Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 510173049-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
Powiat Jędrzejowski: Zakup sprzętu do dezynfekcji w związku z realizacją projektu pn. "Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. "Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568802-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540141531-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jędrzejowski, Krajowy numer identyfikacyjny 29100936600000,
ul. 11 Listopada
83,
28-300
Jędrzejów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 863 741, e-mail
powiat@powiatjedrzejow.pl, faks
413 863 741.
Adres strony internetowej (url): www.powiatjedrzejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu do dezynfekcji w związku z realizacją projektu pn. "Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OKSO.272.16.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu do dezynfekcji przeznaczonego do zwalczania skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim dla podmiotów i osób najbardziej potrzebujących oraz zaangażowanych w zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie epidemii koronawirusa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 poniższych zadań/części: Zadanie 1 Oczyszczacz powietrza pokojowy sztuk 10 Zadanie 2 Urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń (zamgławiacz ultradźwiękowy) sztuk 1 Zadanie 3 Generator ozonu sztuk 1 Zadanie 4 Jonizator powietrza sztuk 20 Zadanie 5 Lampa antybakteryjna / Sterylizator sztuk 15 Zadanie 6 Opryskiwacz plecakowy sztuk 25 Zadanie 7 Mobilne kabiny dezynfekcyjne całego ciała sztuk 4 Zadanie 8 Dozownik stojący 5l. sztuk 15 Zadanie 9 Lampa antybakteryjna przepływowa sztuk 15 Zadanie 10 Ekrany izolujące przed COVID-19 sztuk 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdego zadania/części określono w załączniku nr 1 do SIWZ .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33191000-5
Dodatkowe kody CPV: 39330000-4, 33191100-6, 42981000-6, 42514200-4, 16160000-4, 44212329-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Oczyszczacz powietrza pokojowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń (zamgławiacz ultradźwiękowy) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Generator ozonu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Jonizator powietrza |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie na wskazane zadanie |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Lampa antybakteryjna / Sterylizator |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie na wskazane zadanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Opryskiwacz plecakowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 6 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Mobilne kabiny dezynfekcyjne całego ciała |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81300.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Respectair Sp. z o o . Sp. 3. k. ul. Puławska 12 lok. 3 02-556 Warszawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102232.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dozownik stojący 5l. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 8 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Lampa antybakteryjna przepływowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie 9 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie na wskazane zadanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Ekrany izolujące przed COVID-19 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie 10 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie na wskazane zadanie. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
- ZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziałów szpitalnych.
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.