eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"- Etap I - numer postępowania28/ZP/20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-21

Ogłoszenie nr 510180849-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"- Etap I - numer postępowania: 28/ZP/20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570718-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001610, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"- Etap I - numer postępowania: 28/ZP/20

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

28/ZP/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie: - demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych; - demontażu istniejących rynien; - demontażu starej instalacji C.O i istniejącego węzła cieplnego; - demontażu drzwi do węzła cieplnego; - demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego; - częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04; b) wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04; c) demontaże i ponowne montaże urządzeń znajdujących się na dachach głównych; d) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych; e) docieplenie stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi; f) remont attyk dachów głównych; g) wykonanie nowych obróbek blacharskich - w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk; h) wymiana rynien dachów głównych wraz ze sztucerami; i) przebudowa wentylacji grawitacyjnej; j) docieplenie stropów nad piwnicą; k) przebudowę pomieszczenia węzła cieplnego; l) przebudowa węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych; m) przebudowa (wymianę) instalacji C.O.; n) przebudowa (wymianę) instalacji odgromowej wraz z uziomem; o) wykonanie instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej; p) wykonanie instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: 2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) projekt budowlany w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej; b) projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz projekty budowlano-wykonawcze węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki, a także instalacji elektrycznych; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej; d) decyzja nr 66/N/2020 dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r., e) przedmiary robót w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny. ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, 2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2.3) Uwaga! Ww. Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także: a) Wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie: - demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej; - skucia istniejących tynków na elewacjach; - demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej; - demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego; - demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu; - demontażu istniejących studzienek piwnicznych; - demontażu istniejących rur spustowych; - demontażu istniejącej instalacji CWU; - demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru; - demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem oraz gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego; - demontażu istniejących parapetów zewnętrznych; - demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi do węzła cieplnego; - skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów; - demontażu istniejących krat okiennych; b) docieplenie ścian zewnętrznych; c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; d) docieplenie zadaszeń nad wiatrołapem oraz przedsionkami; e) wymianę uszkodzonej stolarki drzwiowej; f) wymianę uszkodzonych krat okiennych; g) wykonanie nowych obróbek blacharskich - w zakresie zadaszeń wiatrołapu i ganków wejściowych, parapetów oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru; wymiany rynien wiatrołapu i ganków wejściowych; h) wymianę rur spustowych; i) przebudowę instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej; j) przebudowę instalacji oświetlenia zewnętrznego. Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty. 3. Wytyczne dla Wykonawcy: Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie, będącym budynkiem zespołu szkół. Zamawiający oświadcza, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Szczególną dbałość należy zachować na ciągach komunikacyjnych oraz obszarze przyległym do prowadzonych robót, które muszą być zachowane w czystości. Zamawiający informuje, że placówka jest otwarta dla uczniów od 01.09.2020r. następnie zostanie zamknięta dnia 25.06.2021r. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu oraz Użytkownikowi (Dyrektor placówki) plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość dla placówki. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 6. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentami, wskazanymi w pkt 2 ppkt 3.1) oraz zapisami Części X i XI SIWZ. 7. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45261210-9, 45261320-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2321360.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SGW Budownictwo Waldemar Stelmach sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Idalińska 53
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2446740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2446740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3945902.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.