To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-21
Ogłoszenie nr 510180849-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"- Etap I - numer postępowania: 28/ZP/20
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570718-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001610,
ul. Al. Solidarności
90,
01-003
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail
zp.wola@um.warszawa.pl, faks
224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"- Etap I - numer postępowania: 28/ZP/20
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):28/ZP/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie: - demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych; - demontażu istniejących rynien; - demontażu starej instalacji C.O i istniejącego węzła cieplnego; - demontażu drzwi do węzła cieplnego; - demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego; - częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04; b) wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04; c) demontaże i ponowne montaże urządzeń znajdujących się na dachach głównych; d) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych; e) docieplenie stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi; f) remont attyk dachów głównych; g) wykonanie nowych obróbek blacharskich - w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk; h) wymiana rynien dachów głównych wraz ze sztucerami; i) przebudowa wentylacji grawitacyjnej; j) docieplenie stropów nad piwnicą; k) przebudowę pomieszczenia węzła cieplnego; l) przebudowa węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych; m) przebudowa (wymianę) instalacji C.O.; n) przebudowa (wymianę) instalacji odgromowej wraz z uziomem; o) wykonanie instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej; p) wykonanie instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: 2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) projekt budowlany w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej; b) projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz projekty budowlano-wykonawcze węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki, a także instalacji elektrycznych; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej; d) decyzja nr 66/N/2020 dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r., e) przedmiary robót w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny. ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, 2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2.3) Uwaga! Ww. Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także: a) Wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie: - demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej; - skucia istniejących tynków na elewacjach; - demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej; - demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego; - demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu; - demontażu istniejących studzienek piwnicznych; - demontażu istniejących rur spustowych; - demontażu istniejącej instalacji CWU; - demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru; - demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem oraz gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego; - demontażu istniejących parapetów zewnętrznych; - demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi do węzła cieplnego; - skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów; - demontażu istniejących krat okiennych; b) docieplenie ścian zewnętrznych; c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; d) docieplenie zadaszeń nad wiatrołapem oraz przedsionkami; e) wymianę uszkodzonej stolarki drzwiowej; f) wymianę uszkodzonych krat okiennych; g) wykonanie nowych obróbek blacharskich - w zakresie zadaszeń wiatrołapu i ganków wejściowych, parapetów oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru; wymiany rynien wiatrołapu i ganków wejściowych; h) wymianę rur spustowych; i) przebudowę instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej; j) przebudowę instalacji oświetlenia zewnętrznego. Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty. 3. Wytyczne dla Wykonawcy: Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie, będącym budynkiem zespołu szkół. Zamawiający oświadcza, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Szczególną dbałość należy zachować na ciągach komunikacyjnych oraz obszarze przyległym do prowadzonych robót, które muszą być zachowane w czystości. Zamawiający informuje, że placówka jest otwarta dla uczniów od 01.09.2020r. następnie zostanie zamknięta dnia 25.06.2021r. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu oraz Użytkownikowi (Dyrektor placówki) plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość dla placówki. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 6. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentami, wskazanymi w pkt 2 ppkt 3.1) oraz zapisami Części X i XI SIWZ. 7. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45261210-9, 45261320-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2321360.93
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SGW Budownictwo Waldemar Stelmach sp. komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2446740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





