eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala › "Przebudowa drogi gminnej w m. Ludwinów wzdłuż torów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09

Ogłoszenie nr 510170901-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Gmina Kowala: "Przebudowa drogi gminnej w m. Ludwinów wzdłuż torów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558839-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kowala, Krajowy numer identyfikacyjny 67022381800000, ul. Kowala , 26-624 Kowala, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 101 760, e-mail przetargi@kowala.pl, faks 486 101 760.
Adres strony internetowej (url): www.kowala.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej w m. Ludwinów wzdłuż torów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPK.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi wewnętrznej w miejscowości Ludwinów w zakresie przebudowy szerokości i nawierzchni jezdni oraz urządzenia poboczy. Długość przebudowanego odcinka wynosi 0,520 km. Zakres robót budowlanych związanych z przebudową drogi stanowić będzie: - przebudowa istniejącej jezdni poprzez jej poszerzenie; - przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni kruszywowo szlakowej do nawierzchni asfaltowej; - urządzenie poboczy z kruszywa łamanego; - usunięcie krzewów kolidujących z planowanymi rozwiązaniami projektowymi; - wprowadzenie elementów organizacji i bezpieczeństwa ruchu; Geometryczne i techniczne parametry przebudowywanego odcinka drogi to: - jezdnia szerokości 5,0 m o przekroju daszkowym ogranicza obustronnie poboczami, - pobocza obustronne ulepszone kruszywem łamanym szerokości 0,75 m, - pochylenie poprzeczne jezdni 2,0 % obustronne, - pochylenie poprzeczne poboczy 8,0%. Uwaga!!! Zakres inwestycji nie obejmuje wykonania progów zwalniających i związanych z nimi elementów organizacji i bezpieczeństwa ruchu. Stałą organizację ruchu należy wykonać w oparciu o Projekt Stałej Organizacji Ruchu i przedmiar robót. Wykonawca może przystąpić do rozpoczęcia robót objętych przedmiotem umowy po przedstawieniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas trwania robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z powykonawczą dokumentacją odbiorową wynikającą z zapisów Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - kosztorys powykonawczy zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; - inwentaryzację powykonawczą - 3 egzemplarze (złożona do formatu A4); jeżeli Wykonawca na dzień odbioru nie posiada inwentaryzacji powykonawczej przedkłada dokument potwierdzający złożenie inwentaryzacji powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGiK) wraz z mapą z geodezyjną inwentaryzacją przebudowanej drogi złożoną do PODGiK, z niezwłocznym dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobu PODGiK; - oświadczenie o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu (wzór oświadczenia u Zamawiającego). Zamówienie współfinansowane jest ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczno-kosztorysowa, która jest załącznikiem nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233290-8, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 576744.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ,,BUDROMOST-STARACHOWICE´´ Sp. z o. o.,
Email wykonawcy: biuro@budromost.pl
Adres pocztowy: ul. Świętego Rocha 31
Kod pocztowy: 27-215
Miejscowość: Wąchock
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 385978.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 385978.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 530100.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. 10 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.