eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510180311-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach: Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570544-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, e-mail przetargi@io.gliwice.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO / DZ - 381 - 1 -103/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie -Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: a) specyfikacjach asortymentowo-cenowych - załączniki nr 2.1 - 2.7 do SIWZ b) wzór umowy - załączniki nr 4 do SIWZ 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 odrębnych zadań w tym: 1). ODZIEŻ ROBOCZA 2). OBUWIE ROBOCZE 3). ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ 4). RĘKAWICE 5). ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE 6). ODZIEŻ DLA PORTIERÓW 7). ODZIEŻ DLA KIEROWCÓW 4. Zamawiający wymaga, aby: 1) oferowane produkty zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r., 2) przedmiot zamówienia posiadał właściwości ochronne i użytkowe, deklarację zgodności CE oraz spełniać wymagania oceny zgodności raz wymagania określone w PN i EN. 3) w zakresie zadań, których przedmiotem jest odzież - oferowane produkty były wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka, tj. m. in. pestycydów, chlorofenoli, formladehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich etc. Ponadto, Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia dostawy w zakresie każdego z zadań. Oferowana gwarancja nie może być krótsza niż gwarancja oferowana przez producenta oferowanego asortymentu. 5. W celu dokonania oceny jakości, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą : 1) bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu w ilościach: a) dla zadania nr 1 - 1 sztuka dla każdej pozycji w kolorze podanym poniżej: - pozycja nr 1 kolor zgodny ze specyfikacją asortymentowo-cenową, - pozycja nr 2 kolor zielony, - pozycja nr 3 kolor zgodny ze specyfikacją asortymentowo-cenową, - pozycja nr 4 kolor granatowy, - pozycja nr 5 kolor zgodny ze specyfikacją asortymentowo-cenową, - pozycja nr 6 kolor granatowy, - pozycja nr 7 kolor granatowy, -pozycja nr 8 kolor granatowy, - pozycja nr 6 kolor zgodny ze specyfikacją asortymentowo-cenową b) dla zadania nr 2 - 1 sztuka dla pozycji nr 1,2,4,6,7,8,9, c) dla zadania nr 4 - 1 sztuka dla pozycji nr 1,2,3,4, 6 (rozmiar M), 8-9 (rozmiar L), 12 (rozmiar L), d) dla zadania nr 6 - 1 sztuka dla pozycji nr 1 (rozmiar XL), od nr 3 do nr 10 (rozmiar XL), e) dla zadania nr 7- 1 sztuka dla pozycji od nr 1 do nr 4 (rozmiar XL), - próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w specyfikacji asortymentowo cenowej, - próbki należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach tj. w opakowaniach handlowych z etykietami, - próbki należy opisać podając: - numer zadania, - numer pozycji w zadaniu, - nazwę Wykonawcy, - nazwę Producenta. 6. Próbki wyszczególnione w pkt. 12 powyżej stanowią jedną całość i składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy PZP, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania. Próbki/dokumenty nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek/dokumentów wraz z ofertą, bądź złożenia próbek/dokumentów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, lub niezgodnych z produktem zaoferowanym specyfikacji asortymentowo - cenowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zastrzega, że złożone próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom w związku z ich użyciem podczas testowania. 8. Sposób złożenia próbek został określony w treści SIWZ (rozdział IV).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18110000-3


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18830000-6, 18424000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: OBUWIE ROBOCZE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Środki ochrony indywidualnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49679.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA LONA Ilona Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Narutowicz 15
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40824.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40824.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40824.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: RĘKAWICE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ODZIEŻ DLA PORTIERÓW

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: ODZIEŻ DLA KIEROWCÓW

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.