eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Modernizacja przejść dla pieszych w Bytomiu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165824-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów: "Modernizacja przejść dla pieszych w Bytomiu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558039-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540128972-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 969 700, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl, faks 323 969 702.
Adres strony internetowej (url): www.mzdim.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja przejść dla pieszych w Bytomiu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DNP.260.14.2020.PN.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń oraz wykonanie na podstawie projektu modernizacji przejść dla pieszych na terenie Bytomia w czterech następujących lokalizacjach: 1. ul. Strzelców Bytomskich - rejon skrzyżowania z ul. Lazarówką, 2. ul. Wrocławska - rejon skrzyżowania z ul. Didura, 3. ul. Piłsudskiego -w pobliżu skrzyżowania z ul. Witczaka, 4. ul. Witczaka - rejon skrzyżowania z ul. Prusa. Orientacyjną lokalizację przejść dla pieszych przedstawiono w odpowiednich załącznikach do Programu Funkcjonalno- Użytkowego. 1.2. Roboty budowlane wchodzące w zakres niniejszego zamówienia polegają m.in. na budowie latarń oświetleniowych wyposażonych w specjalne oprawy dedykowane do oświetlenia przejść dla pieszych, naprawie warstwy ścieralnej nawierzchni, remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki brukowej, remoncie cząstkowym chodnika z kostki betonowej, rozebraniu nawierzchni asfaltowej w miejscu wyspy separacyjnej i wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni wyspy separującej ruch z kostki betonowej, wbudowaniu punktowych, aktywnych elementów sygnalizacyjnych, wykonaniu nowego oznakowania, przebudowie, ułożeniu krawężników, ułożeniu pasów integracyjnych, wycince drzewa i karczowaniu pnia, regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych. 1.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz we Wzorze Umowy, które stanowią odpowiednie załączniki do SIWZ. 1.4. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami wydanymi przez zarządców dróg, warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej, warunkami przyłączenia nowego oświetlenia do istniejącej gminnej sieci oświetleniowej oraz umową, SIWZ wraz programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania i montażu tablic informacyjnych po 1 szt. na każdym z modernizowanym przejść dla pieszych o wymiarach nie mniejszych niż 90 cm x 120 cm wraz z informacją pisemną zawierającą nazwę zadania oraz zapis: zrealizowano przy pomocy dotacji celowej z budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu "Metropolitalny Fundusz Solidarności". Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający przedstawi wzór graficzny tablicy. 1.6. Oświetlenie uliczne w rejonie planowanych modernizacji wykonane jest na słupach stalowych i betonowych. W zależności od lokalizacji infrastruktura oświetleniowa stanowi własność Gminy Bytom lub TAURON Dystrybucja Serwis S.A. 1.7. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia (m.in. drewno z wycinki) stanowią jego własność, z wyjątkiem oznakowania pionowego wraz z urządzeniami BRD, które winny zostać dostarczone na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 1.8. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót. 1.9. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz.2181 z późn. zm.). Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu. 1.10. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 - miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty elektryczne, roboty nawierzchniowo - drogowe, oznakowanie pionowe liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym), który będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z pkt 15 SIWZ. W odniesieniu do oznakowania poziomego Zamawiający wymaga 36 - miesięcznej gwarancji i rękojmi. 1.11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (3 egzemplarze) z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji UM Bytom wraz z wersją elektroniczną wykonaną w formatach dwg. lub dxf.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233261-6


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45311100-1, 45310000-3, 45316110-9, 45317000-2, 45316213-1, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 291819.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
Email wykonawcy: biuro@pidp.com.pl
Adres pocztowy: ul. Zofii Nałkowskiej 28
Kod pocztowy: 41-922
Miejscowość: Radzionków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223775.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223775.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223775.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.