eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaszczów › "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY W ROKU SZKOLNYM 2020/2021"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165319-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Gmina Łaszczów: "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY W ROKU SZKOLNYM 2020/2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565720-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łaszczów, Krajowy numer identyfikacyjny 54349100000000, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 611 505, e-mail sekretariat@laszczow.pl, faks 846 611 505.
Adres strony internetowej (url): www.laszczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY W ROKU SZKOLNYM 2020/2021"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGN.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY W ROKU SZKOLNYM 2020/2021" Zakres usługi obejmuje: 1) Dowiezienie uczniów na godzinę 8:00 do Gminnego Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Łaszczowie z następujących miejscowości: Dobużek - 8 uczniów Dobużek-Kolonia - 6 uczniów Hopkie - 8 uczniów Hopkie-Kolonia - 5 uczniów Kmiczyn - 6 uczniów Kmiczyn-Kolonia - 11 uczniów Małoniż - 9 uczniów Muratyn - 3 uczniów Nadolce - 8 uczniów Pieniany - 2 uczniów Pukarzów - 35 uczniów Pukarzów-Kolonia - 3 uczniów Steniatyn - 8 uczniów Ratyczów - 4 uczniów Wólka Pukarzowska - 22 uczniów Wola Gródecka - 3 uczniów Wola Gródecka Kolonia - 4 uczniów Zimno - 6 uczniów Zimno-Kolonia - 1 uczeń Żerniki - 1 uczeń Grodysławice - 18 uczniów Grodysławice-Kolonia - 2 uczniów Gródek - 2 uczniów Żulice - 2 uczniów Razem - 177 uczniów oraz rozwiezienie uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji jak wyżej w godz. 12:40 ; 13:40 ; 14:30 ; 15:20 2) Dowiezienie uczniów na godzinę 8:00 do Szkoły Podstawowej w Zimnie z następujących miejscowości: Pieniany-Kolonia - 5 uczniów Podlodów - 14 uczniów Ratyczów - 13 uczniów Żerniki - 3 uczniów Wola Gródecka - 1 uczeń Razem - 36 uczniów oraz rozwiezienie uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji jak wyżej w godz. 12:25; 13:30 ; 14:30 ; 15:25 3) Dowiezienie uczniów na godzinę 9:00 do Szkoły Podstawowej w Nabrożu-Kolonii z następujących miejscowości: Dobużek-Kolonia, Dobużek - 10 uczniów Tuczapy - 8 uczniów Mołożów, Mołożów-Kolonia -11 uczniów Kryszyn - 4 uczniów Łykoszyn - 2 uczniów Stara Wieś - 5 uczniów Nabróż - 1 uczeń Dutrów - 2 uczniów Żulice - 3 uczniów Razem - 46 uczniów oraz rozwiezienie uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji jak wyżej w godz. 13:30 i 15:05. 4) Dowiezienie na określoną godzinę nie może być zrealizowane wcześniej niż 30 minut i później niż 5 minut przed rozpoczęciem zajęć. 5) Odbiór dzieci ze szkół powinien być realizowany nie wcześniej niż 5 minut i nie później niż 30 minut po godzinach zakończenia lekcji. 6) Czas podstawienia transportu zastępczego w razie awarii nie może przekraczać 60 minut. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka komunikacji i wysiadania z niego oraz zapewnienia opiekuna w czasie przewozu. 8) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, opieka nad dziećmi. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157957.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "DAW-KAM" Grzegorz Kulik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tymin 53
Kod pocztowy: 22-604
Miejscowość: Tarnawatka
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177097.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177097.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177097.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.