To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-17
Ogłoszenie nr 510178760-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych : Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia w ramach projektu
"Utworzenie Przedszkola "Kraina Uśmiechu" w Kłoczewie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Priorytet 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575255-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych , Krajowy numer identyfikacyjny 71037446100000,
ul. Długa
67/4,
08-550
Kłoczew, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
25 75 43 164, e-mail
cuw@kloczew.pl, faks
25 75 43 751.
Adres strony internetowej (url): https://ugkloczew.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia w ramach projektu "Utworzenie Przedszkola "Kraina Uśmiechu" w Kłoczewie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa zadania: "Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia w ramach projektu "Utworzenie Przedszkola "Kraina Uśmiechu" w Kłoczewie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Priorytet 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna. W Załącznikach Nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do niniejszej specyfikacji wyszczególniono i określono parametry techniczne, charakterystykę oraz wymagania jakościowe. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Część 1 - zakup i dostawa sprzętu do utrzymania czystości i porządku - szczegółowy opis został określony w załączniku 6.1 do niniejszej SIWZ Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - szczegółowy opis został określony w załączniku 6.2 do niniejszej SIWZ Część 3 - zakup i dostawa urządzeń zabawowych - szczegółowy opis został określony w załączniku 6.3 do niniejszej SIWZ Część 4 - zakup i dostawa mebli - szczegółowy opis został określony w załączniku 6.4 do niniejszej SIWZ 3.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty objęte przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.3. Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, podłączenia, uruchomienia i montażu. 3.4. Wykonawca zobligowany jest do realizowania dostaw wraz z instrukcją w jęz. polskim.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup i dostawa sprzętu do utrzymania czystości i porządku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23373.98
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKRUM Kamil Bielecki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zakup i dostawa wyposażenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14717.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18101.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zakup i dostawa urządzeń zabawowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10125.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIMBA s.c. M. Ćwirzeń W. Gęsicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12454.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zakup i dostawa mebli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7890.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9704.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KŁOCZEW
więcej: przetargi KŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu interaktywnego, multimedialnego oraz pomocy do terapii sensorycznej na potrzeby projektu pn: Kompleksowy program podniesienia jakości edukacji w gminie Radwanice.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 5 w Sokółce, w ramach projektu pt. "Mam tę moc" nr: FEPD.08.01-IZ.00-0046/23 Dostawa materiałów plastycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 1 w Sokółce, w ramach projektu pt. "A ja wolę przedszkole" nr: FEPD.08.01-IZ.00-0056/23
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)"
- Dostawa wyposażenia fryzjersko-kosmetycznego do pracowni na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE.
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.