To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-03
Ogłoszenie nr 510166686-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.
Gmina Osielsko: "Opracowanie koncepcji zagospodarowania placu centralnego w Osielsku."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557005-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Osielsko, Krajowy numer identyfikacyjny 09235068800000,
ul. Szosa Gdańska
55A,
86-031
Osielsko, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 324 18 00, e-mail
zampub@osielsko.pl, faks
052 324 18 03.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Opracowanie koncepcji zagospodarowania placu centralnego w Osielsku."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IiZP.271.U.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace koncepcyjne, dotyczące zagospodarowania działki nr 936 położonej w Osielsku, jako placu centralnego. Działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Powierzchnia działki 1,9265 ha. Zamówienie obejmuje wykonanie zagospodarowania placu centralnego w trzech wariantach wraz z wizualizacją. Na zagospodarowanie palcu powinny składać się między innymi: budynek użyteczności publicznej tj. Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki, amfiteatr, fontanna, obiekty handlowo - usługowe, miejsca pod mobilne obiekty handlowo usługowe, toaleta publiczna, mała architektura, plac na świąteczną choinkę, stacyjka rowerowa, zieleń urządzona, donice na zieleń i kwiaty, drogi wewnętrzne, ciągi komunikacyjne, parkingi, oświetlenie terenu. Koncepcja architektoniczna zagospodarowania terenu powinna organizować przestrzeń publiczną, nadając jej charakter centrum rekreacyjno-usługowego, ingerującego lokalną społeczność. W opracowanej koncepcji należy uwzględnić: - elementy zagospodarowania terenu należy przedstawić w trzech wariantach architektonicznych, - po dokonaniu wyboru jednego z trzech wariantów należy opracować koncepcję rozkładu pomieszczeń w planowanych obiektach, - nawierzchnie ciągów komunikacyjnych wraz z określeniem ich kolorystyki oraz materiału z jakiego mają być wykonane, - zaproponować układ kompozycyjny zieleni wraz z wyspecyfikowaniem gatunków oraz proponowanej wielkości roślin, - ustalić kolorystykę, kształt i formę elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, elementy oświetlenia w postaci pojedynczych punktów świetlnych lub latarnie), - cały teren powinien być dostępny dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi oraz osób z wózkami dziecięcymi, - należy przyjmować rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne w pełni wykorzystujące potencjał terenu, w których harmonijne rozwiązania przestrzenne będą szły w parze z zachowaniem wysokich standardów użytkowych, - koncepcje wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, - pozostaje istniejący kort oraz boisko do piłki siatkowej plażowej, planowane do przeniesienia w inne miejsce w późniejszym terminie, w ich lokalizacji zaprojektować połączenie komunikacyjne ul. Centralnej z ul. Modrakową. Program funkcjonalny Gminnego Ośrodka Kultury: Pracownie, sale i pomieszczenia użytkowe: 1) plastyczno - modelarska 30 m2 plus 2 magazynki 6 m2, 2) pracownia wokalna 20 m2 plus magazynek 6 m2, 3) 2 sale nauki gry na instrumentach 15 m2 + 1 magazynek 6 m2, 4) sala dla Uniwersytetu III wieku i "Kobietą być" - sala konferencyjna 35 m2 plus magazynek 6 m2, 5) sala konferencyjna - 35 m2, 6) 1 magazyn 20 m2 na dekoracje, materiały do dekoracji, w tym pomieszczeniu swój warsztat będzie miał także pracownik gospodarczy, 7) pracownia ceramiczno - fotograficzna 20 m2 + 6 m2 magazynek, 8) sala główna 150 m2, scena 6 m na 5 m, 2 pomieszczenia przy scenie szatnio - garderoba 15 m2 i 15 m2 pomieszczenie na sprzęt nagłaśniający. Każde z pomieszczeń obok sceny wyposażone w troje drzwi: 1 od strony sceny, 1 od widowni, 1 od wyjścia do amfiteatru. 9)magazynek na środki czystości + pomieszczenie sprzątaczki 15 m2, 10) zaplecze kuchenne 20 m2, 11) Szatnia 10 m2, 12) 3 pomieszczenia biurowe w ciągu blisko siebie, tak by nie przechodziło się do nich przez salę główną, z osobnymi wejściami oraz przejściami między biurami: sekretariat 16 m2, gabinet dyr. 20 m2, gł. księgowy 16 m2. Przy sekretariacie archiwum zgodnie z przepisami . 13) Pomieszczenie socjalno - kuchenne dla pracowników 16 m2, 14) toalety, 15) pomieszczenia techniczne, 16) amfiteatr na 150 osób, 30 m kwadratowych scena. Program funkcjonalny Gminnej Biblioteki: Do przygotowania propozycji funkcjonalno-użytkowych planowanego zadania inwestycyjnego pn. "Koncepcja placu centralnego w Osielsku" uwzględniono obecne i przyszłe potrzeby biblioteki w Osielsku zakładając, że dynamika wzrostu zainteresowania mieszkańców działalnością placówki będzie utrzymywać się na podobnym do dotychczasowego poziomie. Wykaz pomieszczeń: 1. Sala główna na księgozbiory: dla młodzieży, dorosłych i literaturę popularnonaukową (regały z wolnym dostępem do zbiorów ; "wyspa" z ladą biblioteczną do obsługi czytelników z 2 stanowiskami komputerowymi) - ok. 200 m 2 ; 2. Czytelnia z wyodrębnionym miejscem na odzież wierzchnią czytelników. W pomieszczeniu powinny się znajdować: regały z księgozbiorem podręcznym i min. 2 stoliki do korzystania z tych zbiorów na miejscu; min. 5 stanowisk komputerowych dla czytelników w tym 2 stanowiska z bezpośrednim dostępem do katalogu on-line biblioteki; kącik wypoczynkowy do czytania książek i gazet na miejscu - ok. 50 m 2 3. Wypożyczalnia dla dzieci (najlepiej z odrębnym stanowiskiem komputerowym do obsługi czytelników przez bibliotekarza), w której będzie miejsce na regały na książki dla dzieci najmłodszych; wyodrębniona powierzchnia przeznaczona do zajęć i zabawy (podłoga wykończona wykładziną dywanową) oraz pod stoliki do czytania książek na miejscu- ok. 60 m2. Wyszczególnione w pkt. 1-3 pomieszczenia powinny stanowić całość (widoczność z "wyspy") - najlepiej przedzielone szklanymi ściankami z możliwością wejścia z sali głównej, która powinna być pomieszczeniem centralnym. 1. Pomieszczenia administracyjne (również służące do przechowywania dokumentów) - biuro dla dyrektora jednostki i biuro dla księgowości z osobnymi wejściami z korytarza (jednak najlepiej połączone wewnątrz drzwiami) - ok. 25 m 2 , 2. Pomieszczenie socjalne, szatnia i toaleta (damska i męska) wyłącznie dla pracowników biblioteki - ok. 25 m 2 . 3. toalety dla użytkowników biblioteki Z uwagi na różny charakter działalności Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej należy zaplanować budynek w taki sposób, aby możliwe było niezależne użytkowanie instytucji (odrębne wejścia, media). Pożądane jednak byłoby połączenie wewnątrz budynku dające możliwość korzystania z sali głównej świetlicy, do organizowania spotkań i zajęć przez bibliotekę. Materiały wyjściowe do wykonania przedmiotu zamówienia, będące w posiadaniu Zamawiającego: - mapa poglądowa terenu pod planowaną inwestycję
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73170.73
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sosak i Sosak Projekt Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSIELSKO
- Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jagodowo i Zdroje
- Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jagodowo i Zdroje
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ZS w Myśliborzu, dz. 42/3 obręb 2 Myślibórz"
- Przebudowa dróg gminnych w Łapajówce, Siennowie, Maćkówce, Zarzeczu i Pełnatyczach w formule zaprojektuj-wybuduj - powtórzone
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA MODERNIZACJE - PRZEBUDOWĘ POMIESZCZEŃ BUDYNKU G NA POTRZEBY NOWEJ KUCHNI UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO W BIAŁYMSTOKU
- Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg w mieście Żory
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.