eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadaniaZadanie nr 1 - sprzęt elektryczny; Zadnie nr 2 - wyposażenie kuchni (w tym kubki, talerze , sztućce); Zadnie nr 3 - garnki i pojemniki GN . Znak postępowaniaZP-61/WZŻ/2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-16

Ogłoszenie nr 510178152-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 - sprzęt elektryczny; Zadnie nr 2 - wyposażenie kuchni (w tym kubki, talerze , sztućce); Zadnie nr 3 - garnki i pojemniki GN . Znak postępowania: ZP-61/WZŻ/2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556109-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540121423-N-2020, 540124230-N-2020, 540130518-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 4871 718 6246, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 - sprzęt elektryczny; Zadnie nr 2 - wyposażenie kuchni (w tym kubki, talerze , sztućce); Zadnie nr 3 - garnki i pojemniki GN . Znak postępowania: ZP-61/WZŻ/2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania/części/: 2.1.2.Dostawa sprzętu elektrycznego - zadanie nr 1 2.1.3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.1.4. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy. 2.2.Dostawa wyposażenia kuchni (w tym kubki, talerze, sztućce) - zadanie nr 2 2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy. 2.3.Dostawa garnków i pojemników GN - zadanie nr 3 2.3.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.3. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.3.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy. 2.4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętów AGD nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów "równoważnych", gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39711130-9


Dodatkowe kody CPV: 42711130-9, 39711100-0, 39711100-0, 39713430-6, 39713510-1, 39717000-1, 39711211-1, 39221000-7, 39221120-4, 39221210-2, 39223100-2, 39221180-2, 39221130-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - sprzęt elektryczny;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54720.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o.
Email wykonawcy: swisspolltd@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wilcza 27, 50-429
Kod pocztowy: 50-429
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66966.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52400.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66966.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

wybrany Wykonawca zaproponował termin realizacji zamówienia 6 tygodni od dnia podpisania umowy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadnie nr 2 - wyposażenie kuchni (w tym kubki, talerze , sztućce);

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37165.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "GREEN" EWA APOLLO-JÓRASZ ul. Lniarska 8A 38-400
Email wykonawcy: aapollo@green.shop.pl
Adres pocztowy: ul. Lniarska 8A
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40313.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40313.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66948.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaproponował termin realizacji zamówienia "do 6 tygodni od dnia podpisania umowy".


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadnie nr 3 - garnki i pojemniki GN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8064.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "GREEN" EWA APOLLO-JÓRASZ
Email wykonawcy: aapollo@green.shop.pl
Adres pocztowy: ul. Lniarska 8A
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8633.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8595.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9820.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zaproponował termin realizacji zamówienia 6 tygodni od dnia podpisania umowy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.