eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Zakup sprzętu do dezynfekcji w związku z realizacją projektu pn. "Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-10

Ogłoszenie nr 510173049-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.

Powiat Jędrzejowski: Zakup sprzętu do dezynfekcji w związku z realizacją projektu pn. "Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. "Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568802-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540141531-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jędrzejowski, Krajowy numer identyfikacyjny 29100936600000, ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 863 741, e-mail powiat@powiatjedrzejow.pl, faks 413 863 741.
Adres strony internetowej (url): www.powiatjedrzejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu do dezynfekcji w związku z realizacją projektu pn. "Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OKSO.272.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu do dezynfekcji przeznaczonego do zwalczania skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim dla podmiotów i osób najbardziej potrzebujących oraz zaangażowanych w zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie epidemii koronawirusa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 poniższych zadań/części: Zadanie 1 Oczyszczacz powietrza pokojowy sztuk 10 Zadanie 2 Urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń (zamgławiacz ultradźwiękowy) sztuk 1 Zadanie 3 Generator ozonu sztuk 1 Zadanie 4 Jonizator powietrza sztuk 20 Zadanie 5 Lampa antybakteryjna / Sterylizator sztuk 15 Zadanie 6 Opryskiwacz plecakowy sztuk 25 Zadanie 7 Mobilne kabiny dezynfekcyjne całego ciała sztuk 4 Zadanie 8 Dozownik stojący 5l. sztuk 15 Zadanie 9 Lampa antybakteryjna przepływowa sztuk 15 Zadanie 10 Ekrany izolujące przed COVID-19 sztuk 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdego zadania/części określono w załączniku nr 1 do SIWZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33191000-5


Dodatkowe kody CPV: 39330000-4, 33191100-6, 42981000-6, 42514200-4, 16160000-4, 44212329-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Oczyszczacz powietrza pokojowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń (zamgławiacz ultradźwiękowy)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Generator ozonu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Jonizator powietrza

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie na wskazane zadanie

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Lampa antybakteryjna / Sterylizator

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważniono postępowanie na wskazane zadanie.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Opryskiwacz plecakowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 6 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Mobilne kabiny dezynfekcyjne całego ciała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Respectair Sp. z o o . Sp. 3. k. ul. Puławska 12 lok. 3 02-556 Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 12 lok
Kod pocztowy: 02-556
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102232.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41927.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102232.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dozownik stojący 5l.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 8 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Lampa antybakteryjna przepływowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie 9 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie na wskazane zadanie.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Ekrany izolujące przed COVID-19

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie 10 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też, stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy unieważniono postępowanie na wskazane zadanie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.