To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-03
Ogłoszenie nr 510167237-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych: Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas XIX Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej "Materiały ogniotrwałe: wytwarzanie, metody badań, stosowanie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560014-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych, Krajowy numer identyfikacyjny 00005637700045,
ul. Toszecka
99,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48(32)2701834, e-mail
info_gliwice@icimb.pl, a.szopa@icimb.pl, faks
+48(32)2701960.
Adres strony internetowej (url): www.icimb.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas XIX Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej "Materiały ogniotrwałe: wytwarzanie, metody badań, stosowanie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/6/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca posiadał i spełniał następujące warunki umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia: 1. Hotel ma swoją siedzibę w Wiśle. 2. Hotel posiada kategorię przynajmniej 4* (słownie: cztery gwiazdki). 3. Hotel jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia w dniach 19÷21 maja 2021 r. w swojej siedzibie w Wiśle, zgodnie z adresem, przy czym miejsce realizacji zamówienia stanowi jeden zwarty budynek będący własnością Hotelu z zastrzeżeniem pkt. 4 oraz teren rekreacyjny. 4. Na terenie Hotelu powinno znajdować się zadaszone miejsce rekreacyjne z kominkiem na około 120 osób - Zamawiający przewiduje organizację kominka plenerowego. Miejsce to powinno umożliwić organizację imprezy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych. 5. Hotel zapewni zakwaterowanie, wyżywienie oraz salę konferencyjną w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, w jednym budynku dla około 120 osób. Zakwaterowanie, wyżywienie oraz sala konferencyjna znajdują się w tym samym miejscu. 6. Hotel posiada w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia (w jednym budynku) odpowiednią liczbę pokoi umożliwiającą zakwaterowanie uczestników konferencji. 7. Zamawiający oczekuje zakwaterowania w pokojach jedno i dwuosobowych oraz apartamentach, przy czym Hotel udostępni przynajmniej: a) 80 pokoi jednoosobowych lub dwuosobowych liczonych jako pokoje jednoosobowe, b) 20 pokoi dwuosobowych, c) 3 pokoje typu studio. 8. Pokoje, w których zakwaterowani będą uczestnicy konferencji mają ten sam standard określony w Dz. U. z 2004 r. nr 22 poz. 169 oraz Dz. U. z 2011 r. nr 259, poz. 1553 załącznik nr 1. 9. Hotel zapewnia dostęp do Internetu (przewodowy i bezprzewodowy) w każdym pokoju. 10. Hotel zapewni w miejscu realizacji zamówienia wyżywienie w postaci: a) śniadań w formie bufetu w dniach 20, 21 maja 2021 r. b) obiadów w formie bufetu w dniach 19, 20 21 maja 2021 r. (przystawka, zupa, mięsa, ryby, dodatki, surówki, deser, napoje), c) uroczystej kolacji (bankiet) w dniu 19 maja 2021 r. d) kolacji grillowej (kominek plenerowy) w dniu 20 maja 2021 r. e) czterech przerw kawowych w dniach 19÷21 maja 2021 r. obejmujących kawę, herbatę, wodę mineralną, soki, bufet cukierniczy. Hotel przedstawi Zamawiającemu przykładowe menu bufetu. 11. Uroczysta kolacja a) Hotel przedstawi Zamawiającemu menu w skład, którego wchodzić będzie: przystawka, zupa, danie główne, deser, kawa, herbata, woda, soki, bufet - zimna płyta, bufet słodki, ciepła przekąska serwowana. b) Hotel zapewni zespół muzyczny w trakcie bankietu, którego koszt wliczony będzie w cenę świadczonej usługi. 12. Kominek plenerowy a) Hotel przedstawi Zamawiającemu menu w skład, którego wchodzić będą dania z grilla, dania ciepłe, bufet sałatkowy, bufet zimny, dodatki, b) Hotel zapewni kapele góralską na czas trwania kominka plenerowego, którego koszt wliczony będzie w cenę świadczonej usługi. 13. Hotel posiada odpowiednie zaplecze (kuchnię, restaurację) umożliwiające realizacje przedmiotu zamówienia w zakresie wyżywienia. 14. Hotel posiada restaurację zapewniającą realizację przedmiotu zamówienia w zakresie wyżywienia - jednorazowo 120 osób (nie jest możliwa realizacja wyżywienia dla 120 osób w systemie "na zmiany"). 15. Świadczenie usług wyżywienia powinno odbywać się wg ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225 z póź. zm.). 16. Posiłki realizowane w zakresie realizacji wyżywienia muszą być przygotowywane w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia - catering nie jest możliwy. 17. W ramach oferty wyżywienia, przy realizacji przedmiotu zamówienia podczas konferencji w Hotelu, Hotel przedstawi przykładowe zróżnicowane menu w przypadku obiadów i uroczystej kolacji (propozycje mięsne i rybne), które będą wiązały Wykonawcę w kwestii usługi wyżywienia dla uczestników konferencji oraz uwzględni w każdym posiłku kuchnię wegetariańską. 18. Hotel posiada własną salę konferencyjną. 19. Ustawienie sali konferencyjnej: stoły w trzech rzędach, stół dla prowadzących sesję referatów oraz mównica. Przed mównicą kosz z kwiatami, których cena wliczona będzie w cenę świadczonej usługi. 20. Sala konferencyjna powinna spełniać następujące standardy: a) umożliwić przeprowadzenie sesji referatowej dla 120 osób, b) jest salą klimatyzowaną, c) wyposażona jest w sprzęt audiowizualny (projektor multimedialny, mikrofon bezprzewodowy), duży ekran. Całe wyposażenie wliczone jest w cenę sali, d) na sali Wykonawca udostępni miejsce dla kabin do tłumaczeń symultanicznych. Koszt wynajmu kabin oraz tłumaczy nie jest wliczone w cenę usługi świadczonej przez Wykonawcę. 21. We foyer przed salą konferencyjną odbywać się będzie przerwa kawowa. W tym samym miejscu konieczne jest udostępnienie miejsca dla banerów i stoik reklamowych. 22. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w dniu 20 maja dodatkową salę do przeprowadzenia sesji posterowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139908.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "BODEKO HOTELE" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139908.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 02-05.06.2024 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, parking dla aut, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji dotyczących podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.