To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-22
Ogłoszenie nr 510181909-N-2020 z dnia 22-09-2020 r.
Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sulejów, świadczony na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569748-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie, Krajowy numer identyfikacyjny 10012162800000,
ul. ul. Targowa
20,
97-330
Sulejów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 61 62 815, e-mail
oswiata@bojosulejow.pl, faks
44 61 62 815.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bojosulejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sulejów, świadczony na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOJO-DO.3601.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Sulejów: o Szkoła Podstawowa w Łęcznie, o Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie, o Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Witowie - Kolonii świadczony na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2020 r. do dnia 25 czerwca 2021r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. 4. W oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.) przewóz dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych (zimowa przerwa świąteczna) zgodnie z organizacją pracy w danej szkole. 5. Harmonogram odwozu uczniów zostanie dostosowany do terminów i godzin określonych przez Dyrektora szkoły wg podziału godzin obowiązującego w szkole. W przypadku odpracowania dnia wolnego przez szkołę, szczegóły będą ustalone z Dyrektorem. 6. W dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych lub innych uroczystości szkolnych, w dniach odpracowywania przez szkoły zajęć lub w których odbywają się w szkołach egzaminy zewnętrzne, przewóz odbywać się będzie według ustalonego w porozumieniu z Wykonawcą specjalnego rozkładu jazdy. 7. Zamawiający zapłaci fakturę na podstawie iloczynu ceny jednostkowej i liczby dostarczonych imiennych biletów miesięcznych, wystawionych w danym miesiącu rozliczeniowym. Za wykonanie usługi rozliczenie nastąpi na podstawie faktur wystawianych jeden raz w miesiącu, faktury należy dostarczać do Zamawiającego do 10-go dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi (z wyjątkiem miesięcy grudzień i czerwiec oraz miesięcy, w których przypadają ferie zimowe, wówczas faktury należy dostarczyć na koniec danego miesiąca). 8. Zapłata wynagrodzenia za usługi przewozu uczniów, następować będzie w ciągu 14 dni od dostarczenia faktury VAT. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dzieci (do 10% w górę i w dół). 10. Miejscem wsiadania i wysiadania uczniów są istniejące przystanki autobusowe oraz parkingi i zatoczki przyszkolne. 11. Pojęcie przewozów szkolnych obejmuje: Dowozy dzieci z punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania do wskazanej szkoły gminnej i zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów wraz z wyznaczonymi przystankami. Odwozy dzieci ze szkół do punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania zgodnie z szczegółowym godzinowym rozkładem kursów wraz z wyznaczonymi przystankami. 12. Przejazd dziecka z miejsca początkowego do szkoły nie może trwać dłużej niż 1 godzina. 13. Wszyscy uczniowie muszą zostać dowiezieni do szkół najpóźniej na godzinę 7.50. 14. Uczniowie odwożeni mają być: - dla Części I - w 3 turach - dla Części II - w 4 turach - dla Części III - w 2 turach 15. Przyjmuje się tolerancję do 15 minut w dowozach uczniów do szkół. 16. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia uruchomi i utrzyma kursy autobusowe. 17. Zamawiający dopuszcza przewozy na zasadzie regularnych przewozów. 18. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki podczas przewozu uczniów (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun). 19. Do obowiązków opiekuna należy: o zapewnienie dzieciom i młodzieży dowożonych do (i z) gminnych placówek oświatowych bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu; o zapewnienie stałej opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i młodzieży w czasie przejazdu; o niedopuszczenie dzieci i młodzieży do ich przewozu w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu; o sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dziećmi i młodzieżą w autobusie w czasie wsiadania i wysiadania; o po zakończeniu zajęć odbieranie dzieci ze szkoły od nauczycieli oraz przekazanie dzieci pod opiekę rodziców/opiekunów lub upoważnionych osób. o opiekun ma zakaz opuszczania pojazdu, jeżeli w autobusie znajdują się dzieci. 20. Opiekun i kierowca autobusu są zobowiązani do kulturalnego zachowania wobec przewożonych dzieci i młodzieży. Kierowca prowadzący pojazd powinien współpracować z opiekunem w celu umożliwienia dzieciom i młodzieży komfortowego przejazdu do i ze szkół. 21. W przypadku udokumentowanych 2 skarg (skarga złożona pisemnie lub notatka służbowa Dyrektora szkoły ze skargi wniesionej ustnie) złożonej na niewłaściwe zachowanie kierowcy lub opiekuna w stosunku do przewożonych dzieci i młodzieży, lub też na nieuzasadnioną zmianę trasy powodującą dyskomfort jazdy, Wykonawca jest zobowiązany do zmiany kierowcy lub opiekuna. 22. Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu z dnia 31 grudnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 23. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 24. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy. 25. W miesiącu grudniu, z powodu przerwy świątecznej ceny biletów miesięcznych szkolnych zmniejszone będą o 20%. 26. W przypadku wystąpienia przerwy w nauce spowodowanej czynnikami niezależnymi od Zamawiającego cena biletów miesięcznych zostaje ustalona na poziomie: Cena = C x (Dw/Dn) Gdzie: C - cena biletu Dw - dni w które realizowany był dowóz Dn - dni nauki szkolnej w danym miesiącu z zastrzeżeniem, że cena nie może być niższa niż 25% ceny regularnej. 27. Usługa będzie świadczona zgodnie z aktualnie obowiązującymi obostrzeniami dotyczącymi zapobiegania i rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19. 28. Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany: a) utrzymywać autobusy w należytym porządku i czystości; b) przestrzegać przepisów bhp i ppoż.; c) ubezpieczyć autobusy, dzieci i ich opiekunów na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; d) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. 29. Wykonawca jest zobowiązany do określenia oferowanych cen jednostkowych za bilet miesięczny szkolny na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). 30. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 31. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. 32. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej miejsc, gdzie będą prowadzone przewozy uczniów celem sprawdzenia warunków terenowych. 33. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): - wykonywanie czynności związanych z kierowaniem pojazdami mechanicznymi oraz osób sprawujących opiekę podczas przewozu dzieci do szkół 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: dane osób (imię i nazwisko, rodzaj umowy oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu (oświadczenia) zawierającego także dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie oraz datę złożenia oświadczenia i przekazane Zamawiającemu w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed przystąpieniem do czynności określonych w niniejszym ustępie. 2) Obowiązek dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy Wykonawcy, Podwykonawców. 3) W przypadku zmiany osób, o których mowa w niniejszym ustępie, Wykonawca jest zobowiązany do zmiany oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany. Zmiana oświadczenia następuje poprzez złożenie przez Wykonawcę nowego oświadczenia zawierającego aktualne dane dot. osób, o których mowa w zdaniu powyżej. Zmiana oświadczenia nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania; 6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zgodnie z SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej w Łęcznie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54450.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONNECT BUS Damian Worek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53578.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONNECT BUS Damian Worek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39852.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Witowie - Kolonii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43747.96
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONNECT BUS Damian Worek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44722.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULEJÓW
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gm. Debrzno w roku szkolnym 2024-2025 realiz. w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcz. oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.