eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiLikwidacja barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach oraz zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach dla osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę i rozbudowę budynku o dźwig dla osób niepełnosprawnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-21

Ogłoszenie nr 510180796-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.

Powiat Obornicki : Likwidacja barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach oraz zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach dla osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę i rozbudowę budynku o dźwig dla osób niepełnosprawnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569103-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540149691-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Obornicki , Krajowy numer identyfikacyjny 63125801700000, ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 29 73 100, e-mail sekretariat@powiatobornicki.pl, faks 61 29 73 101.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiatobornicki.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.powiatobornicki.pl/zamowienia

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Likwidacja barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach oraz zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach dla osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę i rozbudowę budynku o dźwig dla osób niepełnosprawnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PR.272.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. Likwidacja barier architektonicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach oraz zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Obornikach dla osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę i rozbudowę budynku o dźwig dla osób niepełnosprawnych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przebudowa i rozbudowa budynku starostwa powiatowego o dźwig dla osób niepełnosprawnych. Obiekt jest podpiwniczony 4-kondygnacyjny (1 kondygnacja podziemna i 3 nadziemne). Dobudowany dźwig dla osób niepełnosprawnych obsługuje wszystkie kondygnacje nadziemne, jest dźwigiem przelotowym 180st. w obrębie kondygnacji parterowej. Od strony zewnętrznej budynku dostęp do dźwigu odbywa się poprzez przedsionek. Zakres dobudowy obiektu ma rzut prostokątny o wymiarach 3,72x2,00 m. Wysokość dobudowy obiektu mierzona od kalenicy to 11,345 m od średniego poziomu terenu. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty ogólnobudowlane: - roboty rozbiórkowe, - roboty zimne, - roboty fundamentowe, - roboty izolacyjne, - roboty konstrukcyjne, - roboty elewacyjne, - zakup, dostawa i montaż dźwigu windowego wraz z podłączeniem, - tynki, okładziny i malowanie, - podłogi i posadzki. 2. Roboty elektryczne: - roboty w zakresie rozdzielnicy i wewnętrznej linii zasilającej, - instalacja oświetleniowa, - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, - prace pomiarowe. UWAGA: zakres zamówienia nie obejmuje budowy 3 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy (Część III SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45262311-4, 45310000-3, 45311000-0, 45312310-3, 45313100-5, 45320000-6, 45410000-4, 45432130-4, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304172.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp. jawna
Email wykonawcy: artmed@om.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Antoniego 18 lok. 3
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Maz.
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 454685.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 454685.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 497435.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 58%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.