eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Zagospodarowanie terenu przy Domu Kultury w Myślachowicach - zadanie III".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175610-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Gmina Trzebinia: "Zagospodarowanie terenu przy Domu Kultury w Myślachowicach - zadanie III".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 - 2020 w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie innym, niż podejmowanie działalności gospodarczej, z wyłączeniem projektów grantowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563397-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540142454-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000, ul. ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 121 227, e-mail urzad@um.trzebinia.pl, faks 326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie terenu przy Domu Kultury w Myślachowicach - zadanie III".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BR.RIF.271.42.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) Budowa boiska do koszykówki wraz z polem gry do siatkówki o powierzchni 590 m2: - wykonanie nawierzchni poliuretanowo-gumowej w systemie EPDM (pow. 587,76 m2); - wykonanie drenażu wgłębnego o długości 115 m; - montaż dwóch konstrukcji do koszykówki, dwusłupowych, regulowanych wraz z tablicą i koszem do gry; - montaż dwóch wielofunkcyjnych słupków do siatkówki z płynną regulacją wysokości wraz z siatką do gry; - malowanie linii boisk; - montaż piłkochwytów - montaż dwóch ławek bez oparcia; 2) Budowa boiska do siatkówki / badmintona o powierzchni 270 m2; - wykonanie nawierzchni, poliuretanowo-gumowej w systemie EPDM (pow. 268,75 m2); - wykonanie drenażu wgłębnego o długości 65 m; - montaż dwóch wielofunkcyjnych słupków do siatkówki z płynną regulacją wysokości wraz z siatką do gry; - malowanie linii boisk; - montaż piłkochwytów o wysokości 3m (1 słup ocynkowany ogniowo i malowany co 4 m długości siatki wykonanej z linek stalowych o oczku 80×80 mm); - montaż dwóch ławek bez oparcia; 3) Budowa siłowni zewnętrznej wraz z placem do gry w szachy: a) montaż 6 urządzeń do ćwiczeń: - urządzenie podwójne mieszane typu Wyciąg górny/Siedzący przywodziciel nóg; - urządzenie podwójne mieszane typu Surfer-wahadło/Piechur-biegacz; - urządzenie podwójne mieszane typu Narty biegówki/Wioślarz; - urządzenie pojedyncze z możliwością dobudowy typu Orbitrek eliptyczny; - urządzenie pojedyncze z możliwością dobudowy typu Rower; - urządzenie pojedyncze z możliwością dobudowy typu Motyl w rewersie; - utwardzenie terenu kostką brukową o łącznej powierzchni 333,625 m2; 4) Stanowiska do gry w szachy: - montaż dwóch betonowych stołów do gry w szachy; - montaż ławki parkowej; 5). Tereny zielone. 6) Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze). Uwaga : Dokumentacja projektowa zawiera cały zakres robót, a część robót została wykonana w latach 2014-2017 r., a pozostały zakres nieobjęty niniejszym postepowaniem przewidziany jest do realizacji w latach następnych (chodniki i oświetlenie). Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na zrealizowane prace minimum 36 miesięcy gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. Projekt wykonawczy b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c. przedmiary robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45236210-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 395705.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRUMIX Sp. z o.o. Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasna 4
Kod pocztowy: 42-512
Miejscowość: Sarnów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 368000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 368000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 519464.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.