eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › REMONT BUDYNKU NR 30 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 4033 GDYNIA GRABÓWEK - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-07

Ogłoszenie nr 510168886-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.

18 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT BUDYNKU NR 30 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 4033 GDYNIA GRABÓWEK - ETAP I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569567-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

18 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 22210650200000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 26 1251621, e-mail 18wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1251787.
Adres strony internetowej (url): www.18wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU NR 30 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 4033 GDYNIA GRABÓWEK - ETAP I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

18WOG-SZP.2712.35.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku magazynowego w bud. nr 30 w kompleksie wojskowym 4033 Gdynia Grabówek - etap I. 2. Zamawiający przewiduje wykonanie remontu pomieszczeń budynku w dwóch etapach (I i II). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje I Etap związany z wykonaniem: o instalacji elektrycznej (w całym budynku zgodnie z załączoną dokumentacją), o instalacji wod.-kan. (w całym budynku zgodnie z załączoną dokumentacją), o remontu pomieszczeń magazynu mundurowego na pierwszym piętrze, o remontu pomieszczeń sanitarnych i pokoju socjalnego na parterze, o wymianą stolarki drzwiowej. Szczegółowy wykaz robót i ich zakres zawiera załączona dokumentacja. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiar robót. Stanowi on wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Przedmiar robót powinien być analizowany w powiązaniu z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz niniejszą SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że wykonawca wybrany w postępowaniu będzie mógł realizować roboty w godzinach od 07:30 do 15:30. Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonawcy byli wyposażeni w jednolity ubiór roboczy identyfikujący wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: o roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, o roboty ogólnobudowlane, o roboty montażowe. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 5 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442300-0, 45262310-7, 45262311-4, 45262000-1, 45400000-1, 45421000-4, 45442100-8, 45421130-4, 45300000-0, 45210000-3, 45314300-4, 45314310-7, 45315100-9, 45315300-1, 45315600-4, 45311100-1, 45311200-2, 45312311-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 861991.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NYPEL Jolanta Pałasz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Białowieska 2/2
Kod pocztowy: 81-179
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 903482.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 903482.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1025867.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.