eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieDostawy Warzyw i Owoców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-01

Ogłoszenie nr 510165030-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.: Dostawy Warzyw i Owoców

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566881-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 28826000000000, ul. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 321 37 60, e-mail m.koput@uzdrowisko.pl, faks 913 212 314.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy Warzyw i Owoców

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/UŚ/WiO/07/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców w asortymencie i ilości szacunkowej określonej w załączniku 1a do SIWZ, w okresie realizacji umowy stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane do restauracji sanatoryjnych Zamawiającego, o których mowa w pkt 4.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1a do SIWZ był dostarczany w opakowaniach bez uszkodzeń mechanicznych z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 4.2 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. 4.3 Miejscem dostawy jest w zależności od nadawcy danego zamówienia szczegółowego: - RESTAURACJA SANATORYJNA Światowid - Świnoujście ul. Kasprowicza 12, - RESTAURACJA SANATORYJNA Bursztyn - Świnoujście ul. Żeromskiego 9, - RESTAURACJA SANATORYJNA Admirał I - Świnoujście ul. Kasprowicza 13, - RESTAURACJA SANATORYJNA Henryk - Świnoujście ul. Sienkiewicza 2, 4.4 Ostateczne zapotrzebowanie (a przez to ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy) może ulec zmniejszeniu jednak nie więcej niż o 10 % wartości przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4.5 Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy warzywa i owoce 4.6 Dostawy winny być realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku codziennie lub w wybrane dni, na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez osoby upoważnione przez Zamawiającego przed dniem danej dostawy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy w następnym dniu po otrzymaniu danego zlecenia najpóźniej do godziny 10.00 lub w terminie określonym w zamówieniu do miejsca dostawy, o którym mowa w pkt 4.3 w zależności od nadawcy danego zamówienia. 4.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania dodatkowych zamówień w danym dniu, w przypadku zaistnienia sytuacji nagłej, nieplanowanej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawy w sytuacji nagłej i nieplanowanej, realizowane będą każdorazowo na podstawie zleceń, składanych w dniu dostawy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy nagłej/nieplanowanej wynosi 6 godzin od momentu złożenia zlecenia na dostawę nagłą. 4.8 Dostawy warzyw i owoców muszą być wykonywane odpowiednim transportem. Wykonawca powinien zapewnić również rozładunek do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. 4.9 Wykonawca powinien mieć wdrożony i funkcjonujący system HACCP, funkcjonowanie systemu powinno być potwierdzone przez właściwy organ. 4.10 Dostawy warzyw i owoców muszą być wykonywane transportem izotermicznym, a Wykonawca powinien posiadać zaświadczenie o dopuszczeniu środka transportu do przewożenia żywności wydane przez właściwy organ. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednie chłodnicze warunki transportu dla zrealizowanych dostaw. 4.11 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami jakościowymi oraz zasadami higieny żywności wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 4.12 We wszystkich miejscach SIWZ i załącznikach do SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SIWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4.13 Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych . Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. 4.14 Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4.15 Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.16 Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji przetargowej. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (materiały, urządzenia, przynależności) spełniają wymagania określone w SIWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SIWZ. 4.17 W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący analogiczne dostawy produktu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej "Opcja"). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre dostawy opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 3 wzoru Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 03220000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71849.35
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Olszyński Marcin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Karsiborska 8/8a 72-600 Świnoujście
Kod pocztowy: 72-600
Miejscowość: Świnoujscie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75441.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75441.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75441.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.