eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Remont drogi leśnej na terenie Leśnictwa Podzamcze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-08

Ogłoszenie nr 510170338-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce: Remont drogi leśnej na terenie Leśnictwa Podzamcze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567162-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce, Krajowy numer identyfikacyjny 29002005800000, ul. ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 335-63-60, e-mail nadlesnictwo.kielce@radom.lasy.gov.pl, faks 0-41 345-24-08.
Adres strony internetowej (url): http://www.kielce.radom.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi leśnej na terenie Leśnictwa Podzamcze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są prace związane z remontem drogi leśnej nr 220/548 położonej w Leśnictwie Podzamcze oddziałach leśnych nr 180, 181, 182, 183 na działkach ewidencyjnych nr 394/2, 393, 395, 392 o długości 0,915 km Droga będąca przedmiotem remontu jest drogą wewnętrzną leśną, służącą do celów leśnych. Parametry techniczne drogi: o Droga wewnętrzna leśna o kategoria obciążenia KR1 o prędkość projektowa 30km/h o szerokość drogi 3,0m o spadek poprzeczny nawierzchni przekrój daszkowy pochylenie 3% o szerokość poboczy od 0,5 do 1m Opis stanu projektowanego UWAGA. Do wykonania prac remontowych należy użyć kruszyw dolomitowo wapiennych lub dolomitów dewońskich. Nie dopuszcza się do wbudowania wapieni jurajskich. Pomiar długości drogi rozpoczęto od szlabanu zamykającego wjazd na drogę. Prace należy wykonać od granicy działki pasa drogowego nie wchodząc z pracami na działkę drogową nr 418. Prace remontowe nawierzchni drogi należy wykonać według poniżej przedstawionych technologii wykonania Odcinek typu I odcinek 1) km 0+000( szlaban) - km 0+780 - odcinek długości 780m szerokości 3,0m odcinek 2) km 0+870 - km 0+915 (koniec remontu)- odcinek długości 45m, szerokość 3,0m Technologia naprawy nawierzchni Ze względu na duże deformacje nawierzchni występujące na znacznej powierzchni drogi prace remontowe należy wykonać na całej szerokości drogi tj. 3,0m i łącznej długości 825m. Opis robót: Wyrównanie nawierzchni: o oczyszczenie nawierzchni z błota i zanieczyszczeń, odprowadzenie stagnującej wody o ścięcie wyniesień środka drogi wraz z usunięciem nagromadzonego humusu porastającej roślinności i części organicznych, ścięcie i oczyszczenie poboczy z humusu i porastającej roślinności o oskardowanie mechaniczne za pomocą zrywarek lub zrywakami równiarek do głębokości 5 cm wraz z wyprofilowaniem nawierzchni, nadaniem jej spadków poprzecznych oraz likwidacją nierówności tak aby nierówności powierzchni nie przekraczały 3cm. o rozłożenie kruszywa łamanego frakcji 0-63mm na średnią grubość warstwy 15cm, jednak tak aby minimalna grubość rozłożonego kruszywa po zagęszczeniu nie była mniejsza od 12cm. o wyprofilowanie i zagęszczenie warstwy wraz z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych przy zagęszczaniu należy stosować walce statyczne lub wibracyjne. o rozłożenie kruszywa frakcji 0-31,5mm na grubość warstwy 7cm. o wyprofilowanie nawierzchni wraz z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych o wałowanie przy obfitym zwilżaniu wodą. o pokrycie nawierzchni miałem kamiennym 0-4mm, wałowanie przy polewaniu wodą aż do całkowitego zamulenia nawierzchni. Szacunkowe zużycie kruszywa : - długość 825*3=2475m2 *0,15m =~ 372m3 *1,6 ~595 ton kruszywa łamanego frakcji 063mm ; 2475m2 * 0,07m = ~174m3 * 1,6 = ~278 ton kruszywa frakcji 0-31,5mm Odcinek Typu II km 0+780 - km 0+870 - odcinek długości 90m i szerokości 3,0m Technologia naprawy Naprawę należy wykonać na całej szerokości drogi tj. 3,0m o Zebranie humusu na całej długości odcinka i szerokości 5,5m o wyrównanie podłoża, nadanie mu spadków podłużnych i poprzecznych, zagęszczenie o wykonanie nasypu korpusu drogowego na średnią grubość warstwy 50cm. Nasyp należy wykonać z gruntu niewysadzinowego grupy nośności G1 o zagęszczenie i wyprofilowanie wraz z ukształtowaniem spadków podłużnych i poprzecznych (ukształtowaniem korpusu drogowego) Należy przyjąć szerokość korpusu drogowego nie mniejszą niż 4,5m. o zagęszczenie przy pomocy walca statycznego lub wibracyjnego o rozłożenie wraz z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych kruszywa łamanego frakcji 0-63mm - grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm o zagęszczenie przy obfitym zwilżeniu wodą o rozłożenie warstwy górnej grubości 7cm kruszywo frakcji 0-31,5mm o wałowanie przy stałym zwilżaniu wodą o zamknięcie nawierzchni miałem kamiennym frakcji 0-4mm przy obfitym polewaniu wodą aż do całkowitego wypełnienia wolnych przestrzeni pomiędzy ziarnami kruszywa Szacunkowe zużycie materiałów: o powierzchnia humusowania - 90m * 5,5m =~500m2 o objętość nasypu do wykonania przy średniej wysokości 50cm - 225 m3 - grunt G1 z dowozu o kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcji 0-63mm grubość po zagęszczeniu 20cm - 90 *3,3*0,2 =59,2m3. (założono wykonanie odsadzki po 15cm z każdej strony) o kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcji 0+31,5mm 90*3,0*,07 =18,9m3. Przebieg drogi w terenie Remont drogi należy przeprowadzić prowadząc niezmienioną oś drogi za wyjątkiem odcinka pomiędzy km 0+780 - km 0+870 (odcinek 90m). Na odcinku pomiędzy km 0+780 - 0+870 należy oś drogi przesunąć o 3m w prawo w stosunku do istniejącej osi drogi, prowadzona po śladzie drogi gruntowej. Przesunięcie osi należy wyprowadzić na odcinkach przejściowych o długości po 20m przed i za przesunięciem stosując zmianę kierunku w stosunku 1:7 i załamania osi zaokrąglając łukami kołowymi o minimalnym promieniu R=80m Dokładną zmianę przebiegu osi drogi w stosunku do osi istniejącej należy ustalić w terenie w porozumieniu z inwestorem. przekroje poprzeczne drogi: Remontowanej drodze należy nadać następujące spadki poprzeczne drogi: km 0+000 - km 0+600 przekrój daszkowy 3% km 0+600 - km 0+625 przejście na jednostronne pochylenie drogi w prawo 3% km 0+625 - km 0+915 jednostronne pochylenie w prawo 3% Należy zachować tolerancję pochylenia nawierzchni drogi ±1% (tj. pochylenie poprzeczne -2% do - 4%) Pochylenie poprzeczne poboczy; Na całym odcinku drogi tj. km 0+000 - km 0+915 należy poboczom nadać pochylenie poprzeczne na zewnątrz -6% do -8% Naprawa poboczy. Na całej długości drogi należy wykonać obustronne pobocza o szerokości od 50 do 75cm z kruszywa łamanego nieklasyfikowanego grubości min. 7cm. Technologia wykonania poboczy: o ścięcie i oczyszczenie wyniesień poboczy z humusu i porastającej roślinności o wyprofilowanie wraz z nadaniem spadków poprzecznych zapewniających spływ wody, wyrównanie zagłębień. Spadki poprzeczne poboczy 6-8% o wykonanie warstwy pobocza z kruszywa nieklasyfikowanego grubości po zagęszczeniu min. 7cm na całej długości remontowanej drogi po obu jej stronach drogi. Szerokość poboczy od 50 do 75cm. o wyprofilowanie i zagęszczenie. Szacunkowe zużycie kruszywa na wykonanie poboczy: 923 m *2 * 0,75m *0,07m = ~97m3=155 ton kruszywa łamanego nieklasyfikowanego Odtworzenie rowów przydrożnych Odtworzenie rowu lewostronnego Na odcinkach: km 0+000- km 0+299 km 0+325 - km 0+625 należy odtworzyć lewostronny rów przydrożny Odtworzenie rowu prawostronnego Na odcinkach : km 0+000 - km 0+ 299 km 0+350 - km 0+445 km 0+468 - km 0+900 należy odtworzyć prawostronny rów przydrożny nadając im następujące parametry geometryczne: głębokość rowu ~50-60cm szerokość dna 0,4m nachylenie skarpy i przeciwskarpy 1:1,5 spadek podłużny min. 0,3% Roboty ziemne związane z odtworzeniem rowów lewostronnego i prawostronnego na długości ~600 m dla rowu lewostronnego i 826m dla rowu prawostronnego (łączna długość rowu do odtworzenia 1426m) *0,43=613 m3 W związku z wykonaniem odtworzenia rowu oszacowano iż występuje konieczność wykarczowania karpiny po 8 dniach o średnicy >35cm. Umiejscowienie naprawy należy traktować orientacyjnie, a dokładne usytuowanie miejsca należy ustalić w terenie w porozumieniu z inwestorem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146962.56
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MAX-BUD Michał Pietrzykowski
Email wykonawcy: biuromaxbud1@gmail.com
Adres pocztowy: Piekoszów
Kod pocztowy: 26-065
Miejscowość: Górki Szczukowskie 80
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231240.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.