To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-13
Ogłoszenie nr 510175248-N-2020 z dnia 13-09-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Przebudowa drogi powiatowej nr 2939S w Poniszowicach - projekt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563542-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27628965300000,
ul. Zygmunta Starego
17,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 340 696, e-mail
awielgosz@zdpgliwice.pl, faks
322 340 696.
Adres strony internetowej (url): www.zdpgliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2939S w Poniszowicach - projekt
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP/DI/3421/25/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach ". Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2939S ul. Gliwicka w Poniszowicach na odcinku o dł. ok. 1200 mb od istniejącego przepustu w rejonie posesji Nr 7 do wjazdu do byłego Państwowego Gospodarstwa Rolnego (droga niepubliczna). Droga zlokalizowana jest na terenie powiatu gliwickiego (Gmina Rudziniec). W ramach zamówienia należy wykonać: ? Aktualną mapę ewidencyjną oraz aktualne wypisy z ewidencji gruntów dla działek bezpośrednio przyległych do inwestycji, ? Projekt budowlany przebudowy drogi oraz budowy chodnika wraz z przebudową skrzyżowań drogi powiatowej Nr 2939S z innymi drogami, w tym z drogami gminnymi i wewnętrznymi pozostającymi we własności Gminy Rudziniec, ? Projekt wykonawczy przebudowy drogi oraz budowy chodnika wraz z przebudową skrzyżowań drogi powiatowej Nr 2939S z innymi drogami, w tym z drogami gminnymi i wewnętrznymi pozostającymi we własności Gminy Rudziniec, ? Projekt budowlano- wykonawczy remontu nawierzchni drogi powiatowej na odcinku objętym przebudową wraz z remontem poboczy oraz rowów ? Projekt budowlany odwodnienia drogi (przebudowa elementów kanalizacji deszczowej z dostosowaniem lokalizacji studzienek ściekowych do projektowanej geometrii drogi, regulacja urządzeń obcych zabudowanych w pasie drogowym), ? Projekt wykonawczy odwodnienia drogi (przebudowa elementów kanalizacji deszczowej z dostosowaniem lokalizacji studzienek ściekowych do projektowanej geometrii ulicy, regulacja urządzeń obcych zabudowanych w pasie drogowym), ? Projekty budowlane usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą zlokalizowaną w pasie drogowym, ? Projekty wykonawcze usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą zlokalizowaną w pasie drogowym, ? Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy przepustów drogowych ? Projekt budowlano-wykonawczy budowy kanału technologicznego na odcinku objętym przebudową ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ? Szczegółowy przedmiar robót (w tym osobne przedmiary na wykonanie robót na przebudowę sieci), ? Formularz wyceny ofertowej zgodny z STWiORB, ? Kosztorys inwestorski (w tym osobny na wykonanie robót na przebudowę sieci), ? Projekt docelowej organizacji ruchu, ? Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia, ? Operat wodnoprawny dla odwodnienia drogi z określeniem parametrów technicznych projektowanych urządzeń wodnych oraz uzyskanie decyzji wodnoprawnej (jeżeli będzie wymagana) ? Karta informacyjna przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi materiałami do wniosku o decyzję środowiskową, ? Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej lub uzyskania pozwolenia na budowę, ? Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ? Uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji zgodnie z wymaganiami szczegółowymi, w tym właściwy ZUDP. 4) Realizacja zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. OPZ stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5) W ramach zamówienia Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane, od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych realizowanych na podstawie przedmiotu Umowy do dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji za wady dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot Umowy. 6) Zamawiający wymaga minimalnego okresu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia -24 miesięcy. Maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. 7) Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy. 8) Przedmiot zamówienia został dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z Opisu przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71242000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
99697.43
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Projektowo- Usługowym ,,ALDA" s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146370.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- (2)Plenerowa pracownia przyrodnicza przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego w 2025r.
- Remont drogi powiatowej nr 2940S - ulicy Opolskiej w Rudzińcu wraz z montażem progów spowalniających
- Budowa mini parku kieszonkowego przy ul. Pliszki na dz. nr 636 obr. Sikornik w Gliwicach
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji wykonawczej dla inwestycji pn. "Budowa filii Biblioteki Kraków przy ul. Saskiej/ks. Stoszki"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.