eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościno › Wykonanie projektu budowlanego obejmującego przebudowę drogi ulicy Mickiewicza do ronda z drogą wojewódzką 162 w Gościnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183296-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Gmina Gościno: Wykonanie projektu budowlanego obejmującego przebudowę drogi ulicy Mickiewicza do ronda z drogą wojewódzką 162 w Gościnie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566486-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540136833-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gościno, Krajowy numer identyfikacyjny 53488800000000, ul. ul. IV Dywizji WP 58, 78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 513 382, e-mail teresa.bleczyc@goscino.com.pl, faks 943 513 378.
Adres strony internetowej (url): http://bip.goscino.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu budowlanego obejmującego przebudowę drogi ulicy Mickiewicza do ronda z drogą wojewódzką 162 w Gościnie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

B/DOKUMENTACJA - Mickiewicza/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi ulicy Mickiewicza do ronda z drogą wojewódzką 162 w Gościnie; konstrukcja jezdni dla kategoria ruchu KR2, nawierzchnia asfaltowa, chodnik dwustronny z kostki betonowej 10x20cm układanej na miale kamiennym, o projekt odwodnienia ulicy z podejściami do każdej działki, projekt kanał technologiczny KTu, w skład którego wchodzą dwie rury RO125/108 oraz dwie rur RS40/3,7 mm, zaprojektować dojście rurą RS40/3,7 do każdej działki skorelować z projektem kanału technologicznego w ul. Torowej z możliwością rozbudowy w kierunku ronda oraz z istniejącym kanałem w ul. IV Dywizji Wojska Polskiego , o projekt nowego oświetlenie ulicy na słupach aluminiowych z wysięgnikiem na lampy led, niezależne złącze kablowe dla oświetlenia, kabel zasilający lampy zaprojektować w rurze kanału technologicznego RO12/108, z wyjściem ze studni do lampy. o likwidacja istniejącego oświetlenia z unieczynnieniem przewodu zasilającego oświetlenie. o projekt stałej organizacji ruchu. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do: a) pisemnego ustalenia danych wyjściowych do projektu, dokonanych na piśmie w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, b) wykonania wariantu wstępnej koncepcji projektu i zagospodarowania terenu, c) przedłożenia zamawiającemu koncepcji w ciągu 30 dni o daty uzgodnienia danych wyjściowych do projektu, d) zamawiający akceptuje koncepcje w ciągu 7 dni od daty przekazania przez wykonawcę, e) przedmiar robót, (w wersji papierowej oraz elektronicznej), przedmiar należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania, f) kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej), kosztorys należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania, g) informację do planu BIOZ, h) uzgodnienie projektów z Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Szczecinie - Delegatura w Koszalinie oraz, w przypadku nałożenia takiego obowiązku, uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków, i) wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, j) opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych (uzgodnieniu podlegają wszystkie projekty w zakresie wymienionego opracowania, za wyjątkiem projektu tymczasowej organizacji ruchu), k) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji l) decyzje wycinki drzew. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w treści załącznika nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bartosz Sontowski - Autorska Pracownia Projektowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 27
Kod pocztowy: 75-644
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76260.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.