eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › "Opracowanie koncepcji zagospodarowania placu centralnego w Osielsku."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-03

Ogłoszenie nr 510166686-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.

Gmina Osielsko: "Opracowanie koncepcji zagospodarowania placu centralnego w Osielsku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557005-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Osielsko, Krajowy numer identyfikacyjny 09235068800000, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 324 18 00, e-mail zampub@osielsko.pl, faks 052 324 18 03.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Opracowanie koncepcji zagospodarowania placu centralnego w Osielsku."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IiZP.271.U.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są prace koncepcyjne, dotyczące zagospodarowania działki nr 936 położonej w Osielsku, jako placu centralnego. Działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Powierzchnia działki 1,9265 ha. Zamówienie obejmuje wykonanie zagospodarowania placu centralnego w trzech wariantach wraz z wizualizacją. Na zagospodarowanie palcu powinny składać się między innymi: budynek użyteczności publicznej tj. Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki, amfiteatr, fontanna, obiekty handlowo - usługowe, miejsca pod mobilne obiekty handlowo usługowe, toaleta publiczna, mała architektura, plac na świąteczną choinkę, stacyjka rowerowa, zieleń urządzona, donice na zieleń i kwiaty, drogi wewnętrzne, ciągi komunikacyjne, parkingi, oświetlenie terenu. Koncepcja architektoniczna zagospodarowania terenu powinna organizować przestrzeń publiczną, nadając jej charakter centrum rekreacyjno-usługowego, ingerującego lokalną społeczność. W opracowanej koncepcji należy uwzględnić: - elementy zagospodarowania terenu należy przedstawić w trzech wariantach architektonicznych, - po dokonaniu wyboru jednego z trzech wariantów należy opracować koncepcję rozkładu pomieszczeń w planowanych obiektach, - nawierzchnie ciągów komunikacyjnych wraz z określeniem ich kolorystyki oraz materiału z jakiego mają być wykonane, - zaproponować układ kompozycyjny zieleni wraz z wyspecyfikowaniem gatunków oraz proponowanej wielkości roślin, - ustalić kolorystykę, kształt i formę elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, elementy oświetlenia w postaci pojedynczych punktów świetlnych lub latarnie), - cały teren powinien być dostępny dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi oraz osób z wózkami dziecięcymi, - należy przyjmować rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne w pełni wykorzystujące potencjał terenu, w których harmonijne rozwiązania przestrzenne będą szły w parze z zachowaniem wysokich standardów użytkowych, - koncepcje wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, - pozostaje istniejący kort oraz boisko do piłki siatkowej plażowej, planowane do przeniesienia w inne miejsce w późniejszym terminie, w ich lokalizacji zaprojektować połączenie komunikacyjne ul. Centralnej z ul. Modrakową. Program funkcjonalny Gminnego Ośrodka Kultury: Pracownie, sale i pomieszczenia użytkowe: 1) plastyczno - modelarska 30 m2 plus 2 magazynki 6 m2, 2) pracownia wokalna 20 m2 plus magazynek 6 m2, 3) 2 sale nauki gry na instrumentach 15 m2 + 1 magazynek 6 m2, 4) sala dla Uniwersytetu III wieku i "Kobietą być" - sala konferencyjna 35 m2 plus magazynek 6 m2, 5) sala konferencyjna - 35 m2, 6) 1 magazyn 20 m2 na dekoracje, materiały do dekoracji, w tym pomieszczeniu swój warsztat będzie miał także pracownik gospodarczy, 7) pracownia ceramiczno - fotograficzna 20 m2 + 6 m2 magazynek, 8) sala główna 150 m2, scena 6 m na 5 m, 2 pomieszczenia przy scenie szatnio - garderoba 15 m2 i 15 m2 pomieszczenie na sprzęt nagłaśniający. Każde z pomieszczeń obok sceny wyposażone w troje drzwi: 1 od strony sceny, 1 od widowni, 1 od wyjścia do amfiteatru. 9)magazynek na środki czystości + pomieszczenie sprzątaczki 15 m2, 10) zaplecze kuchenne 20 m2, 11) Szatnia 10 m2, 12) 3 pomieszczenia biurowe w ciągu blisko siebie, tak by nie przechodziło się do nich przez salę główną, z osobnymi wejściami oraz przejściami między biurami: sekretariat 16 m2, gabinet dyr. 20 m2, gł. księgowy 16 m2. Przy sekretariacie archiwum zgodnie z przepisami . 13) Pomieszczenie socjalno - kuchenne dla pracowników 16 m2, 14) toalety, 15) pomieszczenia techniczne, 16) amfiteatr na 150 osób, 30 m kwadratowych scena. Program funkcjonalny Gminnej Biblioteki: Do przygotowania propozycji funkcjonalno-użytkowych planowanego zadania inwestycyjnego pn. "Koncepcja placu centralnego w Osielsku" uwzględniono obecne i przyszłe potrzeby biblioteki w Osielsku zakładając, że dynamika wzrostu zainteresowania mieszkańców działalnością placówki będzie utrzymywać się na podobnym do dotychczasowego poziomie. Wykaz pomieszczeń: 1. Sala główna na księgozbiory: dla młodzieży, dorosłych i literaturę popularnonaukową (regały z wolnym dostępem do zbiorów ; "wyspa" z ladą biblioteczną do obsługi czytelników z 2 stanowiskami komputerowymi) - ok. 200 m 2 ; 2. Czytelnia z wyodrębnionym miejscem na odzież wierzchnią czytelników. W pomieszczeniu powinny się znajdować: regały z księgozbiorem podręcznym i min. 2 stoliki do korzystania z tych zbiorów na miejscu; min. 5 stanowisk komputerowych dla czytelników w tym 2 stanowiska z bezpośrednim dostępem do katalogu on-line biblioteki; kącik wypoczynkowy do czytania książek i gazet na miejscu - ok. 50 m 2 3. Wypożyczalnia dla dzieci (najlepiej z odrębnym stanowiskiem komputerowym do obsługi czytelników przez bibliotekarza), w której będzie miejsce na regały na książki dla dzieci najmłodszych; wyodrębniona powierzchnia przeznaczona do zajęć i zabawy (podłoga wykończona wykładziną dywanową) oraz pod stoliki do czytania książek na miejscu- ok. 60 m2. Wyszczególnione w pkt. 1-3 pomieszczenia powinny stanowić całość (widoczność z "wyspy") - najlepiej przedzielone szklanymi ściankami z możliwością wejścia z sali głównej, która powinna być pomieszczeniem centralnym. 1. Pomieszczenia administracyjne (również służące do przechowywania dokumentów) - biuro dla dyrektora jednostki i biuro dla księgowości z osobnymi wejściami z korytarza (jednak najlepiej połączone wewnątrz drzwiami) - ok. 25 m 2 , 2. Pomieszczenie socjalne, szatnia i toaleta (damska i męska) wyłącznie dla pracowników biblioteki - ok. 25 m 2 . 3. toalety dla użytkowników biblioteki Z uwagi na różny charakter działalności Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej należy zaplanować budynek w taki sposób, aby możliwe było niezależne użytkowanie instytucji (odrębne wejścia, media). Pożądane jednak byłoby połączenie wewnątrz budynku dające możliwość korzystania z sali głównej świetlicy, do organizowania spotkań i zajęć przez bibliotekę. Materiały wyjściowe do wykonania przedmiotu zamówienia, będące w posiadaniu Zamawiającego: - mapa poglądowa terenu pod planowaną inwestycję

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73170.73
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sosak i Sosak Projekt Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zodiakalna 2
Kod pocztowy: 10-712
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89874.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.