eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont dachów w 3 jednostkach skarbowych woj. śląskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165204-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Remont dachów w 3 jednostkach skarbowych woj. śląskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547283-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 10212340000000, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2076000, e-mail kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl, faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachów w 3 jednostkach skarbowych woj. śląskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZKP-6/2020, 2401-ILZ_.260.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachów w 3 jednostkach skarbowych woj. śląskiego, tj.: - II Śląskim Urzędzie Skarbowym w Bielsku-Białej - II Urzędzie Skarbowym w Gliwicach - I Urzędzie Skarbowym w Katowicach Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - Remont dachu w II Śląskim Urzędzie Skarbowym w Bielsku-Białej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/1 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 1 Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części 1-3) Załącznik nr 4/1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 (II Śl. US Bielsko Biała) Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy (dla części 1-3). Część 2 - Remont dachu w II Urzędzie Skarbowym w Gliwicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/2 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 2 Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części 1-3) Załącznik nr 4/2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 (II US Gliwice) Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy (dla części 1-3). Część 3 - Remont dachu w I Urzędzie Skarbowym w Katowicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 2/3 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 3 Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części 1-3) Załącznik nr 4/3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 (I US Katowice) Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy (dla części 1-3).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45311100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont dachu w II Śl. US w Bielsku-Białej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105607.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-budowlany "RENOS" Jacek Buczyński
Email wykonawcy: biuro@renos.pl
Adres pocztowy: 29-100 Włoszczowa ul. Zielona 3
Kod pocztowy: 29-100
Miejscowość: Włoszczowa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141200.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138253.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont dachu w II US w Gliwicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 110723.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład elektryzny "ELKO" Jacek Bzdok
Email wykonawcy: biuro@elko-gliwice.pl
Adres pocztowy: ul. Tarnogórska 10
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99418.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99418.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182787.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont dachu w I US w Katowicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11457.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Elektryczny "ELKO" Jacek Bzdok
Email wykonawcy: biuro@elko-gliwice.pl
Adres pocztowy: ul. Tarnogórska 10
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10731.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10731.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25830.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.