eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Modernizacja budynku Urzędu Gminy część A i B (2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-03

Ogłoszenie nr 510167258-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.

Gmina Limanowa: Modernizacja budynku Urzędu Gminy część A i B (2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566302-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540147031-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Limanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 49189236300000, ul. ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 337 22 52, e-mail sekretariat@gminalimanowa.pl, faks +48 18 337 13 37.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Urzędu Gminy część A i B (2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budynek Urzędu Gminy Limanowa zlokalizowany jest na dz. ew. nr 532/5; 532/4; 533/2, obręb nr 5, Miasto Limanowa, pełni funkcję budynku administracji publicznej szczebla samorządowego. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku siedziby Urzędu Gminy Limanowa. 1. W zakresie modernizacji instalacji elektrycznej i teletechnicznej: Wymiana rozdzielni pomiarowej i podrozdzielni, wymianę wyłącznika głównego oraz przycisków do głównego wyłącznika prądu, wymianę wewnętrznych linii zasilających, wymianę instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, instalacji sieci strukturalnej, telefonicznej oraz instalacji alarmowej. Całość prac zostanie poddana badaniom pomontażowym. 2. W zakresie robót budowlanych wraz z instalacjami wod-kan. Modernizacja pomieszczeń z przeznaczeniem dla Gminnej Biblioteki Publicznej, węzłów sanitarnych, korytarzy i klatek schodowych, pomieszczeń administracyjnych dla Wydziału Kultury i Promocji oraz pomieszczenia dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i jednego pomieszczenia pod wynajem. Ponadto w skład zadania wchodzi remont korytarza łączącego skrzydło A i skrzydło B oraz modernizacja pomieszczeń administracyjnych Gminnego Zespołu Obsługi Szkół zlokalizowanego w budynku UG Limanowa przy ulicy M.B. Bolesnej 18 B. Z uwagi że budynek UG Limanowa nie posiada połączenia komunikacyjnego skrzydła A położonego przy ulicy M.B. Bolesnej 18 B, 34-600 Limanowa ze skrzydłem B położonym przy ulicy M.B. Bolesnej 18 A, 34-600 Limanowa planuje się remont korytarza wewnątrz budynku, który umożliwi komunikację wewnętrzną pomiędzy budynkami. Tym sposobem oba budynki będą dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku cz. B będzie zamontowana platforma dla osób niepełnosprawnych oraz WC. 3. Elementy remontu w zakresie budowlanym obejmują: 1) Remont skrzydła A-z przeznaczeniem na Gminna Bibliotekę Publiczna. Główne elementy: rozebranie ścianek działowych, demontaż kraty drzwiowej, montaż drzwi głównych, zeskrobanie starych farb- korytarz wewnętrzny i pomieszczenie socjalne, część biblioteczna i czytelnia, gładzie gipsowe 1 warstwowe (wcześniej przygotowanie podłoża) - korytarz, wewnętrzny i pomieszczenie socjalne część biblioteczna i czytelnia, malowanie emulsyjne 2- krotne ściany i sufity po uprzednim przygotowaniu ścian - korytarz wewnętrzny i pomieszczenie socjalne część biblioteczna i czytelnia, malowanie emulsyjne 2- krotne lamperii po uprzednim przygotowaniu ścian, malowanie elementów stalowych - rury, lakierowanie powierzchni drewnianych) stolarka okienna od wewnątrz) -wszystkie pomieszczenia, rozebranie posadzki i cokołów z płytek i montaż nowych - korytarz, montaż żaluzji z tkaniny typu plisa - część biblioteczna i czytelnia. 2) Remont węzła sanitarnego - parter. Główne elementy: demontaż i montaż umywalki, baterii umywalkowej, demontaż i montaż pisuaru, demontaż i montaż muszli, montaż skrzydła drzwiowego .malowanie 2 krotne starych tynków po uprzednim przygotowaniu ścian, demontaż starej i montaż nowej szafki wnękowej oraz blatu kuchennego, wodoodpornego pod umywalkę. 3) Remont korytarza łączącego skrzydło A ze skrzydłem B. Główne elementy: wykucie starych drewnianych ościeżnic, rozebranie starej ściany( dawna kasa GZOS-u),uzupełnienie tynków wewnętrznych po pracach rozbiórkowych, zeskrobanie starych farb, przygotowanie i położenie gładzi gipsowych 1 warstwowe, malowanie 2 krotne ścian i sufitu po uprzednim przygotowaniu, rozebranie starych posadzek i cokołów i montaż nowych ( płytki gresowe), wykonanie lamperii o fakturze rustykalnej, Montaż żaluzji z tkaniny typu plisa. 4) Remont pomieszczeń do wynajmu. Główne elementy: szlifowanie starych parkietów, szpachlowanie, lakierowanie, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i suficie, malowanie 2 krotne starych tynków po uprzednim przygotowaniu ścian, malowanie elementów metalowych, lakierowanie powierzchni drewnianych ( stolarka okienna od wewnątrz i drzwi),Montaż na zewnątrz grzebieni odstraszaczy gołębi. 5) Remont pomieszczenia dla GOPS-u. Główne elementy: szlifowanie starych parkietów, szpachlowanie, lakierowanie, zeskrobanie starych farb ze ścian i sufitu, wykonanie gładzi gipsowych 1 warstwowych po uprzednim przygotowaniu ścian i sufitu, malowanie emulsyjne 2-krotne ścian i sufitu, lakierowanie powierzchni drewnianych ( stolarka okienna od wewnątrz, drzwiowa),montaż na zewnątrz grzebieni odstraszaczy gołębi, montaż żaluzji z tkaniny typu plisa. 6) Remont pomieszczenia dla wydziału KiP. Główne elementy: szlifowanie starych parkietów, szpachlowanie, lakierowanie, zeskrobanie starych farb ze ścian i sufitu, wykonanie gładzi gipsowych 1 warstwowych po uprzednim przygotowaniu ścian i sufitu, malowanie emulsyjne 2-krotne ścian i sufitu, lakierowanie powierzchni drewnianych ( stolarka okienna od wewnątrz, drzwiowa),montaż żaluzji z tkaniny typu plisa. 7) Remont pomieszczenia dla Dyrektora Biblioteki. Główne elementy: szlifowanie starych parkietów, szpachlowanie, lakierowanie, zeskrobanie starych farb ze ścian i sufitu, wykonanie gładzi gipsowych 1 warstwowych po uprzednim przygotowaniu ścian i sufitu, malowanie emulsyjne 2-krotne ścian i sufitu, lakierowanie powierzchni drewnianych ( stolarka okienna od wewnątrz, drzwiowa),montaż żaluzji z tkaniny typu plisa. 8) Remont węzła sanitarnego - ostatnia kondygnacja. Główne elementy: demontaż i montaż umywalki, baterii umywalkowej, Demontaż i montaż muszli, montaż skrzydła drzwiowego, Malowanie 2 krotne starych tynków po uprzednim przygotowaniu ścian, malowanie powierzchni drewnianych) drzwi, ścianka wewnętrzna),Demontaż starej i montaż nowej szafki wnękowej oraz blatu kuchennego wodoodpornego pod umywalkę. 9) Remont klatki schodowej skrzydło A. Główne elementy: zeskrobanie starych farb ze ścian i sufitów, Malowanie 2-krotne ścian i sufitów po uprzednim przygotowaniu, malowanie powierzchni drewnianych! stolarka okienna od wewnątrz), Malowanie 2 krotne lamperii po uprzednim przygotowaniu, Malowanie 2 krotne elementów metalowych, kraty, balustrady z prętów. 10) Remont GZOS-u. Główne elementy: rozebranie starych mebli, demontaż starych drzwi, uzupełnienie tynków po demontażu starej stolarki, wymiana drzwi wewnętrznych, rozbiórka starych podłóg oraz wylewek betonowych, zbrojenie płyty nad kanałem przejściowym, położenie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej- poziomej, położenie izolacji cieplnej, wykonanie nowej wylewki cementowej, montaż paneli podłogowych po uprzednim przygotowaniu podłoża, wykonanie 1- warstwowych gładzi gipsowych po uprzednim przygotowaniu ścian i sufitów, malowanie 2-krotne ścian i sufitów po uprzednim przygotowaniu malowanie elementów metalowych, malowanie powierzchni drewnianych ( stolarka okienna od wewnątrz),wymiana opraw świetlówkowych, montaż listew osłonowych na ścianach, montaż żaluzji typu plisa. 11) Remont schodów zewnętrznych do GOPS-u. Obłożenie schodów zewnętrznych ( od parkingu) płytkami gresowymi po uprzednim przygotowaniu podłoża. UWAGI KOŃCOWE. 1. Wszystkie roboty prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami BHP zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonaniu robót budowlanych (Dz.U. z 2003r, Nr 47, poz. 401) oraz w sposób nieuciążliwy dla właścicieli sąsiednich posesji, wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane, wszystkie wymiary podane w projekcie/przedmiarze robót sprawdzić na budowie przed zamówieniem materiału, stosować wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, podczas realizacji inwestycji, w razie uzasadnionej konieczności prowadzenia robót w rozbieżności z przyjętymi założeniami projektowymi, niezwłocznie skontaktować się z projektantem w celu dokonania niezbędnych korekt, a po zakończeniu prac budowlano-montażowych i terenowych, teren w obrębie budowy należy uporządkować. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty: dokumentacja techniczna, przedmiary robót budowlanych oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45311100-1, 45311200-2, 45312200-9, 45314320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 238998.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Jan Wojtas
Email wykonawcy: wojtaslimanowa@interia.pl
Adres pocztowy: Siekierczyna 122
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299888.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299888.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359467.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.