To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-17
Ogłoszenie nr 510178689-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy: narzędzi, elektronarzędzi, sprzętu warsztatowego dla 43
Wojskowego Oddziału Gospodarczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563172-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 02150908400000,
ul. Saperska
2,
59-726
Świętoszów, woj.
brak, państwo
Polska, tel.
261 68 62 80, e-mail
43wog.szp@ron.mil.pl, faks
261 68 62 80.
Adres strony internetowej (url): http://www.43wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: WOG
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
narzędzi, elektronarzędzi, sprzętu warsztatowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):51/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa narzędzi, elektronarzędzi, sprzętu warsztatowego dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 3.2 Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 OPZ oraz w załączniku nr 7a-7k formularze cenowe. 3.3 Oferowany przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych wymienionych w kolumnie 2 "Formularza cenowego". Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dopisać w kolumnie 3 dane jednoznacznie określające oferowany produkt podając nazwę oferowanego towaru/producenta, oznaczenie, które pozwoli na jednoznaczną identyfikację produktu. W przypadku braku oznaczenia Wykonawca wpisuje inne parametry pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt. Jeżeli produkt jest robiony na zamówienie Wykonawca wpisuje "produkt na zamówienie". W przypadku braku wymaganych danych Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 3.4 Nazwa oferowanego produktu stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta) w przypadku, gdy Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. 3.5 Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 3.6 Opakowania zewnętrzne dostarczanych towarów muszą posiadać logo i nazwę producenta oraz opis zawartości. 3.7 Oferowane towary dostarczane jako równoważne muszą zawierać oznaczenia dotyczące przedmiotu, do którego zostały przeznaczone. 3.8 Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i jej załącznikach, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje określenie "lub równoważny" . 3.9 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych prze Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.10 "Produkt równoważny" to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacj
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44510000-8
Dodatkowe kody CPV: 44212250-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51538.21
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa OLMEX Waligóra Mariusz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65442.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa zawiesi |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Uzasadnienie faktyczne Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest niezgodny z opisem zawartym w SIWZ i formularzu cenowym: ? poz. 8 Zamawiający wymagał dostawy zawiesia pasowego chustowego, natomiast Wykonawca zaoferował zawiesie pasowe. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń pomiarowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5540
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7749.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń spawalniczych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2220
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PH KOGEX Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33229.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa środków transportowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10650
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METAZBYT-HURT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15327.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa urządzenia sprężającego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1Podstawa prawna: 89 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Uzasadnienie faktyczne Zgodnie z zapisami art. 3 pkt. 15 Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. za środki trwałe uznaje się rzeczowe aktywa trwałe i zrównane z nimi, o przewidywanym okresie ekonomicznej użyteczności dłuższym niż rok, kompletne, zdatne do użytku i przeznaczone na potrzeby jednostki. Wszyscy Wykonawcy zaoferowali przedmiot zamówienia przekraczający kwotę 10 000,00 zł. Zgodnie z przepisami Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. Zamawiającemu z posiadanych środków finansowych nie wolno zakupić środków trwałych o wartości przekraczającej 10 000,00 zł. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa nagród rzeczowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4155
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PH KOGEX Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5154.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa osprzętu dla WSP |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
746.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1023.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8943.09
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METAZBYT-HURT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12589.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Dostawa wyposażenia magazynowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4305.99
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PH KOGEX Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5038.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Dostawa środków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - 8 części
- Dostawa sprzętu do zabezpieczenia działań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Chełmiec oraz efektywności działań podmiotów obrony cywilnej i ochrony ludności poprzez zakup nowoczesnego wyposażenia
więcej: Maszty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





