eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWyposażenie pracowni szkolnych - 3 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-03

Ogłoszenie nr 510167245-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych: Wyposażenie pracowni szkolnych - 3 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567460-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl adres Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie, działający jako Pełnomocnik Zamawiających na podstawie art. 15 ust 2 - 4 ustawy Pzp.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29 42-400 Zawiercie, NIP: 6491464024, Dyrektor- p. Izabela Kotuła
Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu ul. Rataja 30 42-400 Zawiercie, NIP: 6491348401, Dyrektor- p. Grzegorz Pierzchała
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55 42-400 Zawiercie, NIP: 6491629011, Dyrektor- p. Bożena Bańska


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych, Krajowy numer identyfikacyjny 385525891, ul. Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 671 07 65, e-mail sekretariat@cuw-zawiercie.pl, faks 32 671 07 73.
Adres strony internetowej (url): http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
W niniejszym postępowaniu Zamawiającymi są: 1. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu, ul. Wojska Polskiego 55 42-400 Zawiercie, 2. Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu, ul. Rataja 29, 42-400 Zawiercie, 3. Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu, ul. Rataja 30, 42-400 Zawiercie, w imieniu i na rzecz których działa jako prowadzący postępowanie Pełnomocnik Zamawiających na podstawie art. 15 ust 2 - 4 ustawy Pzp: Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl adres Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie. Umowę zawarli następujący Zamawiający: 1. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu, 2. Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie pracowni szkolnych - 3 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.261-0016/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i biurowego na wyposażenie pracowni szkolnych. Postępowanie jest prowadzone z podziałem na 3 części, uwzględniające zapotrzebowanie każdego z Zamawiających. a) Część I (Zadanie 1) - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego , biurowego oraz elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnoształcących w Zawierciu w ramach zadania "Uruchomienie pracowni komputerowej". Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2a do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55 42-400 Zawiercie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32321000-9 Sprzęt projekcyjny 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3019100000-4 Sprzęt biurowy (z wyjątkiem mebli) b) Część II (Zadanie 2)- Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2b do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29 42-400 Zawiercie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3019100000-4 Sprzęt biurowy z wyjątkiem mebli 39162100-6 Pomoce dydaktyczne c) Część III (Zadanie 3)- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Zawierciu Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2c do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu ul. Rataja 30 42-400 Zawiercie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 2. Wszędzie tam, gdzie w Załączniku nr 2a i Załączniku Nr 2b i Załączniku Nr 3c do niniejszej SIWZ znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszczają możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych opisywanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w tabeli Kalkulacji asortymentowo-cenowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiających, a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiających, spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku składający ofertę musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 32321000-9, 30191000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Prowadzący postępowanie zastosował procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, t.j. najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego , biurowego oraz elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnoształcących w Zawierciu w ramach zadania "Uruchomienie pracowni komputerowej"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21676.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
Email wykonawcy: przetargi@web-profit.pl
Adres pocztowy: ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27435.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27435.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40240.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie części II na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. 1843, ze zmianami), z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, natomiast Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty w budżecie.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Zawierciu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2250.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TH IT Solutions Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@thitsolutions.pl
Adres pocztowy: Kamieniec 102
Kod pocztowy: 28-230
Miejscowość: Połaniec
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2217.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2217.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5261.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.