eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Remont chodnika i pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-11

Ogłoszenie nr 510173071-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.

Powiatowy Zarząd Dróg: Remont chodnika i pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560904-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 19168726000000, ul. ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562-34-61, e-mail pzdstg@pzdstg.alpha.pl, faks (058) 562-34-62.
Adres strony internetowej (url): www.pzdstg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont chodnika i pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZD.404.12.2020.MC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont chodnika i pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin. Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia stanowi niniejszy opis oraz załączniki jako oddzielne opracowanie: Załącznik nr 1 : Mapa z zaznaczonym zakresem wykonania zadania Załącznik nr 2: Specyfikacje techniczne Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. 2. Zakres wykonania zadania obejmuje: a. Remont chodnika wraz ze zjazdami w ciągu drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin- na odcinku o długości ok. 180 mb i szerokości 1,0 m. Chodnik przewidziany do remontu jest bezpośrednio przyległy do jezdni, posiada nawierzchnię z płytek betonowych, w ciągu chodnika znajdują się dwa zjazdy przeznaczone do remontu. Zarówno chodnik jak i zjazdy są w złym stanie technicznym. o Zadanie będzie polegało na wymianie nawierzchni chodnika na kostkę betonową. o Zjazd przy posesji nr 14 należy wyremontować- wymienić nawierzchnię na kostkę betonową. o Część chodnika i zjazdu wykonanego z kostki betonowej, znajdującego się przy posesji nr 12 należy wyremontować za pomocą tylko wymiany krawężnika (na wjeździe- wtopiony). o Na całej długości remontowanego chodnika i zjazdów należy wymienić krawężnik na nowy. o Zadanie polega również na wykonaniu remontu studni znajdującej się w ciągu chodnika (wymiana włazu kanalizacyjnego, pokrywy, wstawienie wpustu krawężnikowo- jezdniowego, połączenie studni rurą kanalizacyjną). Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania konstrukcji remontowanych nawierzchni znajdują się poniżej. Lokalizacja i zakres zadania wskazane są na załączonej do SIWZ mapce. Konstrukcja remontowanych nawierzchni: Konstrukcja chodnika: o Wymiana nawierzchni chodnika na kostkę betonową fazową 20x10 cm o grubości 6 cm, w kolorze szarym o Podsypka cementowo piaskowa 5 cm, o Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 1,5 MPa o grubości 10 cm jako wzmocnienie podłoża, o Zagęszczone podłoże gruntowe, o Od strony jezdni należy wymienić krawężnik drogowy. Konstrukcja zjazdu przy posesji nr 14: o Wymiana nawierzchni na kostkę betonową fazową 20x10 cm o grubości 8 cm, w kolorze szarym, o Podsypka cementowo piaskowa gr. 5 cm, o Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 2,5 MPa grubości 20 cm jako podbudowa zasadnicza, o Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 1,5 MPa grubości 10 cm jako wzmocnienie podłoża, o Zagęszczone podłoże gruntowe, o Zjazd przy krawędziach należy wykończyć krawężnikiem zatopionym od strony jezdni oraz obrzeżem. Podstawowe czynności wykonania chodnika zostały określone załączonej do SIWZ Specyfikacji Technicznej: D-08.02.02 CHODNIKI b. Wykonanie utwardzenia pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin na długości ok. 60 mb o szerokości ok. 1,5 mb -w granicach pasa drogowego. Konstrukcja chodnika: o Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej fazowej 20x10 cm o grubości 6 cm, w kolorze szarym o Podsypka cementowo piaskowa 5 cm, o Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 1,5 MPa o grubości 10 cm jako wzmocnienie podłoża, o Zagęszczone podłoże gruntowe, o Od strony jezdni należy wbudować krawężnik drogowy, a od drugiej strony obrzeża. o Na długości ok. 20 mb należy wbudować bariery U-12a (ocynk) wraz z murem oporowym typu L o wymiarach 80/50 cm. W kosztach wykonania zadania należy uwzględnić karczowanie dwóch pni drzew które występują w miejscu planowanego utwardzenia pobocza. Dodatkowe uwagi: o Wypełnienie przerw pomiędzy jezdnią, a krawężnikiem należy wykonać masą bitumiczną. Nie dopuszczamy uzupełnienia betonem. o Wszystkie materiały pozostałe z demontażu (płyty, krawężniki) należy przekazać do Gminy Skarszewy (złożyć na paletach w uzgodnionym miejscu w pobliżu remontowanego chodnika). o W kosztach należy uwzględnić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną części zadania- tj. utwardzonego pobocza wraz z dokumentem potwierdzającym jego złożenie do właściwego ośrodka geodezji. 3. Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU na czas robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt: wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych 6. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru tych robót. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 7. Okres gwarancji przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 8. Termin wykonania robót: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 12 tygodni od dnia przekazania placu budowy. Minimalny termin realizacji wynosi 8 tygodni od daty dnia przekazania placu budowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Termin realizacji. 9. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu robót związanych z realizacją: - robót przygotowawczych, - nawierzchni - elementów ulic były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale I i V SIWZ i dotyczą w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie określa żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierownika budowy/robót. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą kierowanie robotami budowlanymi może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. 11. Konieczne jest dokonanie przez Wykonawcę wizji w terenie w celu zapoznania się z terenem i zakresem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78048.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
Email wykonawcy: atrzid@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Szkolna 18
Kod pocztowy: 83-224
Miejscowość: Borzechowo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.