do kształtu dachu budynku nr 1. Nowopowstały budynek należy dostosować do osób niepełnosprawnych oraz zapewnić zgodność z warunkami ochrony przeciwpożarowej. c. doprowadzenie do bezpośredniego odbioru i ostatecznego uruchomienia zaprojektowanego obiektu z wszystkimi niezbędnymi urządzeniami. Niezbędne do wykonania zamówienia jest: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz formalno-prawnej koniecznej do uzyskania pozwolenia na budowę, 2) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania, 3) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 - Dz. U. Nr 202 poz. 2072 - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) w branżach: a) architektoniczno - budowlanej, b) konstrukcyjnej, c) instalacji wewnętrznych: instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji wentylacyjno-grzewczych, d) przeciwpożarowych. 4) wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 45200000-9, 45210000-2, 45214200-2, 45310000-3, 45330000-9, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1788616.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "NOWIX" Mariusz Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2199998.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.
Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą: