To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 510172281-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy: NAPRAWA NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564153-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 22210650200000,
ul. ul. Jana III Sobieskiego
277,
84-200
Wejherowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1251621, e-mail
18wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
26 1251787.
Adres strony internetowej (url): www.18wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):18WOG-SZP.2712.32.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy nawierzchni lotniskowych na lotnisku Oksywie w podziale na pięć zadań: Zadanie nr 1 Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych, Zadanie nr 2 Naprawa osadzeń pokryw studni i kratek ściekowych systemu odwodnienia, Zadanie nr 3 Naprawy powierzchniowe nawierzchni betonowej DS.-2 wraz z naprawami krawędzi, Zadanie nr 4 Czyszczenie wraz z monitoringiem kanalizacji deszczowej DS.-2, Zadanie nr 5 Naprawa pęknięć szczelinowych nawierzchni asfalto-betonowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiar robót. Przedmiar robót powinien być analizowany w powiązaniu ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz niniejszą SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wykonawca wybrany w postępowaniu będzie mógł realizować roboty w godzinach od 07:30 do 15:30. Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonawcy byli wyposażeni w jednolity ubiór roboczy identyfikujący wykonawcę. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: o roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i montażowe o roboty budowlane. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 6. Jeżeli wykonawca będzie przy realizacji zamówienia zatrudniał cudzoziemców, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 51 i następnych (rozdział VI) instrukcji w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej resorcie obrony narodowej załączonej do Decyzji nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2012 r. poz. 33). Nadto w celu zaplanowania wstępu na teren jednostki wojskowej osób, o których mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest w terminie 21 dni kalendarzowych przed uzyskaniem pozwolenia przedstawić zamawiającemu wykaz osób podając następujące dane personalne: imię i nazwisko, datę urodzenia oraz numer paszportu. Warunkiem uzyskania pozwolenia do wejścia na teren jednostki wojskowej jest uzyskanie pozytywnej opinii w sprawie wstępu na teren jednostki chronionej Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Warszawie. 7. Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju pojazdów latających w tym "Dronów" na terenie obiektów wojskowych. Użycie takiego sprzętu przez wykonawcę lub podwykonawcę będzie podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.50.00 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
256076.68
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OAT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
141528.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Naprawa osadzeń pokryw studni i kratek ściekowych systemu odwodnienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98032.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA LĄDOWEGO Bartłomiej SZYMANEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84358.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Naprawy powierzchniowe nawierzchni betonowej DS-2 wraz z naprawami krawędzi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110263.65
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FU GAMP Monika DŹWINIEL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169027.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Czyszczenie wraz z monitoringiem kanalizacji deszczowej DS-2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81198.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA LĄDOWEGO Bartłomiej SZYMANEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119952.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Naprawa pęknięć szczelinowych nawierzchni asfalto-betonowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159683.36
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OAT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38852.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Przebudowa polegająca na dociepleniu budynku biurowego i wymianie stolarki okiennej oraz budowa instalacji klimatyzacji i odgromienia.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa ulicy Juliusza Słowackiego wraz z siecią kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w Bolszewie
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.