To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-04
Ogłoszenie nr 510167830-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.
Centrum Usług Logistycznych: Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558722-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Logistycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 14273254600000,
ul. ul. Słoneczna
37,
00-789
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48226013329, e-mail
sekretariat@cul.com.pl, faks
+48226015011.
Adres strony internetowej (url): https://cul.com.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):16/WA/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawo opcji dotyczy każdej części. Informacje ogólne: 1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie "podstawowym" został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 1 do formularza oferty. 2) Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia ilości zamawianych artykułów o 30% w stosunku do ilości określonej w załączniku nr 1 do formularza oferty. 3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy. 4) Artykuły objęte prawem opcji będą dostarczane pod adresy wskazane w OPZ. 5) Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji: Konieczność zapewnienia pobytu większej liczbie gości i osób korzystających z usług świadczonych przez Zamawiającego. Organizacja nieprzewidzianych wydarzeń i konferencji a także obsługa bufetów lub ośrodków realizowana na zlecenie podmiotów zewnętrznych. 6) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy. 7) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. 8) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 9) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Międzyzdroje i Dziwnów |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 8, 9. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakopane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53444.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.P.H. KARPIEL S.C. Andrzej Karpiel, Jakub Karpiel,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42985.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Polańczyk |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 3. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Warszawa Hotel Łazienkowski |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 8, 9. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Poznań |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33537.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. Piekarnia-Ciastkarnia REN-MAC Maciej Chmielarz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27056.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Szklarska Poręba |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 8, 9. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Ustka |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 8, 9. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Warszawa Hotel Karat i Bufet Puławska |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 8, 9. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wrocław |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 8, 9. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





