To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-08
Ogłoszenie nr 510170492-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.
Gmina Domaniewice: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Skaratki - Rogóźno Pierwsze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554108-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Domaniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 75014822000000,
ul. Główna
2,
99-434
Domaniewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
46-830-17-60, e-mail
ugdomaniewice1@interia.pl, faks
46 838-33-77.
Adres strony internetowej (url): www.domaniewice.bipst.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Skaratki - Rogóźno Pierwsze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZ.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Skaratki - Rogóźno Pierwsze". 2.Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Gminie Domaniewice w m. Skaratki - Rogóźno Pierwsze o długości 1,3875 km, która polega na wykonaniu m.in. następujących robót: - roboty pomiarowe, - wykonanie przepustu pod jezdnią - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie nakładki asfaltowej, - remont poboczy, - montaż oznakowania poziomego i pionowego - remont poręczy mostowych 3.Szczegółowy zakres prac i robót do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 12 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej zał. nr 10 do SIWZ. 4.Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej. 5.Załączone do SIWZ przedmiar robót (Zał. nr 11 do SIWZ) ma jedynie charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na jej podstawie, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie pdf w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 7. Wymagania dotyczące robót: -wszelkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, -roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 8. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: -użyte materiały i urządzenia winny być nowe, w I gatunku jakościowym i wymiarowym, dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz.266.) oraz z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186), -Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany będzie dostarczyć odpowiednie dokumenty potwierdzające ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów "na znak bezpieczeństwa", certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. 9.Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 10.Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz). 11.Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, opracowania dokumentacji odbiorowej oraz pozostałych niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. 12.Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę. Zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p., Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2019 roku poz. 1040 ze zm.), osób, które w trakcie realizacji zamówienia wykonywać będą następujące czynności: - wykonanie przepustu pod jezdnią - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie nakładki asfaltowej, - remont poboczy, - montaż oznakowania poziomego i pionowego - remont poręczy mostowych Powyższy wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
381218.78
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW ,,ERBEDIM" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
301106.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego (III etap - zakres I + II)
- Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym - etap IV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.