To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-03
Ogłoszenie nr 510166329-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ: Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej usytuowanym na działce nr ew. 2/4 przy ul. Długiej 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567562-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. GRABOWIECKA
7,
27-400
OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 262 00 23, e-mail
biuro.dps7@home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowiec.naszdps.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Pomoc Społeczna DPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej usytuowanym na działce nr ew. 2/4 przy ul. Długiej 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.08.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej usytuowanym na działce nr ew. 2/4 przy ul. Długiej 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim II - zgodnie ze szczegółowym wykazem prac znajdującym się w Kosztorysie ofertowym Załącznik Nr 3 Część A i B do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 Część A i B do SIWZ - w okresie od podpisania umowy do dnia 20 listopada 2020 r. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane Dodatkowe kody: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 3. Zakres robót obejmuje a) przebudowę pomieszczeń - rozbiórkę części ścianek działowych i postawienie nowych w zmienionym układzie, b) prace remontowe pomieszczeń wewnętrznych (posadzki, ściany), c) przebudowę instalacji sanitarnych i elektrycznych. Przedmiot zamówienia dotyczy budynku wolnostojącego, o trzech kondygnacjach, podpiwniczony. Wymiary budynku: 9,56 x 12,54 m, wysokość: 9,80 m do okapu i 10,50m do kalenicy. Budynek pełni funkcję mieszkalną dla pensjonariuszy DPS, posiada windę przyścienną oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. W związku z wymogiem Zamawiającego zakres prac obejmuje również konieczność przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez: a) zastosowanie drzwi bez progów o wymiarach 90 cm w świetle ościeżnicy, b) przystosowanie łazienek do korzystania dla osób na wózkach inwalidzkich, c) montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych w łazienkach oraz pokojach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, d) zwiększenie przejść i korytarzy przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9 Część A i B do SIWZ. 4. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. 5. Zamawiający ze swej strony wyznaczy do kontaktów i kontroli w zakresie wykonywanych robót Inspektora nadzoru inwestorskiego. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy oraz dwa komplety Specyfikacji Technicznej i niezbędną dokumentację do realizacji przedmiotu zamówienia. Inspektor nadzoru inwestorskiego wraz z Wykonawcą spiszą protokół z wizualnej oceny stanu technicznego. 7. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które pojawiają się w dokumentacji nie są ostatecznym wyborem dla Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych materiałów pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę tożsamych parametrów oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszystkie materiały powinny spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.). 8. Wszystkie wyroby i preparaty powinny posiadać atesty higieniczne PZH, aprobaty techniczne ITB, deklaracje zgodności wydane dla każdej partii materiałów i urządzeń wbudowanych w obiekt. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu zestawienie aktualnych Atestów i Certyfikatów materiałów używanych do przebudowy i remontu pomieszczeń. 9. Wskazane w Kosztorysie ofertowym Część A i B stanowiącym Załącznik Nr 3 wartości stanowią ostateczny wymiar zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu zwiększenia nakładów ze strony Wykonawcy na materiały pomimo braku zmian w zakresie wykonywanych i wykazanych w w/w załączniku prac. 10. Zamawiający ma prawo do weryfikacji prac w trakcie realizacji robót oraz składania reklamacji na wykonywane prace na piśmie z wyszczególnieniem zakresu reklamacji i wyznaczeniem terminu na jej realizacji. 11. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji i poprawy w danym zakresie w ciągu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu, który nie może wpłynąć na czas realizacji całości przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca dostarczy Inwestorowi program zapewnienia jakości. 13. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami Wzoru umowy stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. 14. Wykonawca musi dokonać zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych: a) przy realizacji inwestycji należy zachować wszystkie warunki i wymagania określone w projekcie budowlanym, b) teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych, c) postępowanie z odpadami powstającymi w trakcie wykonywania robót budowlanych winno być zgodne z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, 875). 15. Zamawiający zastrzega sobie wpływ na dobór materiałów przed ich zakupem - pod względem barw, kolorystyki, faktur oraz wszelkich innych elementów związanych z estetyką. 16. Zamawiający wraz z Wykonawcą sporządzą wspólnie protokół dotyczący stanu liczników za media w dniu przejęcia budynku przez Wykonawcę oraz po odbiorze końcowym. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów zużycia prądu i wody podczas przeprowadzanych robót. 17. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Wynagrodzenie zostanie przekazane przez Zamawiającego w czterech transzach gdzie ostatnia z nich będzie stanowić 50% wartości przedmiotu zamówienia. Każda transza będzie rozliczana na koniec miesiąca o ile nie wystąpią nieprawidłowości w wykonywanych robotach. Wysokość transz: I transza - 15% wartości zamówienia II transza - 15% wartości zamówienia III - transza - 20% wartości zamówienia IV - transza - 50% wartości zamówienia, wypłacona po pozytywnym wyniku odbioru końcowego oraz dokonaniu wszelkich formalności m.in. weryfikacją płatności wobec Podwykonawcy/ów poprzez uzyskanie potwierdzenia dokonania płatności. Płatność zostanie dokonana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z terminem płatności 30 dni i dostarczonej w ciągu 2 dni od jej wystawienia. 18. Wykonawca na własny koszt wykona i dostarczy zamawiającemu projekt powykonawczy oraz dokumenty odbiorowe oraz przekaże Zamawiającemu protokoły z pozytywnym wynikiem odbiorów. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego będzie stwierdzona przez Wykonawcę w piśmie przekazanym Zamawiającemu. Odbiór końcowy nastąpi po potwierdzeniu przez Inspektora nadzoru inwestorskiego zakończenia robót i przyjęcia dokumentów odbioru w terminie do 20 listopada 2020 r. 19. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. Dłuższy okres gwarancji będzie stanowił pozacenowe kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami Rozdziału XVI - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 20. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zatrudniał jedną osobę na umowę o pracę związaną z wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. Osoba ta powinna przez cały okres realizacji umowy być dostępna na terenie jej wykonywania dla Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego, jak również powinna posiadać odpowiednią wiedzę techniczną związaną z zakresem realizowanych prac na obiekcie. W przypadku nieobecności Kierownika budowy będzie posiadać wiedzę umożliwiającą odpowiedni kontakt z Zamawiającym. Osoba ta odpowiedzialna będzie za zespół pracowników wykonujących prace na terenie obiektu jak również wyznaczanie, koordynowanie i kontrolowanie poszczególnych działań, odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP, pomoc pracownikom, nadzór nad powierzonym mieniem Zamawiającego na terenie obiektu. Przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie: umowa o pracę zanonimizowana bądź inny dokument potwierdzający zatrudnienie formy i okresu zatrudnienia w/w osoby u Wykonawcy. W przypadku nie zatrudnienia przez Wykonawcę w/w osoby będzie on zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. 21. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia Księgi obmiarów tzn. zeszyt z ponumerowanymi stronami służący do wpisywania przez Wykonawcę obmiaru wykonywanych robót w formie wyliczeń, szkiców i ewentualnych dodatkowych załączników. Wpisy w Księdze podlegają potwierdzeniu przez Kierownika Budowy. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia Kierownika budowy, który będzie zobligowany do prowadzenia pełnej dokumentacji związanej z wykonywanymi robotami oraz będzie prowadził dziennik budowy. 23. Wykonawca musi wykazać się niezbędnymi uprawnieniami w zakresie prowadzenia robót instalacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem robót w zakresie instalacji elektrycznej. 24. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia planu bezpieczeństwa na terenie placu budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 nr 120, poz. 1126). 25. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia badań elektrycznych w pomieszczeniach gdzie prace elektryczne będą wykonywane w obecności Zamawiającego lub wyznaczonej przez niego osoby oraz sporządzenia z badań protokołu do przekazania Zamawiającemu. Osoby wykonujące pomiary powinny posiadać odpowiednie kwalifikację, potwierdzone uprawnieniami do wykonywania badań, okazane Zamawiającemu na jego żądanie, b) przeprowadzenie napełnienia i odpowietrzenia instalacji c.o. po wykonanych pracach wraz z próbą szczelności w obecności Zamawiającego lub wyznaczonej przez niego osoby oraz sporządzenie z badań protokołu do przekazania Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45453000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3, 45312100-8, 45317300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
435000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IZOTERMA Henryk Kraska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
435000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - trzecie postępowanie
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności w odniesieniu...
- zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w pierwszym półroczu 2026 roku
- Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup i dostawa 1 zestawu przyczep do transportu wody pitnej o łącznej pojemności 16 m3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu" - II
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody" - II
- "Modernizacja Poradni Wielospecjalistycznych wraz z dostawą sprzętu medycznego i niemedycznego"
- Remont wybranej infrastruktury kanalizacyjnej i technicznej wraz z terenem przyległym do ciągów komunikacyjnych Oddziału Zamiejscowego w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
- Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym w budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Trzebież
- BZP.271.101.2025 Wykonanie robót (...) : "Wykonanie remontu schodów, założenie siatek zabezpieczających oraz wymiana drzwi w budynku położonym przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Nowym Sączu".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





