eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieniawa › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.755.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-16

Ogłoszenie nr 510177905-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.

Urząd Gminy Wieniawa: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.755.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564016-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Wieniawa, Krajowy numer identyfikacyjny 54738800000000, ul. ul. Kochanowskiego 88, 26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 730 001, e-mail ug_wieniawa@interia.pl, faks 486 730 244.
Adres strony internetowej (url): www.gminawieniawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.755.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.755.000,00 PLN o następującej charakterystyce: a) przeznaczenie kredytu: pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłata wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek; b) kwota kredytu: 2.755.000,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych); c) rodzaj kredytu: długoterminowy; d) okres kredytowania: od dnia uruchomienia do dn. 30.11.2038 r. e) planowany termin uruchomienia kredytu: do 31.12.2020 r. - 2.755.000,00 zł pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłata wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek; f) uruchomienie kredytu w transzach nastąpi na wniosek Zamawiającego; g) spłata kapitału kredytu w złotych polskich następować będzie w ratach zgodnie z harmonogramem zamieszczonym poniżej: Rok Data spłaty części kapitałowej kredytu Razem 28.02 31.03 30.04 31.05 30.06 31.07 31.08 30.09 31.10 30.11 2021 12 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 12 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 25 000,00 2022 12 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 12 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 25 000,00 2023 12 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 12 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 25 000,00 2024 15 000,00 0,00 15 000,00 0,00 15 000,00 0,00 15 000,00 0,00 15 000,00 0,00 75 000,00 2025 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 125 000,00 2026 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 12 500,00 125 000,00 2027 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 150 000,00 2028 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 150 000,00 2029 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 150 000,00 2030 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 15 000,00 150 000,00 2031 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 187 500,00 2032 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 187 500,00 2033 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 187 500,00 2034 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 187 500,00 2035 34 250,00 34 250,00 34 250,00 34 250,00 34 250,00 34 250,00 34 250,00 34 250,00 34 250,00 34 250,00 342 500,00 2036 28 750,00 28 750,00 28 750,00 28 750,00 28 750,00 28 750,00 28 750,00 28 750,00 28 750,00 28 750,00 287 500,00 2037 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 187 500,00 2038 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 18 750,00 187 500,00 Razem 2 755 000,00 h) odsetki naliczone są w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków, płatne w/g not księgowych przesyłanych kredytobiorcy przez kredytodawcę; i) jeżeli termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na ostatni dzień roboczy przed terminem płatności; j) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku - kredytodawcy; k) dla celów porównawczych należy przyjąć WIBOR 3M. W celu umożliwienia porównania złożonych ofert Zamawiający wskazuje do obliczeń wysokość stopy WIBOR 3M. l) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od faktycznie uruchomionej kwoty, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów); m) odsetki są naliczane od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. n) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. o) wymaga się, aby wykonawca złożył w druku oferty oświadczenie, że nie będą naliczane koszty z tytułu: ? prowizji przygotowawczej, ? prowizji za sporządzenie aneksów, ? prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, ? prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.755.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 880200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Zwoleniu
Email wykonawcy: anna.peregonczuk@bs-zwolen.com.pl
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 25
Kod pocztowy: 26-700
Miejscowość: Zwoleń
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 357201.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 357201.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 357201.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.