eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu "Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-11

Ogłoszenie nr 510174204-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.

Żłobek Miejski nr 4: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu "Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561551-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Żłobek Miejski nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 385807000, ul. Gen. W. Andersa 21, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 649 57 30, e-mail zlobek4torun@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zlobek4torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu "Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.ZM4.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu "Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część I zamówienia - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do kuchni, Część II zamówienia - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali zabaw, Część III zamówienia - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sypialni, Część IV zamówienia - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet, Część V zamówienia - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali sensorycznej. 2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą spełniać następujące warunki: o są dostosowane do wymagań ergonomii, o wyposażenie posiada atesty lub certyfikaty; o zabawki spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadają oznakowanie CE. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (odrębny dla każdej części zamówienia). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego, znajdujących się przy ul. Andersa 21 w Toruniu oraz zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów dostawy. 4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia usterek (formularz zgłoszenia) oraz punktu serwisowego (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. 5) Po dostarczeniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone wyposażenie, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia jest pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi. 9) Przez wadę fizyczną, o której mowa w pkt. 8 rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność wyposażenia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 10) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. 11) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6. Wspólny słownik zamówień CPV: Kod CPV Nazwa wg CPV 39200000-4 Wyposażenie domowe 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39221000-7 Sprzęt kuchenny 39711000-9 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39221200-9 Zastawa stołowa 22110000-4 Etykiety samoprzylepne 37520000-9 Zabawki 39000000-2 Meble włącznie z biurowymi, wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 39290000-1 Wyposażenie różne 39512000-4 Bielizna pościelowa 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39200000-4


Dodatkowe kody CPV: 39220000-0, 39221000-7, 39711000-9, 39221200-9, 30192800-9, 37520000-9, 39000000-2, 37420000-8, 39290000-1, 39512000-4, 44410000-7, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59026.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gastromatic Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. J. H. Dąbrowskiego 6
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: TORUŃ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53870.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48202.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53870.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali zabaw

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w części II, IV i V - na podstawie ar. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. UZASADNIENIE: W ww. postępowaniu: w części II zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do sali zabaw, w części IV zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet oraz w części V zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do sali sensorycznej - nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też Zamawiający, działając na podstawie ar. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części II, IV i V z uwagi na to, że ,, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;".

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sypialni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73587
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 47/5
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71561.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w części II, IV i V - na podstawie ar. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. UZASADNIENIE: W ww. postępowaniu: w części II zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do sali zabaw, w części IV zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet oraz w części V zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do sali sensorycznej - nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też Zamawiający, działając na podstawie ar. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części II, IV i V z uwagi na to, że ,, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;".

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali sensorycznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w części II, IV i V - na podstawie ar. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. UZASADNIENIE: W ww. postępowaniu: w części II zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do sali zabaw, w części IV zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet oraz w części V zamówienia na zakup, dostawę i montaż wyposażenia do sali sensorycznej - nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też Zamawiający, działając na podstawie ar. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części II, IV i V z uwagi na to, że ,, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.