To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-14
Ogłoszenie nr 510175324-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.
Uniwersytet Opolski: Zakup drobnego sprzętu, materiałów laboratoryjnych oraz różnych odczynników dla Kierunku Lekarskiego UO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560777-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540131362-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 13820000000000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): http://zamowienia.uni.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup drobnego sprzętu, materiałów laboratoryjnych oraz różnych odczynników dla Kierunku Lekarskiego UO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/24/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup drobnego sprzętu, materiałów laboratoryjnych oraz różnych odczynników dla Kierunku Lekarskiego UO", w podziale na części: Część nr 1: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2: Zakup odczynników chemicznych do celów naukowych i dydaktycznych na potrzeby Zakładu Patologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 3: Zakup specjalistycznych odczynników do celów naukowych na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Część nr 4: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Fizjologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. Część nr 5: Zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Fizjologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ. Część nr 6: Zakup drobnego szkła laboratoryjnego dla Zakładu Fizjologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ. Część nr 7: Zakup akcesoriów do spirometru na potrzeby Zakładu Fizjologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ. Część nr 8: Zakup odczynników chemicznych na potrzeby Zakładu Fizjologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ. Część nr 9: Zakup wagi laboratoryjnej na potrzeby Zakładu Fizjologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ. Część nr 10: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1J do SIWZ. Część nr 11: Zakup statywów i parafilmu na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1K do SIWZ. Część nr 12: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ. Część nr 13: Zakup rękawic jednorazowych i środków do dezynfekcji na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt powyżej jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca na dostarczany przedmiot zamówienia udziela: w części nr 1, 4-7, 9-13 : dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji. w części nr 2, 3 i 8: nie krótszy niż dwunasto - [ 12 ] miesięczny okres gwarancji. Nie dotyczy to odczynników nietrwałych, na które producent przewiduje krótszy okres gwarancyjny. W każdym przypadku gwarantowany okres przydatności tych odczynników nie może być krótszy niż 75% terminu gwarantowanego (deklarowanego) przez producenta określanego jako okres pomiędzy datą wykonania atestu a terminem ważności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zakup wagi laboratoryjnej na potrzeby Zakładu Fizjologii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2195.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zbigniew Bartczak Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "CHEMLAND"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5289
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.