To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-22
Ogłoszenie nr 510182283-N-2020 z dnia 22-09-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego: Dostawa materiałów opatrunkowych i testów paskowych do oznaczania poziomu glukozy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558681-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540125744-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63117871000000,
ul. Dojazd
34,
60-631
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 464 770, e-mail
zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl, faks
618 464 765.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalmswia.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych i testów paskowych do oznaczania poziomu glukozy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/p/27/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i testów paskowych do oznaczenia poziomu glukozy. Wymagania ogólne: a) Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów muszą być zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania Umowy. b) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla oferowanych wyrobów. c) Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów o statusie prawnym wskazanym w kolumnie III Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy). d) Na opakowaniu jednostkowym dostarczanych wyrobów musi być zamieszczana nazwa handlowa, seria oraz termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany. e) Wystawiane faktury muszą zawierać nazwę handlową, serię i datę ważności wyrobu. f) Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. g) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy do Apteki Szpitalnej Zamawiającego - magazyn w przyziemiu. h) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z wymaganym przez Zamawiającego statusem prawnym produktu: wyroby medyczne - zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (Dz.U.2017.211 ze zm.); 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. 3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą. 4. Zamówienie jest podzielone na 6 części: CZĘŚĆ NR 1: Materiały opatrunkowe CZĘŚĆ NR 2: Materiały opatrunkowe specjalistyczne CZĘŚĆ NR 3: Opatrunki wyspowe CZĘŚĆ NR 4: Opatrunek do mocowania kaniul i cewników CZĘŚĆ NR 5: Materiały opatrunkowe podciśnieniowe CZĘŚĆ NR 6: Materiały opatrunkowe foliowe CZĘŚĆ NR 7: kompres żelowy zimno/ciepło CZĘŚĆ NR 8: Zestaw do wkłucia centralnego CZĘŚĆ NR 9: Test paskowy do oznaczenia poziomu glukozy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147777.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158765.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe specjalistyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 2 - Materiały opatrunkowe specjalistyczne albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ustawa Prawo zamówień publicznych reguluje tryb postępowania mający na celu zawarcie umowy, której podstawą jest najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W świetle powyższego prawidłowo prowadzone postępowanie winno zakończyć się wyłonieniem Wykonawcy i zawarciem umowy. Ustawa Prawo zamówień publicznych typizuje jednak kiedy Zamawiający ma obowiązek unieważnić postępowanie. W przedmiotowej sprawie w całej rozciągłości zachodzą wyżej wymienione przesłanki |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Opatrunki wyspowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3004.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3145.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Opatrunek do mocowania kaniul i cewników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15950.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17523.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe podciśnieniowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47175.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aspironix Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49383.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Materiały opatrunkowe foliowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Smith & Nephew Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15984.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: kompres żelowy zimno/ciepło |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 ze zm.) Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 7 - kompres żelowy zimno/ciepło albowiem do powyższej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE Ustawa Prawo zamówień publicznych reguluje tryb postępowania mający na celu zawarcie umowy, której podstawą jest najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W świetle powyższego prawidłowo prowadzone postępowanie winno zakończyć się wyłonieniem Wykonawcy i zawarciem umowy. Ustawa Prawo zamówień publicznych typizuje jednak kiedy Zamawiający ma obowiązek unieważnić postępowanie. W przedmiotowej sprawie w całej rozciągłości zachodzą wyżej wymienione przesłanki. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zestaw do wkłucia centralnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5976.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7577.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Test paskowy do oznaczania poziomu glukozy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5726.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Urtica Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: PGF S. A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3708.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OPATRUNKÓW, OBŁOŻEŃ STERYLNYCH , JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ARTROSKOPII
- Dostawa opatrunków hydrowłóknistych z jonami srebra
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 13 pakietach.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.