eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceKONSERWACJA OBIEKTÓW RUCHOMYCH Z KOŚCIOŁA Z ROGOWA CZ. IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183813-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Muzeum Wsi Kieleckiej: KONSERWACJA OBIEKTÓW RUCHOMYCH Z KOŚCIOŁA Z ROGOWA CZ. IV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562663-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Wsi Kieleckiej, Krajowy numer identyfikacyjny 65978500000000, ul. ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 449 297, e-mail zp@mwk.com.pl, faks 413 445 008.
Adres strony internetowej (url): www.mwk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA OBIEKTÓW RUCHOMYCH Z KOŚCIOŁA Z ROGOWA CZ. IV

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MWKDIZ.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem prac będzie pełna konserwacja eksponatów - rzeźby anioła, rzeźby Chrystusa oraz tabernakulum z expositorium znajdujących się w Kościele szpitalnym z Rogowa pod wezwaniem Matki Bożej Pocieszenia, zlokalizowanym w Parku Etnograficznym w Tokarni. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektów i przywrócenie im wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą eksponatom estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i technik wykonania dzieł, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich. 2. STAN ZACHOWANIA EKSPONATÓW 1) Rzeźba anioła z kościoła z Rogowa (MWK/16825). Kolor: rzeźba polichromowana, szata pierwotnie pokryta złotem płatkowym, partie włosów i oczy utrzymane w tonacji ciemnej z dodatkiem glinki żelazowej. Karnacja bladoróżowa z dodatkiem ugrów, cynobru, przełamanej bieli, czerwieni i żółcieni. Usta podkreślone odcieniami czerwieni. Materiał: drewno. Datowanie: ok. 1730 r. Pochodzenie: Rogów. Wymiary: 110 cm (wysokość) x 50 cm (szerokość). Stan zachowania: zły, miejscowe ślady po owadach. Drewno suche bez świeżo osypującej się mączki drzewnej. Polichromowanie nie zachowało się. Pojedyncze miejsca na powierzchni szat z zachowaniem złoceń. Warstwa malarska całkowicie skruszona z licznymi spękaniami i złuszczeniami, powierzchnia rzeźby pokryta warstwą kurzu i zabrudzeń. Rzeźba pełnopostaciowa, przedstawiająca anioła, przeznaczona do oglądania wyłącznie od frontu. Stanowi część zespołu rzeźb, który nie zachował się. Kompozycja serpentinata, diagonalna, dynamiczna, lekka. Układ form o przewadze skosów sprawiających wrażenie ruchu. Kompozycja otwarta. Ryty: kompozycyjne, powtarzające się. Figura prawdopodobnie z dwoma punktami podparcia. Na powierzchni tworzą się kontrasty światła i cienia. Powierzchnia rzeźby naturalna, polichromowana. Bryła rozczłonkowana. Kontur bryły jasny i czytelny. Funkcja rzeźby kultowa z przeznaczeniem prawdopodobnie jako dekoracja ołtarza. Rzeźba przedstawia anioła o nienaturalnie wygiętej sylwetce. Tułów postaci skierowany w prawą stronę. Głowa lekko odchylona w stronę lewą. Kształt głowy owalny z delikatnie zarysowanym podbródkiem. Oczy rozstawione symetrycznie, nos masywny, podłużny lekko szpiczasty. Usta wyraźnie zaznaczone, wydatne. Włosy gładko upięte z pokreślonymi skręconymi pasmami, lekko opadające na lewe ramię Szyja długa, przechylona w kierunku lewego przedramienia. Prawa ręka zgięta w łokciu i w nadgarstku. Dłoń prawej ręki o długich palcach, które podtrzymują podłużny przedmiot oparty o klatkę piersiową. Prawe ramię oparte o fragmentarycznie zachowane skrzydło. Lewa ręka postaci wyprostowana zachowana do części nadgarstka. Postać otulona spiętrzoną szatą, okrywającą tułów, korpus oraz prawą rękę do wysokości łokcia. Szata o ostro drapowanych fałdach. Prawa noga wysunięta spod tkaniny. Noga długa z lekko zarysowanym kolanem. Stopa masywna i długa bez wyraźnie zaznaczonych palców. Lewa noga zarysowana no wysokości uda wspartego na obło wyprofilowanej chmurze. 2) Rzeźba Chrystusa z kościoła z Rogowa (MWK/16826). Kolor: rzeźba polichromowana, szata pierwotnie pokryta złotem płatkowym, partie włosów i oczy utrzymane w tonacji ciemnej z dodatkiem glinki żelazowej. Karnacja bladoróżowa z dodatkiem ugrów, cynobru, przełamanej bieli, czerwieni i żółcieni. Usta podkreślone odcieniami czerwieni. Materiał: drewno. Datowanie: ok. 1730 r. Pochodzenie: Rogów. Wymiary: 80 cm (wysokość) x 30 cm (szerokość). Stan zachowania: zły, miejscowe ślady po owadach. Drewno suche bez świeżo osypującej się mączki drzewnej. Polichromowanie nie zachowało się. Pojedyncze miejsca na powierzchni szat z zachowaniem złoceń. Warstwa malarska całkowicie skruszona z licznymi spękaniami i złuszczeniami, powierzchnia rzeźby pokryta warstwą kurzu i zabrudzeń. Rzeźba pełnopostaciowa, pełnoplastyczna przedstawiająca Chrystusa. Kompozycja dynamiczna, lekka. Układ form o przewadze skosów sprawiających wrażenie ruchu. Kompozycja, wertykalna, otwarta, jednopostaciowa. Ryty : kompozycyjne, powtarzające się. Figura z jednym punktem podparcia. Na powierzchni tworzą się kontrasty światła i cienia oraz napięcia sprawiające wrażenie ruchu. Powierzchnia rzeźby naturalna. Kontur bryły jasny, czytelny. Funkcja rzeźby kultowa z przeznaczeniem prawdopodobnie jako dekoracja w kościele, wolnostojąca. Rzeźba przedstawia Chrystusa w kontrapoście. Ciężar ciała postaci spoczywa na prawej nodze. Sylwetka postaci tworzy kształt litery "S". Prawa ręka opuszczona, lewa ręka lekko zgięta w łokciu i zdecydowanie odchylona od tułowia. Głowa lekko skierowana w prawą stronę. Kształt głowy owalny z wąską szpiczastą brodą. Oczy drobne, delikatnie zarysowane. Nos wąski, podłużny, lekko szpiczasty. Usta delikatnie wyodrębnione z zarostu. Zarost o słabym rycie. Czoło wysokie, spłaszczone. Włosy do wysokości uszu podkreślone szerokimi rytami sprawiającymi wrażenie fal. Opadają na szyję i przechodzą na spłaszczone. Włosy do wysokości uszu podkreślone szerokimi rytami sprawiającymi wrażenie fal. Opadają na szyję i przechodzą na prawe ramię. Włosy gładko upięte z pokreślonymi skręconymi pasmami, lekko opadające na lewe ramię. Szyja długa, wąska dobrze zarysowana, przechylona w kierunku lewego przedramienia. Prawa ręka odchylona od tułowia, lekko zgięta w łokciu w geście błogosławieństwa. Dłoń otwarta o luźno rozstawionych palcach. Prawa ręka z delikatnie zaznaczoną muskulaturą. Tułów odkryty o płynnym modelunku. Ciało Chrystusa okryte długą szatą przechodząca przez biodra i plecy, zawieszoną na lewym ramieniu. Lewa ręka odsłonięta od łokcia, opuszczona z dłonią zgięta w nadgarstku. Prawa noga osłonięta szatą, spod której widoczne są palce stopy. Lewa noga ugięta w kolanie, lekko wysunięta do przodu z wyraźnie zaznaczonym stawem kolanowym. Stopy Postaci duże, masywne o ostrym modelunku z widocznie zaznaczonymi palcami. Szata ostro drapowana o głębokich rytach tworzących efekt światła i cienia. Chrystus ustawiony na kamieniu, pod prawą stopą wyodrębniona została czaszka Adama. 3) Tabernakulum z expositorium (MWK/16827). Kolor: tabernakulum polichromowane ze złoceniami. Materiał: drewno polichromowane. Datowanie: ok. 1750 r. Pochodzenie: kościół z Rogowa. Wymiary: tabernakulum z expositorium 140 cm (wysokość) x 110 cm (długość) x 50 cm (szerokość). Expositorium 70 cm (wysokość)x 50 cm (długość). Stan zachowania: bardzo zły, konstrukcja niestabilna, ubytki w ornamentyce i detalach rzeźbiarskich.. Miejscowe ślady po owadach. Drewno bez świeżo wysypującej się mączki drzewnej. Liczne zawilgocenia na powierzchni z zaciekami i wykwitami grzybni. Tabernaukulum pierwotnie polichromowane. Pokryte złotem płatkowym w partiach ornamentalnych (m.in. rocaile, festony, nisze expositorium). Zewnętrzna warstwa malarska w większości nie zachowała się. W miejscach gdzie pozostały ślady polichromii farba osypuje się i kruszy. Fragmentarycznie zachowana polichromia wykazuje słabą adhezję do podłoża. Eksponat pokryty warstwą kurzu i zabrudzeń, wymaga podjęcia natychmiastowych prac konserwatorskich. Tabernakulum wzniesione w konstrukcji drewnianej, skrzyniowej na planie trapezoidalnym. Należy do typu realizacji architektonicznych z bocznymi przęsłami w konstrukcji deskowej i dwukondygnacyjną częścią centralną. Repositorium z dwuskrzydłowymi drzwiczkami zamkniętymi łukiem pełnym. Od frontu drzwiczki ozdobione kielichem z promienistą hostią. Wnętrze repositorium polichromowane w kolorze cynobru i minii. Ozdobione dekoracją snycerską w formie złoconych rozetek. Skrajne powierzchnie repositorium flankowane wolutami podwójnymi. Dolna strefa woluty ze zwojem zwieńczonym kogucim grzebieniem. Od frontu woluty żłobkowane. Na powierzchni wolut dekoracja pasowa z festonami.Woluty zwieńczone fragmentarycznie zachowanym gzymsem. Expositorium na planie centralnym, obrotowe, czteropodziałowe. Dwie symetryczne nisze sklepione prawdopodonie konchowo, pełniły rolę tronów wystawienia. Jedna z nisz expositorium polichromowana. Utrzymana w tonacji ciemnych zieleni i kobaltów z motywem słońca o antropomofricznych cechach. Druga z nisz obrotowego expositorium z muszlą kartuszową o żłobkowanej strukturze i zwiniętych brzegach. Konchowe nisze oddzielone od siebie pełnymi ściankami. Jedna ze ścianek pozostawiona w formie gładkiej, polichromowanej. Druga ze ścianek z blendą zamkniętą półkoliście z motywem krzyża. Ścianka z dekoracją w formie złoconej bordiury, zdobionej rysunkiem kwiatów wykonanych rylcem. Expositorium połączone z repositorium za pomocą metalowego czopa. Dwa skrajne przęsła tabernakulum w formie pełnych ścian flankowanych dwoma pilastrami zdobionymi kwiatowymi festonami. Pilastry zwieńczone pierwotnie kapitelami o motywach floralnych. Płyciny pomiędzy pilastrami z dekoracją rocaile z kogucim grzebieniem. Przęsła zwieńczone prawdopodobnie wolutowo o profilowanych gzymsach. 3. PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH 1) Program prac konserwatorskich - wykonanie prac konserwatorskich rzeźby anioła z kościoła z Rogowa Przedmiotem prac będzie pełna konserwacja rzeźby anioła. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektu i przywrócenie jego wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą rzeźbie estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i techniki wykonania dzieła, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich. 1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej obrazującej stan zachowania przed przystąpieniem do prac konserwatorskich. 2) Oczyszczenie rzeźby miękkim pędzlem z warstw kurzu i luźnych nawarstwień. 3) Wykonanie sond stratygraficznych , badań odkrywkowych umożliwiających szczegółowe określenie: stratygrafii nawarstwień oraz techniki i technologii wykonania warstw pierwotnych. 4) Impregnacja rzeźby. Do impregnatu powinny zostać dodane środki owadobójcze i grzybobójcze. 5) Uzupełnienie i rekonstrukcja ubytków formy w drewnie sezonowanym, drewnem dobranym gatunkowo. 6) Uzupełnienie ubytków w warstwie zaprawą kredowo -klejowa. 7) Uzupełnienie warstwy polichromii. Punktowanie wykonane zostanie metodą scalającą. 8) Wykonanie złoceń szlachetnym złotem płatkowym (min. 23 karaty, płatkowe, transferowe, grubość do uzgodnienia po wykonaniu badań zgodną z oryginałem). 9) Zabezpieczenie partii polichromowanych werniksem. 10) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej. 2) Program prac konserwatorskich - wykonanie prac konserwatorskich rzeźby Chrystusa z kościoła z Rogowa. Przedmiotem prac będzie pełna konserwacja rzeźby Chrystusa. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektu i przywrócenie jego wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą rzeźbie estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i techniki wykonania dzieła, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich. 1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej obrazującej stan zachowania przed przystąpieniem do prac konserwatorskich. 2) Oczyszczenie rzeźby miękkim pędzlem z warstw kurzu i luźnych nawarstwień. 3) Wykonanie sond stratygraficznych, badań odkrywkowych umożliwiających szczegółowe określenie: stratygrafii nawarstwień oraz techniki i technologii wykonania warstw pierwotnych. 4) Impregnacja rzeźby. Do impregnatu powinny zostać dodane zostaną środki owadobójcze i grzybobójcze. 5) Uzupełnienie i rekonstrukcja ubytków formy w drewnie sezonowanym, drewnem dobranym gatunkowo. Drobne ubytki należy wypełnić żywicą. 6) Uzupełnienie ubytków w warstwie zaprawą kredowo -klejową. 7) Uzupełnienie warstwy polichromii. Punktowanie wykonane zostanie metodą scalającą. 8) Wykonanie złoceń szlachetnym złotem płatkowym (min. 23 karaty, płatkowe, transferowe, grubość do uzgodnienia po wykonaniu badań zgodną z oryginałem). 9) Zabezpieczenie partii polichromowanych werniksem. 10) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej. 3) Program prac konserwatorskich - wykonanie prac konserwatorskich tabernakulum z expositorium z kościoła z Rogowa Przedmiotem prac będzie pełna konserwacja tabernakulum. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektu i przywrócenie jego wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą rzeźbie estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i techniki wykonania dzieła, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich. 1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej obrazującej stan zachowania przed przystąpieniem do prac konserwatorskich. 2) Oczyszczenie powierzchni tabernakulum z niezwiązanego kurzu i luźnych nawarstwień pylistych. Rozspojenie wadliwych i obluzowanych połączeń stolarskich, usunięcie wtórnych gwoździ. 3) Demontaż i przewiezienie do pracowni. 4) Dokładne badania stanu zachowania, technologii i zakresu występowania warstw pierwotnych - sondy, odkrywki , ew. badania analityczne. 5) Oczyszczenie powierzchni drewna od odwrocia. 6) Dezynsekcja i dezynfekcja obiektu. 7) Impregnacja osłabionych i zniszczonych elementów struktury i wystroju tabernakulum. Do impregnatu dodane zostaną środki grzybo- i owadobójcze. 8) Usunięcie wadliwych połączeń stolarskich i metalowych gwoździ. 9) Ewentualna wymiana elementów drewnianych , których struktura nie spełnia zadań konstrukcyjnych oraz wzmocnienie odkształconych i spękanych części od odwrocia. 10) Sklejenie pęknięć. Rozeschnięcia i szczeliny pęknięć zostaną uzupełnione taszlami z drewna identycznego gatunkowo. 11) Uzupełnienie ubytków snycerki w drewnie sezonowanym, dobranym gatunkowo. 12) Wykonanie rekonstrukcji naczółka retabulum (na podstawie ewentualnej ikonografii lub analogii). 13) Rekonstrukcja i uzupełnienie brakujących zapraw. 14) Przygotowanie zapraw pod polichromię i złocenia przez szlifowanie ich powierzchni papierem ściernymi oraz tamponami miękkiego materiału. 15) Wykonanie uzupełnień polichromii w części expositorium oraz we wnętrzu repositorium. 16) Uzupełnienie ubytków pulmentu dobranym kolorystycznie do zachowanego i rozróżnieniem na partie matu i poleru /pulment żółty i czerwony/. 17) Wykonanie złoceń przez uzupełnienie brakujących fragmentów i wykonanie rekonstrukcji złotem płatkowym (min. 23 karaty, płatkowe, transferowe, grubość do uzgodnienia po wykonaniu badań zgodną z oryginałem). 18) Uzupełnienie warstwy malarskiej w pierwotnej technice, po akceptacji komisji konserwatorskiej. 19) Zabezpieczenie warstwy malarskiej werniksem. 20) Ustabilizowanie konstrukcji retabulum poprzez montaż 21) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej. 4. Zdjęcia poglądowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W trakcie przeprowadzonych prac, nie może zostać naruszona oryginalna substancja obiektów. Wszystkie przeprowadzone podczas prac badania i identyfikacje mają być badaniami nieniszczącymi. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, programem prac konserwatorskich oraz wzorem umowy. Wymagany minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości - 60 miesięcy. 6. Prace konserwatorskie na obiektach wykonane będą w pracowni wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje przewiezienie eksponatów przez wykonawcę prac konserwatorskich z pracowni konserwatorskiej Muzeum Wsi Kieleckiej do pracowni konserwatorskiej Wykonawcy oraz ich retransport. Miejsce odbioru eksponatów: Muzeum Wsi Kieleckiej, Park Etnograficzny, Tokarnia 303, 26-060 Chęciny. 8. Wykonawca w ramach umownego zakresu prac i ustalonej ceny ryczałtowej zobowiązany jest ubezpieczyć eksponaty na czas transportu, pobytu w pracowni konserwatorskiej wykonawcy oraz retransportu do pełnej wartości eksponatów, tj. 100 000,- zł. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92522100-7


Dodatkowe kody CPV: 98300000-6, 92312250-8, 92520000-2, 92312000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63846.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAN ANDRZEJEWSKI KJ PRACOWNIA KONSERWACJI DZIEŁ SZTUKI
Email wykonawcy: kjpracowniakonserwacji@gmail.com
Adres pocztowy: UL. JAŁOWCOWA 7
Kod pocztowy: 05-510
Miejscowość: KONSTANCIN - JEZIORNA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87207
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.